Երեթշաբթի, 6 Մարտի 2018 18:09
Ալինա Հովհաննիսյան

Իրանական կողմ. Հայաստան-Իրան երկաթուղու կառուցման հարցում վերջին խոսքը պատկանում է Հայաստանին

Իրանական կողմ. Հայաստան-Իրան երկաթուղու կառուցման հարցում վերջին խոսքը պատկանում է Հայաստանին

Արմինֆո.Իրանական կողմը դեռևս քննարկում է Հայաստան-Իրան երկաթուղու կառուցման հնարավորությունը: Մարտի 6-ին լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ հայտարարել է Իրանի տրանսպորտի և քաղաքաշինության նախարար Մեհդի Աֆֆարին, ՏՐԱՍԵԿԱ միջկառավարական հանձնաժողովի նիստի շրջանակներում: Նա պարզաբանել է, որ իրանական կողմը այս ծրագիրը դիտում է որպես շատ կարևոր:

 

Այս համատեքստում նա կարևորել է Պարսից ծոցի և Սև ծովի միջև տրանսպորտային միջանցքի ստեղծումը: «Եթե Հայաստանը նույնպես սկսի շինարարական աշխատանքները, կարծում եմ, խնդիրներ չեն լինի, այն պարզ պատճառով, որ Իրանի երկաթուղին հասնում է մինչև Հայաստանի սահման, և մենք այս առումով խոչընդոտներ չենք: Վերջին խոսքը պատկանում է Հայաստանին: Արդյոք կա իրական ցանկություն և հնարավորություն», - հարցադրել է Էշֆարին: Իրանի ներկայացուցիչը շեշտել է, որ «Հայաստանը շատ կարևոր դիրք ունի իր աշխարհագրական տեսանկյունից և կամուրջ է բազմաթիվ մայրաքաղաքների միջև, ինչը շատ խոստումնալից է մեզ համար»: Մասնավորապես, նա նշել է, որ ծրագրի իրականացման շուրջ բանակցությունները շարունակվում են: «Իրանը պատրաստ է: Մնում ստանալ մյուս պետությունների վերջնական համաձայնությունը, որպեսզի ձեռնամուխ լինենք շինարարական աշխատանքներին», - եզրափակել է նա:

 

Ավելի վաղ, Իրանի ԱԳ նախարար Մոհամմադ Ջավադ Զարիֆը Թբիլիսիի մամուլի ասուլիսում ասել էր, որ « Պարսից Ծոցից Սև ծով միջանցքի շինարարության դեպքում կբացվեն մեծ հնարավորություններ, իսկ տրանսպորտային ծախսերն էապես կկրճատվեն»:

 

Նշենք, որ նախագծի համաձայն, Հայաստանի տարածքով ճանապարհի ընդհանուր երկարությունը կկազմի 305 կմ: Այն կունենա 86 կամուրջ, 19.6 կմ ընդհանուր երկարությամբ և 60 թունել, 102 կմ ընդհանուր երկարությամբ: Ներկայացված ծրագրի համաձայն շինարարությունը պետք է ավարտվի 2022 թվականին:

 

Սակայն, ըստ անկախ տնտեսագետների, Իրան-Հայաստան երկաթուղու կառուցման տնտեսական անարդյունավետությունը հիմնված է երեք հիմնական գործոնների վրա: Առաջին հերթին, հայկական երկաթուղին փակուղի է և անհնար է դուրս գալ ռուսական և եվրասիական տարածություններ: Երկրորդը, նույնիսկ եթե բացվի աբխազական երկաթուղին, միևնույնն է, Հյուսիս-Հարավ ավտոմայրուղու Իրան-Հայաստան հատվածը Իրան-Հայաստան երկաթուղին կդարձնի քիչ անարդյունավետ: Երրորդը, որ ներկայումս կառուցվում է Աշտարա-Ռեշտ-Կազան երկաթգիծը, որը միմյանց կկապի Ռուսաստանի, Ադրբեջանի և Իրանի գոյություն ունեցող երկաթուղիները: Վերլուծաբանների կարծիքով, Իրան-Հայաստան երկաթուղային նախագիծը բացառապես քաղաքականապես մոտիվացված է, և այդ պատճառով էլ վերջին 5 տարիներին գործնականում չի հաջողվում տեղաշարժել «մեռյալ կետից»:

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
23.05.2020
RUB6.710.00
USD482.240.25
EUR525.210.27
GBP587.080.31
CAD343.940.18
JPY44.870.03
CNY67.980.04
CHF495.830.26



Փնտրել ըստ օրերի

Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000