Երեթշաբթի, 20 Դեկտեմբերի 2016 17:51
Նաիրա Բադալյան

ՀՀ ՔԱԳՎ պետն արդարացված է համարում «Բաց երկնքի» քաղաքականությանը երկրի միանալը

ՀՀ ՔԱԳՎ պետն արդարացված է համարում «Բաց երկնքի» քաղաքականությանը երկրի միանալը

Արմինֆո. ՀՀ Քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ Սերգեյ Ավետիսյանն արդարացված է համարում «բաց երկնքի» քաղաքականությանը երկրի միանալը: ««Բաց երկնքի» քաղաքականության հռչակման պահից Հայաստանը գերազանցել է սպասելիքները»,- հայտարարել է Ավետիսյանը՝ պատասխանելով հռչակված քաղաքականության շրջանակներում ձեռքբերված արդյունքների վերաբերյալ ԱրմԻնֆո-ի հարցին: 

Միաժամանակ, Ավետիսյանի խոսքով, «բաց երկնքի» քաղաքականությունը շարունակակակն գործընթաց է: Նա նշել է, որ մինչև 2013 թվականը Հայաստանն ավիափոխադրումների ոլորտում այլ երկրների հետ փոխգործակցել է միջպետական համաձայնագրերի հիման վրա, որոնք մի շարք սահմանափակումներ էին սահմանում ավիաշուկայում գործող ավիաընկերությունների քանակի, հաճախականության և սակագների մասով: «2013 թվականից սկսած՝ «Բաց երկնքի» քաղաքականությանը միանալուց հետո, Հայաստանը վերանայել է իր «ավիացիոն հարաբերություններն աշխարհի 20 երկրի հետ, իսկ  ԵՄ հետ ընդհանուր ավիացիոն գոտու մասին համաձայնագրի կնքումը ԵՄ միանգամից 28 երկրի հետ հարաբերություններն ազատականացնելու հնարավորություն կընձեռի»,- հայտարարել է նա:

 

ՀՀ Քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետի խոսքով, «Բաց երկնքի» քաղաքականության հռչակման պահից Հայաստանը գերազանցել է ավելի վաղ «Հայաստանում ավիափոխադրումների մրցակցային և շարունակական ծառայությունների մատուցման ապահովման ծրագիրում» ամրագրված ցուցանիշները: ««Բաց երկնքի» քաղաքականության հռչակման շրջանակներում ծրագրով նախատեսված էր ուղևորահոսքի աճ, ավիատոմսերի գների նվազում և մի շարք այլ ցուցանիշներ, և այս առումով, կարծում եմ, մենք ավելի քան գերազանցել ենք դրանք»,- հայտարարել է նա: Միաժամանակ նա զերծ է մնացել ձեռքբերումները թվերի տեսքով ներկայացնելուց՝ լրացուցիչ ՀՆԱ-ի ապահովման և նոր աշխատատեղերի ստեղծման մասով:   

 

Հիշեցնենք, որ 2013 թվականի սկզբին «Արմավիան» սնանկացավ անբարեխիղճ մրցակցության և ռուսական ավիաընկերությունների ճնշման հետևանքով: Հայաստանը մնաց առանց ազգային ավիափոխադրողի: Դրանից հեռո ստեղծված «Էըր Արմենիան» նույնպես խնդիրներ ունեցավ ռուսական ընկերությունների և տեղական շուկայում դրանց գերիշխող դիրքի պատճառով: Արդեն  2013 թվականին  հոկտեմբերի 23-ին ՀՀ կառավարությունն ընդունեց Հայաստանում ավիափոխադրումների ոլորտի ազատականացման մասին որոշում և հաստատեց «Հայաստանում ավիափոխադրումների մրցակցային և շարունակական ծառայությունների մատուցման ապահովման ծրագիրը», որը հիմնված էր Հայաստանի Ազգային մրցունակության հիմնադրամի (ՀԱՄՀ), McKinsey & Company ընկերության միջև կատարված համատեղ հետազոտության վրա: Ծրագրի համաձայն,  «Բաց երկնքի» քաղաքականությունը դրական ազդեցություն կգործի աշխատատեղերի ստեղծման, ուղևորափոխադրումների ծավալի աճի և ավիափոխադրման սակագների նվազման առումով: Ենթադրվում է, որ ցամաքմային հաղորդակցությունների սահմանափակումների պայմաններում ավիափոխադրումների միջոցով արտաքին աշխարհի հետ հաղորդակցության հեշտացումը լրացուցիչ խթաններ է ստեղծում Հայաստանի տնտեսական աճի համար: Մասնավորապես, «Բաց երկնքի» քաղաքականության և ծրագրի արդյունավետ իրագործման արդյունքում առկա իրավիճակի համեմատ ակնկալվում էր հաջորդ 3-4 տարում ՀՆԱ 0,3-0,4 մլրդ դոլարի աճ, 18,000-23,000 նոր աշխատատեղերի ստեղծում, հիմնականում, օդային հաղորդակցության և զբոսաշրջության ոլորտներում, ուղևորափոխադրումների ծավալի 20-25% աճ, ինչպես նաև  տոմսերի գների, միջին հաշվով, 10% նվազում:

 

Ըստ պաշտոնական տվյալների, վերջին 3 տարիներին Հայաստանում փակվել են 16 միջազգային ավիաընկերությունների ներկայացուցչություններ և բացվել 10-ի գրասենյակները:  Այդ ընթացքում Հայաստանից հեռացան Czech Airlines և Etihad Airways' խոշորագույն ավիաընկերությունները: Փոխարենը ավելացել է Ռուսաստանի և ԱՊՀ մյուս երկրների ավիաընկերությունների թիվը: 

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ
iDram
btn

Արտ. փոխարժեքները
24.09.2020
RUB6.28-0.08
USD485.32-0.10
EUR565.06-3.56
GBP618.490.36
CAD362.13-2.35
JPY46.06-0.18
CNY71.34-0.06
CHF524.33-3.70



Փնտրել ըստ օրերի

Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000