Հինգշաբթի, 19 Հունվարի 2017 18:28
Նաիրա Բադալյան

«Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի շինարարության աշխատանքները նվազեցվել են. պատճառը`եղանակային պայմաներն են

«Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի շինարարության աշխատանքները նվազեցվել են. պատճառը`եղանակային պայմաներն են

Արմինֆո. «Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի շինարարության աշխատանքները եղանակային պայմաների պատճառով նվազեցվել են: Այս մասին հունվարի 19-ին կառավարությնա նիստից հետո լրագրողներին հայտարարել է ՀՀ տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարար Վահան Մարտիրոսյանը:

 

Նրա խոսքով, ներկայումս կատարվում են միայն հողային աշխատանքներ: Եղանակային պայմաների բարելավումից հետո կշարունակվեն բետոնապատման աշխատանքները:

 

Հիշեցնենք, որ նախօրեին ՀՀ տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարությունը տեղեկացրել էր, որ ֆրանսիական Vinci ընկերությունը, որը հանդիսանում է շինարարական և կոնցեսիոն ոլորտի համաշխարհային առաջատար, հայտարարել է, որ «Հյուսիս-Հարավը» ռազմավարական նշանակության ծրագիր է և լուրջ հետաքրքրություն է ներկայացնում կազմակերպության համար: Նախարարությունում կայացած ահանդիպման ընթացքում պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել, որ հուշագիր կկնքվի Հայաստանի կառավարության և Vinci կազմակերպության միջև, ըստ որի` կողմերը կփոխանակվեն ահնրաժեշտ տեղեկատվությամբ և կուրվագծվի կազմակերպության հետագա ներգրավվածության հնարավորությունները Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրում:

 

Հիշեցնենք, 556 կիլոմետր ընդհանուր երկարություն ունեցող ՙՀյուսիս–Հարավ՚ միջանցքը ելք կապահովի դեպի Սև ծով և եվրոպական երկրներ Հայաստանի (Մեղրի–Կապան–Գորիս–Երևան–Աշտարակ–Գյումրի–Բավրա) և Վրաստանի տարածքներով։ 1 մլրդ դոլար արժողությամբ ներդրումային ծրագիրն նպատակաուղղված է Հայաստանի հյուսիսի (Վրաստանի հետ սահմանում) և հարավի (Իրանի հետ սահմանում) կապի ապահովմանը տրանսպորտային այնպիսի հաղորդակցությունների միջոցով, որոնք բավարարում են միջազգային բարձր չափանիշներն ու ելք են ապահովում դեպի համաշխարհային շուկաներ։ Ավտոճանապարհը կունենա բետոնե ծածկույթ: Նախագծի իրագործման համար Հայաստանը 500 մլն դոլարի վարկ է ներգրավել Ասիական զարգացման բանկից: Եվս 150 մլն դոլար կտրամադրի Եվրասիական զարգացման բանկը: Հայկական կողմը նախագծի իրացման համար նաև 60 մլն դոլար է ներգրավել Եվրոպական ներրդումային բանկից: Միջանցքի շինարարությունը նախատեսվում է լիովին ավարտել 2019 թվականին: ՙՀյուսիս-Հարավ՚ ծագրի առնչությամբ Հայաստանի կառավարությունը հաշվարկել է 2,5 դոլարի խնայողություն յուրաքանչյուր ուղևորի մեկ ժամվա երթևեկության և 1-ական դոլարի խնայողություն 1 տոննա բեռի փոխադրման 1 ժամվա համար: Ինչպես ակնկալում են Հայաստանի իշխանությունները, ծրագիրը թույլ կտա  ապագայում մեղմել Ադրբեջանի և Թուրքիայի կողմից շրջափակման հետևանքները, ստանձնել տարանցիկ  պետության դեր տարածաշրջանի երկրների բեռանփոխադրումներում, ինչպես նաև միանալ Սևծովյան օղակաձև ավտոմայրուղուն:

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
07.04.2020
RUB6.620.04
USD499.37-2.18
EUR543.060.68
GBP614.92-1.84
CAD356.260.73
JPY45.79-0.14
CNY70.39-0.15
CHF513.230.07



Փնտրել ըստ օրերի

Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000