Արմինֆո. 2017 թվականի ութ ամիսների ընթացքում Հայաստանի օդանավակայաններով ուղևորափոխադրումների ծավալը կազմել է 1.667 մլն մարդ, ինչը 25.5% -ով գերազանցում է նախորդ տարվա ցուցանիշը, որի ընթացքում օդանավը տեղափոխվել է 2,117 մլն ուղևոր: Այս մասին սեպտեմբերի 22-ին Երևանում կայացած մամուլի ասուլիսում հայտարարել է ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ Սերգեյ Ավետիսյանը:
Ըստ նրա, հաշվետու ժամանակահատվածում բեռնափոխադրումների ծավալներն աճել են 54%, իսկ թռիչքների և վայրէջքների քանակն աճել է 22.1%: Միայն այս տարվա օգոստոսին տեղափոխվել է 293.317 մարդ, ինչը 14.9% ավելի է, քան 2016 թ. օգոստոսին: Միևնույն ժամանակ, «Զվարթնոց» օդանավակայանի ծառայություններից օգտվել է 281345 ուղևոր, ինչը 10.2% ավելի է անցյալ տարվա օգոստոսի ցուցանիշից: «Շիրակ» օդանավակայանով տեղափոխվել է 11.972 մարդ, իսկ անցած տարվա օգոստոսին այս օդանավակայանի միջոցով չէր փոխադրվել է ոչ մի ուղևոր:
2017 թվականի ութ ամիսների ընթացքում տարբեր ավիաընկերությունների կողմից իրականացվել է 7,157 թռիչք-վայրէջք, ինչը 22,1% ավելի է 2016 թվականի նույն ժամանակահատվածի ցուցանիշից:
Սերգեյ Ավետիսյանը չբացառեց, դեպի Հայաստան իրականացվող ուղևորափոխադրումների թվի աճը: Մասնավորապես, նա չի բացառում իսրայելական ավիաընկերությունների մուտքը հայկական շուկա: Աճում է հետաքրքրությունը նաև «Շիրակ» օդանավակայանի նկատամբ:
Այս ցուցանիշները ձեռք են բերվել, ի թիվս այլ բաների, 2013 թ. հոկտեմբերի 8-ին ՀՀ կառավարության կողմից հաստատված «Բաց երկնքի» քաղաքականության շնորհիվ: Ծրագիրը նախատեսում է ապահովել ավիացիոն ծառայությունների մատուցման մրցակցային պայմաններ: Փաստաթուղթը հիմնված է Mckinsey- ի և Հայաստանի ազգային մրցունակության հիմնադրամի համատեղ ուսումնասիրության արդյունքների վրա: Այնուամենայնիվ, անկախ փորձագետները կարծում են, որ Հայաստանում ավիացիոն ծառայությունների արժեքը տարածաշրջանում ամենաթանկն է, ինչի մասին վկայում է այն փաստը, որ շատ ուղևորներ նախընտրում են օգտվել Թբիլիսիի օդանավակայանի ծառայություններից:
Սակայն, Սերգեյ Ավետիսյանը համաձայն չէ այդ գնահատականին: Նրա կարծիքով, «Զվարթնոց» օդանավակայանի միջոցով ավիատոմսերի գները մրցունակ են և ամենաթանկը չեն: «Եթե նախկինում Հայաստանի քաղաքացիները գերադասում էին թռիչքներն իրականացնել Թբիլիսիով, ապա այսօր դրանք շատ փոքր մասն են կազմում», - ասել է նա: