Երկուշաբթի, 8 Օգոստոսի 2016 15:57
Ալինա Հովհաննիսյան

«ՓՄՁ համագործակցություն» Ասոցիացիան առցանց-առևտրի հարթակի հետ համատեղ ներդրում է Հայաստանի արտադրողների աջակցման նոր մեխանիզմ

«ՓՄՁ համագործակցություն» Ասոցիացիան առցանց-առևտրի հարթակի հետ համատեղ ներդրում է Հայաստանի արտադրողների աջակցման նոր մեխանիզմ

Արմինֆո. Հայրենական արտադրողին աջակցելու նպատակով, երկրի շուկայում իրացվող արտադրանքի ծավալների ավելացման համատեքստում, «ՓՄՁ Համագործակցություն» Ասոցիացիայի ղեկավար Հակոբ Ավագյանն օգոստոսի 8-ին համագործակցության հուշագիր է ստորագրել Հայաստանի ապրանքների և ծառայությունների առևտրի առցանց-հարթակների ղեկավարներ Վահան Քերոբյանի (menu.am), Զառա Մազմանյանի (buy.am) և Ալեքս Ալեքսանյանի (crossroad.com) հետ:

Ստորագրման ընթացքում  Հ.Ավագյանը պարզաբանել է, որ հուշագրի շրջանակներում մասնակիցների կողմից menu.am, buy.am և crossroad.com կայքերում կստեղծվեն «Made in Armenia» անվանոմով աձանձին հարթակներ, որտեղ հայ արտադրողը կարող է առցանց-ռեժիմով իրացնել իր արտադրանք, չբախվելով դժվարություններին, որոնք հաճախ առաջանում են առևտրի ցանցերի հետ հյամագործակցության ընթացքում:

 

ԱրմԻնֆո գործակալության թղթակցի հետ զրույցում Հ.Ավագյանը նշել է արտադրողների ամենից հաճախ առաջացող պրոբլեմներն առևտրի ցանցերի և օբյեկտների հետ շփումների ընթացքում: «Քանի որ երկրի մանրածախ շուկայում առևտրի ցանցերի դերը հսկայական է, նրանք արտադրողներին առաջարկում են այնպիսի պայմաններ, որոնք ձեռնտու են միայն իրենց»,-ասել է Հ.Ավագյանը: «Որքան էլ բարձր լինի արտադրված ապրանքի որակը, այնուամենայնիվ, ՓՄՁ սկսնակ ներկայացուցչի համար դժվար է մտնել շուկա և բարձրացնել իր ապրանքի ճանաչելիության մակարդակը»,-հավելել է նա: Երկրորդ անհանգստացնող պրոբլեմը նա նշել է առևտրի ցանցերի գործունեության հստակ ուղղվածության բացակայությունը: «Իրենց հաշվարկներում առևտրի ցանցերը հստակ տեսնում են, թե որ ապրանքն ունի լայն պահանջարկ, և սկսում են այդ նույնից արտադրել և ավելի մատչելի գներով: Բնական է, որ դրանով մրցակցություն է առաջանում տեղական արտադրողի հետ, իսկ վերջնական արդյունքում`վերջինիս ապրանքը դուրս է մղվում շուկայից: Դա առաջին հերթին արդարացի չէ արտադրողի նկատմամբ»,-պարզաբանել է նա, միաժամանակ ընդգծելով շուկայի անդամների պարտականությունների հստակ սահմանման անհրաժեշտությունը:

Ըստ Հ.Ավագյանի, այս նախաձեռնոյթունը չի բերի մենաշնորհների ստեղծման, քանի որ շուկայում գործում են առցանց-անալոգները, մասնավորապես, mediamarket.am-ը, որը, նրա խոսքով, ի սկզբանե իրացնում է բացառապես հայկական ապրանքներ: Ավագյանը վստահություն է հայտնում, որ համագործակցությունը կկրի երկարաժամկետ բնույթ և շուկայում կհայտնվեն նոր մասնակիցներ, որոնք կխթանեն հայրենական արտադրողի ապրանքների իրացումը:

Միևնույն ժամանակ, Հ.Ավագյանը ԶԼՄ-ների միջոցով տեղական արտադրողներին կոչ է անում միանալ ծրագրին, որն իրականացվում է հուշագրի շրջանակներում:

Հիշեցնենք, որ «ՓՄՁ Համագործակցություն» Ասոցիացիան ստեղծվել է 2014 թվականին, երկրի ՓՄՁ-հատվածի աջակցության և զարգացման նպատակով: Ներկայումս կազմակերպոթյունն ունի ավելի քան 500 մասնակից:

Crossroad-ը ապրանքների, ծառայությունների, կտրոնների առցանց գերխանութ է, ինչպես նաև` առցանց գնորդների համար սոցիալական համայնք: Այն գնումների, վաճառքի, գովազդի և շփման գլոբալ հարթակ է: Գնորդները կարող են գտնել և գնել բազմատեսակ ապրանքներ և ծառայություններ Crossroad հարթակում: Վաճառողները կարող են բացել իրենց սեփական ինտերնետային խանութը Crossroad-ի հարթակում, ինչպես նաև հրապարակել շուկայական ապրանքներ, վաճառել և գովազդել դրանք: Crossroad –ը հոգում է վճարումների, վերադարձի, փոխհատուցման գործընթացները և հաճախորդների աջակցությունը: Սպառողների համար նախատեսված սոցիալական գործիքները թույլ են տալիս ստանալ անհատականացված նորություններ ապրանքատեսակների և ծառայությունների մասին` ըստ օգտվողների անձնական էջի, հետաքրքրությունների և գնումների սովորույթների: Մատակարաների համար ստեղծված սոցիալական գործիքները իրենց հերթին հնարավորություն են տալիս կազմակերպել նպատակային վաճառքներ և գովազդային քարոզարշավներ, որոնք անհատականացված են յուրաքանչյուր օգտվողի համար: Բացի այդ, սպառողների և մատակարարների առցանց շփումը , ինչպես նաև սպառողների կողմից ստացված վարկանիշները և կարծիքները դարձնում են Crossroad-ը աշխույժ սոցիալական հարթակ, որտեղ օգտվողները կարող են կիսվել իրենց մտքերով և գնումների/վաճառքի հետ կապված ավելի խելամիտ որոշումներ կայացնել:


Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
04.02.2021
RUB6.900.06
USD520.600.45
EUR623.94-1.64
GBP707.08-2.66
CAD406.50-0.18
JPY49.47-0.04
CNY80.580.15
CHF576.97-1.87



Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000