Արմինֆո. Անելիք Բանկը հայտարարեց իր ռեբրենդինգի մասին, որի արդյունքում բանկի նոր անվանումն ե`ԱյԴիԲանկ (Innovation, Intelligence, Digital, Developed Bank): Մայիսի 30-ին ռեբրենդինգին նվիրված ասուլիսում ասել է Անելիք Բանկի խորհրդի նախագահ Վարդան Դիլանյանը:
«Նոր մաժորիտար բաժնետիրոջ ներգրավումով մենք բազմիցս ասել էինք, որ կգործարկվի նորացման և արդիականացման ծրագիրը, որը պետք է անդրադառնալ ինչպես հաճախորդի հետ հարաբերությունների ողջ սպեկտրին, այնպես էլ Բանկի ներքին տրանսֆորմացիայի մեխանիզմներին և տեխնոլոգիական բարձրացմանը: Այդ պահից անցել է մեկուկես տարի, մեր կողմից կատարվել է հսկայական քրտնաջան աշխատանք:
Բանկի կոլեկտիվը բրենդի զարգացման համար բաժնետերերի օժանդակությամբ ներգրավեց լավագույն միջազգային փորձագետների խմբին, ինչը կօգնի մեզ ճիշտ որոշումներ կայացնել: Եվ հիմա մենք պատրաստ ենք առաջ շարժվել մեր նորացված ռազմավարության հետ միասին»,-ասել է նա:
Բանկի փորձը կայուն կապիտալի բազա է, որն ավելի ամրապնդվեց Հայաստանում լավ թիմով և գիտելիքներով, ըստ Վ.Դիլանյանի, վստահություն է ներշնչում է նոր ռազմավարության իրականացման հարցում: «Խնդիրը պարզ չէ, բայց կարծում եմ, որ դա մեր ուժերից վեչ չէ», - ընդգծել է նա:
Ըստ նրա, սպասարկման որակի բարձրացման հարցերից բացի Բանկի հիմնաքարն է հանդիսանում խորքային թվայնացման ծրագրի իրականացումը, ինչպես հաճախորդային բազայի տեսանկյունից, այնպես էլ բանկի ներքին գործընթացների առումով:
2018 թվականի ընթացքում բանկը մտադիր է շուկա դուրս բերել հետաքրքիր նորույթներ, որոնք կկարողանան նվաճել զանգվածային հաճախորդին: «Մենք դրանում ներդնում ենք շատ գիտելիքներ, ուժեր և ներդրումներ», - ասել է նա:
Պատասխանելով ԱրմԻնֆո-ի հարցին, Վ.Դիլանյանը նշել է, որ Բանկը կշարունակի մնալ ունիվերսալ: Այս առումով նա հավելել է, որ 2017 թվականին Բանկը որոշակիորեն տեղափոխեց վարկավորման ուշադրության կենտրոնը, լուրջ ռեսուրսներ ներդնելով ձեռնարկությունների ֆինանսավորմանը, որոնք, մասնավորապես, ներկայացնում են էներգետիկ ոլորտը, լեռնահանքային արդյունաբերությունը, զանգվածային պահանջարկ ունեցող ապրանքների արտադրությունը: «Մենք կշարունակենք վարկեր տրամադրել մեր բանկի պրոֆիլին համապատասխանող այնպիսի ոլորտներին և վարկառուներին: Բայց մենք ուզում ենք լինել այնպիսի բանկ, որը աշխատելու է Հայաստանի բնակչության հետ, իսկ հնարավոր է նաև այլ երկրների քաղաքացիների հետ, եթե կարողանանք իրականացնել մեր ծրագրերը: Հետևաբար, տեղեկատվական ո%որտի թվայնացման ուղղությամբ անհրաժեշտ է կատարել մի շարք լուրջ աշխատանքներ: Կարծում եմ, որ մենք կպահպանենք կայուն կորպորատիվ պորտֆելը, ավելացնելով մեր արագությունը մանրածախում, բայց բավականաչափ տեխնոլոգիական հիմունքներով», - բացատրել է Վ.Դիլանյանը:
Իր հերթին, ԱյԴիԲանկի մարքեթինգի բաժնի ներկայացուցիչ Տաթևիկ Հովհաննիսյանը բացատրել է լոգոյի նշանակությունը, որն առանձնանում է երեք գույներով`սպիտակ, մոխրագույն և նարնջագույն, երեք եռանկյունիների հետ միասին: Սպիտակ գույնը, ինչպես նա բացատրել է, ցույց է տալիս բաց և թափանցիկություն, մոխրագույնը`նորարարություն, իսկ նարնջագույնը`ակտիվություն, երիտասարդություն և նոր շնչառություն: Իսկ եռանկյունները խորհրդանշում են մատնահետքեր, ինչը ցույց է տալիս Բանկի հաճախորդների հետ գործակցության նոր անհատական մոտեցումը: «Մենք երկար ժամանակ ենք աշխատել նոր բրենդի վրա, և հուսով ենք, որ այն շատ արագ կստանա հաճախորդների հավանությունը», - եզրափակել է նա:
ԱրմԻնֆո գործակալության կողմից պատրաստված`Հայաստանի Բանկերի Ֆինանսական Վարկանիշի արդյունքների համաձայն, Անելիք Բանկի ակտիվները 2018 թվականի հունվարի 1-ի դրությամբ կազմել են 131.9 մլրդ դրամ, վարկային ներդրումների ծավալը կազմել է 65,8 մլրդ դրամ (բանկի ակտիվների 49.9% -ը), որտեղ մանրածախ վարկավորման մասնաբաժինը կազմել է 41.3% կամ 27.2 մլրդ դրամ: Բանկի զուտ շահույթը 2017 թվականին ավելացել է 3,8 անգամ, կազմելով 4,3 մլրդ դրամ: (ՀՀ դրամի հաշվարկային փոխարժեքը 31.12.2017 թ. դրությամբ կազմել է 484.10 դրամ / $ 1): Անելիք Բանկը հայկական շուկայում գործում է 1996 թվականի հոկտեմբերից: 2016 թվականի նոյեմբերին իրականացված լրացուցիչ թողարկմից հետո Բանկի բաժնետերերի կազմը փոխվեց, միացավ կիպրոսյան FISTOCO LTD ընկերությունը, 59.68% բաժնեմասով, ինչը նվազեցրել նախկին բաժնետերերի մասնաբաժինը, դեմս Լիբանանյան ԿրեդիտԲանկ S.A.L ի, 100%-ից մինչև 40.32%: Բանկն ունի 14 մասնաճյուղ, որից 8-ը մայրաքաղաքում: