Արմինֆո.Հայաստանը կավելացնի մինչև 115 մլն դրամ (200 հազար դոլար) շրջանառության ավելացված հարկի արժեքի չհարկվող շեմը: Նորմատիվը, ինչպես ակնկալում է հարկային բարեփոխումների նախաձեռնողը`ՀՀ ֆինանսների նախարարությունը, ուժի մեջ է մտնելու 2019 թվականի հունվարի 1-ից: Բայց եթե երկրի խորհրդարանը չհասցնի այն ընդունել, ապա հետագայում այն ընդունելուց հետո կունենա հետադարձ ուժ: Այս մասին դեկտեմբերի 4-ին մամուլի ասուլիսում հայտարարել է ՀՀ ֆինանսների նախարարի տեղակալ Արման Պողոսյանը:
Միևնույն ժամանակ, 2016 թվականի հարկային նոր օրենսգիրքը 2019 թվականի հունվարի 1-ից սահմանել է վերադարձ 58.35 միլիոն դրամին (120 հազար դոլար), դրանով իսկ վերադառնալով մինչև 2015 թվականը գործող կանոններին: Ինչպես պարզաբանում են ՀՀ ֆինանսների նախարարությունում, ԱԱՀ-ի գծով պետական գանձարանի տարեկան կորուստը գնահատվում է 400 մլրդ դրամ:
Սակայն, գործնականում, ինչպես ցույց տվեց ֆինանսական վարչության հետազոտությունը, բիզնեսը մնաց հին քաղաքականությունում, չհրապարակել իր իրական շրջանառությունը: Բացի դրանից, հեղինակների կարծիքով, շեմի նվազեցումը վերացնում է տնտեսվարող սուբյեկտների շահերը, որպեսզի դրանք բաժանվեն բիզնեսի մասով և տեղադրվեն սահմանված հիմքի վրա: Պետական եկամուտների կոմիտեի հաշվետվությունները, որոնք ձևավորված են հարկ վճարողների հարկային հաշվետվության վաճառքի հարկից, ցույց տվեցին, որ հարկատուների առյուծի բաժնեմասի տարեկան շրջանառությունը 10 միլիոն դրամից պակաս է (այսինքն, նրանց օրական շրջանառությունը կազմում է ընդամենը 27 հազար դրամ: Խմբ.): Սա նշանակում է, որ նույնիսկ տնտեսվարող սուբյեկտների արատավոր պրակտիկայի պահպանման պայմաններում բիզնեսը բաժանվում է մասերի, դրանք տեղադրված են սահմանված շրջանակում:
Այնուամենայնիվ, երկրում տեղի ունեցած թավշյա հեղափոխությունից հետո նոր կառավարությունը հայտարարեց 115 մլն դրամի նախկին`ոչ հարկվող շեմին վերադառնալու մտադրության մասին, որպեսզի աջակցեն ՓՄՁ-ներին: Այնուամենայնիվ, բիզնեսը մասամբ հակասում է շեմի բարձրացմանը: Մասնավորապես, գյուղատնտեսության մի շարք ոլորտների ներկայացուցիչներ հանդես եկան, օգտվելով հարկային ռեժիմի վերացման օգտին, ներկայումս գերակշռող գյուղատնտեսական ձեռնարկությունների համար: Ֆինանսների նախարարության քննարկումների ընթացքում, օրինակ, պանրի արտադրողները դժգոհում էին, որ խոշոր մանրածախ շղթաները հրաժարվում են իրենց ապրանքներն ընդունել, քանի որ դրանք շրջանառության հարկի հարկ վճարողներ են: Այսպիսով, սուպերմարկետները պատրաստ են ընդունել ոչ թե փոքր և միջին արտադրողների արտադրանքը, այլ ԱԱՀ-ով վճարող վաճառողներից, քանի որ դրանք հնարավորություն են տալիս վերադարձնել (հաշվարկել) հարկը:
Անկախ փորձագետների կարծիքով, դեռևս պարզ չէ, թե արդյոք տնտեսական, և ավելի շատ քաղաքական նպատակահարմարության պատճառով է, որ Հայաստանն այսօր որոշել է զգալիորեն բարձրացնել ԱԱՀ այս ոչ հարկվող չափը, քանի որ Ֆինանսների նախարարության ամենահամեստ գնահատականներով, բյուջեի տարեկան կորուստներն այդ որոշման հետևանքով կարող են կազմել մոտ 11,7 մլրդ դրամ: