Արմինֆո. ՏՏ հատվածը, որը բավականին հաջող է աշխատում Հայաստանում, կարող հանդիսանալ դեպի սոցիալապես պատասխանատու և էկոլոգիական ձեռնարկատիրություն տանող առաջին լոկոմոտիվը, <Կայուն ֆինանսավորում> տարածաշրջանային համաժողովի շրջանակիներում ԱրմԻնֆո-ի թղթակցի հետ զրույցում այդպիսի կարծիք է հայտնել ՄԱԶԾի մշտական ներկայացուցիչ Դմիտրի Մարիասինը:
Այդ առնչությամբ նա նշել է, որ չափազանց կարեւոր է, որպեսզի փոփոխություններ տեղի ունենան մասնավոր հատվածի մտածողության մեջ: <Անհրաժեշտ է հասկանալ, որ սոցիալական եւ բնապահպանական նախագծերի վրա կենտրոնանալը չի նշանակում հրաժարվել շահույթից: Ընդհակառակը, այժմ ամբողջ աշխարհում ամենահաջողակ ընկերությունները կառուցում են իրենց բիզնես մոդելները ոչ միայն սոցիալական պատասխանատվության վրա, այլ որպեսզի ստեղծեն արտադրանք, որը վնաս չի հասցնում առողջությանը, շրջակա միջավայրին, չեն օգտագործում մանկական աշխատանքը, օգնում են աշխատատեղեր ստեղծել աղքատ շրջաններում և այլն>,- ասել է նա:
Բացի այդ, ՄԱԶԾ մշտական ներկայացուցիչն ընդգծել է, որ Հայաստանը, հաշվի առնելով տնտեսության դինամիկ զարգացումը, հնարավորություն ունի ոչ թե ինչ-որ բան փոխել, այլ միանգամից ճիշտը ստեղծել: Այս համատեքստում նա նշել է, որ, օրինակ, պետք է ներդրումներ ներգրավել էներգիայի այն տեսակների մեջ, որոնք ավելի կանաչ են, ավելի մաքուր ։ Կամ էլ զարգացնել սննդամթերքի արտադրությունը ՝ անմիջապես ելնելով կանաչ գյուղատնտեսության սկզբունքներից, հաշվի առնելով արոտավայրերի ծանրաբեռնվածությունը, այն, որ պետք է նվազագույնի հասցնել թունաքիմիկատների օգտագործումը ՝ հաշվի առնելով, որ փոքր ծավալներով աճեցված արտադրանքն ավելի բարձր որակի է և կարող է Հայաստանում ավելի թանկ վաճառվել ։
Մարիասինի կարծիքով, պետությունն իր հերթին պետք է խրախուսի այն ներդրումները, որոնք ունեն սոցիալական եւ էկոլոգիական ուղղվածություն: <Դա թե հարկային քաղաքականությունն է, թե օժանդակությունը երաշխիքային հիմնադրամների տեսքով, որոնք թույլ կտան ստեղծել մեծ քանակությամբ ներդրումային գործիքներ, թե մեծ խաղացողների ներգրավումը, որոնք պետք է Հայաստանը դիտարկեն որպես կանաչ և սոցիալապես պատասխանատու ներդրումների համար հավանական շուկա>, - պարզաբանել է նա:
Փորձագետը նկատել է, որ առայժմ ներդրողների մոտ չկա այն գիտակցությունը, որ Հայաստանը հենց այն երկիրն է, որը թեեւ փոքր է, բայց շատ առաջանցիկ՝ կանաչ ներդրումների զարգացման տեսանկյունից: <Եվ այսօրվա համաժողովը պետք է օգնի ուղարկել այդ ազդանշանը>, - հավելել է նա:
Խոսելով խոչընդոտների մասին ՝ ՄԱԶԾ մշտական ներկայացուցիչը նշել է, որ հիմնական խնդիրներից մեկը շուկայի չափն է, ինչի պատճառով Հայաստանը պետք է մտածի տարածաշրջանային գործընկերությունների մասին, հիմնադրամներ ստեղծի, որոնք կաշխատեն ընդհանուր առմամբ տարածաշրջանի համար՝ ակտիվորեն ներգրավելով սփյուռքին: Բացի այդ, ինչպես նշել է Մարիասինը, գոյություն ունեն անվերահսկելի ռիսկեր, որոնք հաշվի առնելով՝ պետք է աշխատել ռիսկերի կառավարման ռազմավարության ուղղությամբ:
<Պետք է չվախենալ Հայաստանը ներկայացնել որպես Սիլիկոնյան հովտի երկիր տարածաշրջանում, որի համար կանաչ ներդրումները առանցքային առաջնահերթություններից են ։ Դա պետք է հստակ մեսիջ լինի>, - եզրափակել է նա ։