Արմինֆո. Հայաստանի գազալցակայաններում գազաշարժիչների վառելիքի արժեքը մեկ կիլոգրամի դիմաց միջին հաշվով բարձրացել է մինչեւ 310 դրամ։ Այս մասին մայիսի 10-ին կառավարության նիստում հաղորդել է շուկայի վերահսկողության տեսչական մարմնի ղեկավար Արմեն Կոտոլյանը։
Նրա խոսքով ՝ իր ղեկավարած գերատեսչությունը ուսումնասիրություններ է կատարել գազալցակայաննեչում եւ պարզել, որ օրենսդրական փոփոխություններից հետո 270 դրամից 1 կիլոգրամ ավտոմոբիլային գազի գինը բարձրացել է մինչեւ 310 դրամ։ Դա պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ կայանները այլեւս հնարավորություն չունեն սպառողներին խաբելու՝ օգտագործելով մեկ կիլոգրամով գազաշարժիչների վառելիքի վաճառքի մեխանիզմը, այլ ոչ թե ծավալով։ Միեւնույն ժամանակ, այս մեխանիզմի կիրառումը որոշ առավելություններ է տվել սպառողներին, ովքեր սկսել են իրենց տրանսպորտային միջոցների համար վառելիքն ստանալ ողջ ծավալով: Նա նշել է, որ ստուգումների արդյունքում պարզվել է, որ բոլոր գազալցակայանների 70% - ը համապատասխանում է գործող նորմերին, եւ միայն 30% - ում խնդիրներ կան:
ՀՀ ֆինանսների նախարար Ատոմ Ջանջուղազյանը, Իր հերթին, հիշեցրել է ակցիզային հարկերի դրույքաչափերի բարձրացման մասին, որոնք, այնուամենայնիվ, կլորացվել են դրանց նվազման ուղղությամբ: Տվյալ դեպքում, Ինչպես պարզաբանել Է նախարարը, խոսքը չափման միավորի փոփոխության մասին է, այլ ոչ թե վճարումների չափի։ ՙՊայմանականորեն, 200 կիլոգրամ գազ կարող էր ունենալ տարբեր քաշ՚, - նշել է ֆինանսների նախարարը:
Դրան համաձայնել է նաև ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահ Դավիթ Անանյանը, ով մատնանշել է գազի խտությունը որոշելիս 7.1 գործակցի կիրառումը ։ Եվ եթե նախկինում մեկ տոննայի համար գումարը կազմում էր 25 հազար դրամ, ապա նոր գործակցի կիրառմամբ այն պետք է կազմեր 34,8 հազար դրամ։ Սակայն կառավարությունը կլորացրել է այդ գումարը՝ այն իջեցնելով մինչեւ 34 հազար դրամ։ Դավիթ Անանյանն ընդգծել է, որ մի շարք չարաշահումների դեպքերով հարուցվել են գործեր, որոնք գտնվում են դատական քննության ընթացքում:
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն ի պատասխան նկատել է, որ գազալցակայանների մեծ մասը պատկանում է այն անձանց, ովքեր այս այլ ձևով մասնակցել են քաղաքական գործունեության: Նրանք նույնիսկ մենաշնորհային դիրք ունեին շուկայում և այսօր էլ շարունակում են իրենց գործունեությունը՝ իրենց համար սահմանված ավանդույթի համաձայն։ ՙԱնհրաժեշտ է շատ լուրջ զբաղվել այդ հարցով։ Հնարավոր է, որ մենք նույնիսկ դանդաղում ենք, ինչը հանրության կողմից պախարակում է հարուցում՚, - ընդգծել է կառավարության ղեկավարը։
Հիշեցնենք, որ ավելի վաղ շուկայի վերահսկողության տեսչական մարմնի ղեկավար Արմեն Կոտոլյանը նշել էր, որ վերջին շրջանում նկատվող սեղմված գազի գների աճի միտումը չարաշահումների դրսևորում է։ Ամբողջ խնդիրը, շարունակել է նա, գազի խտությունն է, որը պետք է ամեն օր դիտարկվի ։ Վերջին տարիներին գազի խտությունը կազմել է 7.1, սակայն արդեն 2-3 ամիս է ՙԳազպրոմ Արմենիա՚ ընկերությունը տրամադրում է 7.9% խտությամբ ավտոմոբիլային գազ։ Տնտեսվարող սուբյեկտները պետք է համապատասխան փոփոխություններ կատարեին իրենց ծրագրերում, սակայն դա չեն արել։ Որպես հետեւանք՝ սպառողները վճարել են ավելի շատ միջոցներ: Բոլոր գազալցակայաններին հանձնարարվել է ամենասեղմ ժամկետում ներդնել գազի խտության գնահատման ծրագրեր եւ հետեւել դրանց ամենօրյա կտրվածքով։