Արմինֆո. Հայաստանը վստահորեն մեծացնում է ալկոհոլային խմիչքների ՝ ավանդաբար բարձրորակ կոնյակի և գինու արտադրությունը։ Ինչպես վկայում են Վիճակագրական կոմիտեի տվյալները, բոլոր ալկոհոլային խմիչքների արտադրությունն առաջին 7 ամիսների ընթացքում զգալի աճ է ապրել ՝ նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի անկումից հետո:
Մասնավորապես, ինչպես վկայում են վիճակագրական տվյալները, հաշվետու ժամանակահատվածում երկրում արտադրվել է 21.3 մլն լիտր կոնյակ, ինչը տարեկան վաղեմության ցուցանիշից ավելի է 46.3% - ով (նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի 9.2% անկման փոխարեն): Հայաստանում արտադրված գինու ծավալը տարեկան աճի տեմպերն արագացրել է 0,8 տոկոսից մինչեւ 37,8 տոկոս ՝ կազմելով 6,4 մլն լիտր, շամպայնի ծավալը ՝ 18,3 տոկոսով ՝ մինչեւ 299,4 հազար լիտր: Մեկ տարի առաջ շամպայնի արտադրությունում գրանցվել էր 7,9 տոկոս անկում:
Օղու արտադրությունն աճել է 40,8 տոկոսով ՝ մինչեւ 2.6 մլն լիտր, գարեջրի արտադրությունը ՝ 14,7 տոկոսով ՝ մինչեւ 16 մլն լիտր ։
Ըստ վիճակագրական տվյալների, հաշվետու ժամանակահատվածում Հայաստանում արտադրվել է 506.1 հազար լիտր վիսկի, ինչը 27.3 տոկոսով ավելի է տարեկան վաղեմության ցուցանիշից: Անցած տարի վիսկիի արտադրության ծավալները կրճատվել են 51,7 տոկոսով։
Դրա հետ մեկտեղ, ըստ ՀՀ մաքսային ծառայության տվյալների, 2019 թվականի առաջին կիսամյակում Հայաստանն արտահանել է 1.3 մլն լիտր գինի ՝ տարեկան 16.5% աճով, մաքսային արժեքի 1.5% - ով ՝ մինչև 4.3 մլն դոլար անկման դեպքում:
Ավանդաբար հայկական գինու արտահանման հիմնական շուկան ՌԴ-ն է (72,3%), որին հաջորդում են Չինաստանը (5%), Շվեյցարիան (4%), ԱՄՆ-ն (3,4%), Լեհաստանը (2%), Ֆրանսիան (1,8%), Իտալիան (1,5%), Ուկրաինան (1,2%), Վրաստանը (1%):
Գարեջրի արտահանումը հաշվետու ժամանակահատվածում աճել է 22,5 տոկոսով ՝ մինչեւ 916,3 հազար լիտր, մաքսային արժեքի 16,4 տոկոսով ՝ մինչեւ 742,7 հազար դոլար աճի դեպքում: Հայկական գարեջրի արտահանման հիմնական շուկան հանդես է գալիս ՌԴ-ն (85,4 տոկոս), ԱՄՆ-ը (4 տոկոս), Լեհաստանը (3,9 տոկոս), Ֆրանսիան (2 տոկոս), Ուկրաինան (1,6 տոկոս), Վրաստանը (1 տոկոս), ինչպես նաեւ Բելգիան, Չեխիան, Չինաստանը:
Հունվար-հուլիսին Հայաստանը ավելացրել է էթիլային սպիրտի (մինչեւ 80 աստիճան թնդության) արտահանումը, այդ թվում ՝ սպիրտային թուրմի, լիկյորի եւ այլ ալկոհոլային խմիչքների 4.5 տոկոսով ՝ մինչեւ 12.5 մլն լիտր: Ընդ որում՝ մաքսային արժեքը կազմել է 94.8 մլն դոլար, ինչը 6.9 տոկոսով ավելի է տարեկան վաղեմության ցուցանիշից:
Կոնյակի արտահանման ցուցանիշներն առանձին ՀՀ Մաքսային ծառայությունը անհասկանալի պատճառով չի հրապարակում։
Հիմնականում Հայաստանը էթիլային սպիրտ է արտահանում ՌԴ շուկա (90,4%), մնացած ծավալը բաշխվել է մի շարք երկրների, այդ թվում Ֆրանսիայի (5%), Ուկրաինայի (3%), Վրաստանի (0,6%), Ղազախստանի (0,4%), ինչպես նաեւ Մոլդովայի, ԱՄՆ-ի, Չեխիայի, Չինաստանի, Նիդեռլանդների , Մեծ Բրիտանիայի, Լիտվայի, Սիրիայի, Վիետնամի, Սլովակիայի, Սինգապուրի, Կանադայի, Ճապոնիայի, Շվեդիայի, Շվեյցարիայի և այլ երկրների միջև:
ԿԱՐԴԱԼ ԲՈԼՈՐ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ