Արմինֆո. Հայաստանի Ավտոապահովագրողների բյուրոյի նախաձեռնությամբ արդեն 3 ամիս է, որ Հայաստանում գործում է ԱՊՊԱ-պոկիսների առցանց վաճառքը: Բայց այդ ծառայությունից մինչ օրս օգտվել է ավտոմեքենաների սեփականատերերի միայն 2-3%-ը: Այս մասին մարտի 30-ին կայացած մամուլի ասուլիսում հայտարարել է Հայաստանի Ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանը, պատասխանելով ԱրմԻնֆո-ի հարցին: «Սա չափազանց անբավարար ցուցանիշ է», - ընդգծել է նա:
Ըստ Վ.Ավետիսյանի, հիմնական մրցակիցը, որը պոլիսների վաճառքի հարցում ստեղծում է «եղանակ», ապահովագրական գործակալներն են: «Բոլորն էլ գիտեն, թե ինչպես հաճախ են ապահովագրական գործակալները զանգահարում, համոզում, խոստանում զեղչեր, որոնք, որպես կանոն, անթույլատրելի են պայմանագրի կնքման ընթացքում: Երբեմն նրանց խոստացած զեղչերն առանց այն էլ օրենքով նախատեսված են, մասնավորապես, բոնուս-մալուս համակարգի շրջանակներում», - ասել է Բյուրոյի ղեկավարը: Նա նշել է, որ Բյուրոն մտադիր է ակտիվորեն աշխատել ԱՊՊԱ պոլիսների քաղաքականության առցանց գնումների առավելությունների վերաբերյալ իրազեկության բարձրացման ուղղությամբ:
Մասնավորապես, այս առումով Վ Ավետիսյանն ասել է, որ առցանց սպասարկման դեպքում, բացի Բոնուս-Մալուս համակարգի զեղչերի, ավտոմեքենաների սեփականատերերը կարող են օգտվել լրացուցիչ 5% զեղչերից, մասնավորապես, այդ 5% նախկինում կազմում էին Բյուրոյի աշխատակցի ծառայությունները յուրաքանչյուր պայմանագրի համար: «Մենք ամեն ինչ անելու ենք, որպեսզի խթանենք առցանց վաճառքը, քանի որ այն ավելի ապահով է, ավելի հուսալի և ավելի շահավետ սպառողների համար», - եզրափակել է նա:
Հիշեցնենք, որ 2017 թվականի նոյեմբերի 1-ից Ավտոապահովագրողների Բյուրոն ավտոմեքենաների սեփականատերերի համար գործարկեց ԱՊՊԱ պայմանագրերի կնքման առցանց տարբերակը, 5% զեղչով: ԱՊՊԱ պայմանագրերի կնքման էլեկտրոնային ռեժիմի առավելությունները հետևյալն են`առաջինը պարզեցված ընթացակարգն է, քանի որ այն տևում է առավելագույնը 3-4 րոպե, երկրորդը, որ ապահովագրավճարը վճարվում է վճարային քարտի միջոցով, և երրորդը, ապահովագրական պոլիսն անմիջապես ուղարկվում է նշված ապահովադիրին (ավտոմեքենայի սեփականատիրոջը), նրա էլեկտրոնային հասցեին: 2017-ի դեկտեմբերի կեսերին գործարկվեց ևս մեկ հմարավորություն`վճարների կատարումը TelCell, EasyPay և ՄոբիԴրամ, Edram(idram) համակարգերի միջոցով: Էլեկտրոնային ապահովագրությունը կարելի է իրականացնել Բյուրոյի պաշտոնական կայքում`www.appa.am, ինչպես նաև մուտք գործելով www.aswa.am կայք, կամ հայկական որևէ ապահովագրական ընկերության կայքում: