Արմինֆո.2002 թվականին մենք "Զվարթնոց" օդանավակայանը ստացանք շատ վատ վիճակում, բայց արդեն 2007 թվականին ունեինք միանգամայն ժամանակակից և նոր օդակայան։ Այսօր Corporacion America-ն Հայաստանի ամենախոշոր ներդրողներից ու հարկատուներից մեկն է։ Այդ մասին հունիսի 4 - ին "Կորպորասիոն Ամերիկա" օդանավակայանների ղեկավարների գագաթնաժողովում հայտարարել է "Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ" ընկերության գլխավոր տնօրեն Մարսելո Վենդեն։
Այսպես, Վենդեի խոսքով, 2001 թվականի դեկտեմբերին Հայաստանի կառավարությունը Էդուարդո Էռնեկյանին պատկանող արգենտինական "Կորպորասիոն Ամերիկա" ընկերության հետ 30 տարի ժամկետով ստորագրել է "Զվարթնոց" օդանավակայանի կոնցեսիոն կառավարման մասին: "2002 թվականին մենք օդանավակայանն ստացել ենք շատ վատ վիճակում", - հայտարարել է նա: 2004 թվականին կոնցեսիոները ձեռնամուխ է եղել օդային նավահանգստի վերանորոգման եւ արդիականացման աշխատանքներին եւ արդեն 2007 թվականին ունեցել է լիովին ժամանակակից եւ նոր օդանավակայան: 2008 - ին նման համաձայնագիր Է ստորագրվել նաև "Շիրակ"օդանավակայանի վերաբերյալ։ "Նույն աշխատանքն է կատարվել նաև Գյումրու օդանավակայանում",- նշել է նա: "2007 թվականին մենք ձեռք բերեցինք Կոնվերս Բանկը։ Այսօր բանկը Հայաստանի առաջատար ֆինանսական հաստատություններից մեկն է՝ 35 մասնաճյուղերով", - նշել է Corporacion America-ի ներկայացուցիչը: Երկու տարի անց ընկերությունն ստացել է "Հայփոստի" կոնցեսիոն կառավարումը եւ վերանորոգել 250 մասնաճյուղ՝ այն դարձնելով ժամանակակից կառույց, նշել է Վենդեն: "Մենք ներդրումներ ենք կատարում անշարժ գույքի մեջ, մասնավորապես, ձեռք ենք բերել ԱԳՆ շենքը Երեւանում եւ շատ այլ նախագծերում։ Արդյունքում՝ մենք այսօր Հայաստանում խոշոր ներդրողներից ու հարկատուներից մեկն ենք",- հայտարարել է Մարսելո Վենդեն։
Corporacion America-ն արգենտինական հոլդինգային ընկերություն է, որը տիրապետում է վերականգնվող էներգետիկայի մի շարք ակտիվների, այդ թվում՝ հողմային էլեկտրակայանների, Լատինական Ամերիկայում։
Ավելի վաղ ԱրմԻնֆո գործակալությունը հաղորդել էր, որ "Հայաստանի միջազգային օդանավակայաններ" ընկերությունը Երևանի "Զվարթնոց" եւ Գյումրիի "Շիրակ" օդանավակայանների արդիականացման համար 38,2 մլն դոլար կներդնի: ՀՀ կառավարությունը նախորդ տարվա դեկտեմբերի 27-ի նիստում հավանություն է տվել 2018-2022 թվականների մաստեր-ծրագրին, որը ներկայացրել է կոնցեսիոները՝ ի դեմս արգենտինական "Կորպորասիոն Ամերիկա" ընկերության: Ինչպես այն ժամանակ նշել էր ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Հակոբ Արշակյանը, ըստ ծրագրի, ուղևորահոսքի կանխատեսվող աճի պատճառով անհրաժեշտ կլինի ներդրումներ կատարել թռիչքուղու ընդլայնման ուղղությամբ, ինքնաթիռների համար լրացուցիչ անգարներ սարքավորել, թարմացնել թռիչքուղու ծածկույթը, արդիականացնել լուսավորման համակարգերը: Մասնավորապես, թռիչքուղու երկարությունը կավելանա մինչեւ 2850 մետր, իսկ լայնությունը ՝ մինչեւ 65 մետր։ Նախատեսված է նաև տեղադրել օպտիկամանրաթելային կապի 12 կմ մալուխ և տեսահսկման նորագույն համակարգեր։ "Շիրակ" օդանավակայանում նախատեսվում է արդիականացնել թռիչքային դաշտի մի մասը ՝ ավելի մեծ բեռնունակություն ստանալու համար, ինչը թույլ կտա թռիչքներ եւ վայրէջքներ իրականացնել "Բոինգ" եւ "Էյրբաս" դասի օդանավերով: Ընդհանուր առմամբ, նախատեսվում է արդիականացնել 22 հազար քմ տարածքը 2016-2017թթ.:դ. Գյումրիի "Շիրակ" օդանավակայանով փոխադրումների ծավալներն աճել են 8 անգամ։ Ներկայումս օդանավակայանի ծառայություններից տարեկան օգտվում են մոտ 105 հազար ավիաուղեւորներ։ Հիմնականում փոխադրումներն իրականացվում են լոուկոստերների կողմից, մասնավորապես, ռուսական "Պոբեդա"ավիաընկերության կողմից։ Նախագծի իրականացումը թույլ կտա ընդունել և ուղարկել ավելի խոշոր ինքնաթիռներ։ Վարպետության ծրագրի իրականացումը թույլ կտա Հայաստանի գլխավոր օդանավակայանները համապատասխանեցնել քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության՝ ICAO չափանիշներին: