Արմինֆո. Աղքատ բյուջետային ֆինանսավորման պատճառով Հյուսիս-Հարավ ավտոմայրուղու շինարարության ճակատագիրը անորոշ է: Այս մասին հուլիսի 18-ին տեղի ունեցած մամուլի ասուլիսում հայտարարել է ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանը:
Ըստ նախարարի, «Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի ներդրումային ծրագիրը բաղկացած է 5 տրանշից: Այսօր 3 տրանշների շրջանակներում ապահովվել է 556 կմ երկարությամբ ավտոմայրուղու 160 կմ հատվածի շինարարության ֆինանսավորումը: Ընդհանուր առմամբ, նա նշել է, որ ծրագիրը ֆինանսավորվում է Ասիական զարգացման բանկի, Եվրոպական ներդրումային բանկի և Եվրասիական զարգացման բանկի կողմից: Տրանշ -1-ի շրջանակներում Ասիական զարգացման բանկից ստացվել է $ 60 մլն վարկ: Տրանշ -2-ի շրջանակներում 42 կմ երկարությամբ Աշտարակ-Թալին հատվածի համար ստացվել է ԱԶԲ-ի $ 170 մլն-ի վարկը, տրանշով-3-ով, Աշտարակ Թալին, Թալին-Գյումրի, ԱԶԲ-ից ներգրավվել է $ 100 միլիոն (Թալին-Լանջիկ` 18.7 կմ), և 60 մլն. դոլար Եվրոպական ներդրումային բանկից (Լանջիկ-Գյումրի`27.5 կմ), ինչպես նաև 12 մլն եվրո գումարի դրամաշնորհներ: Տրանշ 4-ի շր(անակներում`Քաջարան-Ագարակ (32 կմ) և մինչև Իրանի սահման, Եվրասիական զարգացման բանկից ստացվել է $ 150 մլն: Ընդհանուր առմամբ, վարկային պորտֆելը կազմել է մոտ $ 540 մլն: Այսօրվա դրությամբ, ասել է նախարարը, ոչ բոլոր վարկային միջոցներն են իրացվել: Որպես վարկ ձևակերպված է $ 222 մլն, որից կանխավճարների տեսքով շինարարներին վճարվել է $ 56,5 մլն: «Նախապես հայտարարվել էր, որ ծրագրի արժեքը կկազմի 1 միլիարդ դոլար, բայց հիմա պարզ է, որ այդ թիվը կաճի», - ասել է նա:
Սակայն, ինչպես ընդգծել է Հակոբյանը, կառավարությունը մտադիր է ներդնել իր ողջ ներուժը, որպեսզի այդ ծրագիրը լինի թափանցիկ և բարձրանա հանրային հսկողությունը ներդրումային ծրագրի նկատմամբ: Ներկայումս նախարարը հրաժարվում է խոսել յուրացումների մասին, քանի որ դա չի մտնում նրա իրավասության մեջ, բայց խոստանում է, որ անորակ կառուցման համար բոլոր մեղավորները կպատժվեն: Հետագայում այդպիսի հանցագործություններից զերծ մնալու համար կստեղծվի հանրային հարթակ, ՀԿ-ներ ներկայացուցիչների ներգրավմամբ: Ինչպես ավելի վաղ հաղորդել էր ԱրմԻնֆո գործակալությունը, 2018 թվականին նախագծի կառուցմանը կուղղվի $ 47 մլն: Միջոցները կներգրավվեն Ասիական զարգացման բանկի, Եվրոպական ներդրումային բանկի և Եվրասիական զարգացման բանկի վարկային միջոցների տեսքով, ինչպես նաև նախատեսվում է 2.8 մլրդ դրամի դրամաշնորհ Եվրոպական ներդրումային բանկից: