Արմինֆո.Պետական պարտքի դինամիկան թույլ է տալիս ենթադրել, որ ռիսկերը կառավարելի են ։ Այս մասին այսօր կառավարության նիստից հետո լրագրողների հետ զրույցում ասել է ֆինանսների նախարար Ատոմ Ջանջուղազյանը ։
Նախարարի խոսքով ՝ Հայաստանը չունի չնախատեսված կամ անսպասելի բացասական փոփոխություններ։ Իսկ պետական պարտքի մակարդակի բարձրացման կամ նվազման ուղղությամբ տատանումների գործընթացը, ինչպես նշել է Ջանջուղազյանը, անընդհատ գրանցվում է մեկ տարվա ընթացքում։ <Մեկ ամսում կարող է աճի միտում լինել, մյուսում ՝ նվազում, բայց, որպես կանոն, պետական պարտքի մասին դատում են տարիների արդյունքներով, քանի որ դրանք թույլ են տալիս գնահատել, թե ինչպես է զարգանում պարտքի բեռը ։ Համենայնդեպս, մեր տարեկան կանխատեսումները պարտքի զարգացման տեսանկյունից թույլ են տալիս մեզ չխոսել պարտքային բեռի անկառավարելի աճի մասին>, - հայտարարել է ֆինանսների նախարարը ։
Ինչպես նշել է Ատոմ Ջանջուղազյանը, ենթադրվում է, որ անվանական արտահայտությամբ պարտքը կաճի, ինչը, սակայն, չի նշանակում, որ կանխատեսվում է պարտք-ՀՆԱ հարաբերակցության աճ: Ինչ վերաբերում է պետական պարտքի սպասարկմանը, ապա Հայաստանի ֆինանսական իշխանություններն այստեղ էլ խնդիրներ չեն տեսնում ։ Ինչպես նշել է ֆինանսների նախարարը, 2020 թվականին կառավարության պարտքի գծով առաջին խոշոր մարումը Հայաստանը պատվով կդիմանա՝ եվրապարտատոմսերի հաջող վերաֆինանսավորման շնորհիվ:
Ըստ ՀՀ ֆինանսների նախարարության տվյալների՝ Հայաստանի պետական պարտքը 2019 թվականի հուլիսի վերջին 6,923 մլն դոլարից (2018 թվականի դեկտեմբերի 31 - ի դրությամբ) աճել է 62 մլն դոլարով՝ հասնելով 6,985 մլն դոլարի: Կառավարության պարտքն աճել է 98 մլն դոլարով՝ հասնելով 6,471 մլն դոլարի, իսկ ԿԲ պարտքը, ընդհակառակը, կրճատվել է մոտ 37 մլն դոլարով՝ հասնելով 513 մլն դոլարի: Մինչդեռ, 2019 թվականի պետական բյուջեի համաձայն ՝ 2019 թվականին Հայաստանը կավելացնի պետական պարտքը 512 մլն դոլարով, որից 21 մլն դոլարը ՝ Կենտրոնական բանկի գծով: Ընթացիկ տարում հարկաբյուջետային քաղաքականության արդյունքում պետական պարտքի մակարդակը կկայունանա։ Այսպես՝ սպասվում է, որ ՀՆԱ-ի նկատմամբ պետական պարտքի հարաբերակցության ցուցանիշը 2018 թվականի վերջին կանխատեսված 55 տոկոսից կնվազի մինչեւ ՀՆԱ-ի 53,43 տոկոս, իսկ ՀՆԱ-ի նկատմամբ կառավարական պարտքի հարաբերակցությունը կկրճատվի 53,4 տոկոսից մինչեւ 49,7 տոկոս: Ընդհանուր առմամբ, 2019 թվականի վերջին պետական պարտքը կաճի մինչեւ 7,468 մլրդ դոլար ՝ 2018 թվականի բյուջեով սպասվող շուրջ 7,2 մլրդ դոլարից:
Ինչպես ավելի վաղ ԱրմԻնֆո-ի թղթակցին հաղորդել էին Ֆինանսների նախարարության պետական պարտքի կառավարման վարչությունում, 2019 թվականին Հայաստանը շուրջ 356,9 մլրդ դրամ (733 մլն դոլար) կուղղորդի կառավարության պարտքի մարմանն ու սպասարկմանը, որը 2018 թվականի վերջին կազմել է 6 372,9 մլն դոլար: Մինչև 2054 թվականը կառավարության պարտքի մարման ժամակացույցի համաձայն, պետական պարտքի սպասարկման առումով ամենաանախորժը կլինեն 2020 թիվը և 2025 թիվը: 2020 թվին Հայաստանն ստիպված է լինելու 2018 թվականի վերջի դրությամբ ձևավորված կառավարության ողջ պարտքի հիմնական գումարի մարմանն ուղղորդել շուրջ 417 մլրդ դրամ կամ 857 մլն դոլար (դոլարի նկատմամբ դրամի հաշվարկային փոխարժեքը 1դոլար = 486.55 դրամի), իսկ 2025 թվականին հարցի գինը կկազմի շուրջ 406 մլրդ դրամ (834 մլն դոլար): Երկու դեպքում էլ նշված գումարից 500 մլն դոլար կազմում են եվրապարտատոմսերի գծով մարումները: Այդպիսով, ինչպես հայտարարում են փորձագետները, հենց 2020 թվին պարտքի գծով հերթական վճարումից առաջ Հայաստանը կորոշի դիմել եվրապարտատոմսերի հերթական` 3-րդ թողարկման: