Արմինֆո. Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի մոտ տեղի է ունեցել խորհրդակցություն, որի ընթացքում քննարկվել են «Կովկասյան էլեկտրահաղորդման ցանց»-ի, մասնավորապես Հայաստան-Վրաստան հաղորդիչ գծի կառուցման ծրագրին վերաբերող հարցեր:
Խորհրդակցության ընթացքում ներկայացվել են ծրագրի շրջանակում գերմանական KFW բանկի հետ համագործակցության, այդ թվում՝ ֆինանսական միջոցների ներգրավման, շինաշխատանքների մրցույթի կազմակերպման գործընթացի ուղղությամբ իրականացվող աշխատանքների ընթացքը: Անդրադարձ է կատարվել նաև Հայաստան-Վրաստան էլեկտրահաղորդիչ գծի շրջանակում Դդմաշենի և Այրումի ենթակայանների կառուցմանը և այդ ուղղությամբ առաջիկայում նախատեսվող քայլերին:
Պետք է նշեմ, որ տարբեր պատճառներով, առաջին հերթին, տեխնիկական բնույթի, մինչեւ 2017 թվականը նախագիծը 2,5 տարի, գործնականում, չի իրականացվել: 2017 թվականից սկսվեցին տեղաշարժեր, իսկ 2018 թվականի ամռանից սկսվեց լայնածավալ շինարարությունը։ Իրանի ուղղությամբ 745 հենասյուներից արդեն տեղադրվել է 245, սկսվել է ևս 450 հենասյուների բետոնապատման գործընթացը։
Ավելի վաղ ԱրմԻնֆո-ին հարցազրույցում ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Հակոբ Վարդանյանը նշել է, որ
տարբեր պատճառներով, առաջին հերթին, տեխնիկական բնույթի, մինչեւ 2017 թվականը նախագիծը 2,5 տարի, գործնականում, չի իրականացվել: 2017 թվականից սկսվեցին տեղաշարժեր, իսկ 2018 թվականի ամռանից սկսվեց լայնածավալ շինարարությունը։ Իրանի ուղղությամբ 745 հենասյուներից արդեն տեղադրվել է 245, սկսվել է ևս 450 հենասյուների բետոնապատման գործընթացը։ Հաշվի առնելով, որ "Նորավան" էլեկտրական ենթակայանում գրեթե ավարտվել են շինարարական աշխատանքները, կարելի է խոսել կատարված աշխատանքների ծավալի 50%-ի մասին։ Ինչ վերաբերում Է Վրաստանի ուղղությամբ բարձրավոլտ էլեկտրահաղորդման գծին, ապա ներկայում կա երեք բարձրավոլտ էլեկտրահաղորդման գիծ հարեւան պետության ուղղությամբ' "Լալվար", "Ալավերդի" Եւ "Աշոցք-Նինոծմինդա", որոնցից, փաստացի, գործում է մեկը՝ "Ալավերդի" էլեկտրահաղորդման գիծը, սակայն այն թույլ չի տալիս աշխատել զուգահեռ ռեժիմով: Նոր էլեկտրահաղորդման գծի կառուցման տեխնիկական խնդիրը կայանում էր նրանում, որ որոշվի դրա անցկացման ուղեգիծը։ Ի սկզբանե նախատեսվում էր մայրուղու երկայնքով կառուցել "Դդմաշեն" էլեկտրական ենթակայան ' 400 կիլովոլտ լարման եւ "Այրում" 500 կիլովոլտ հզորությամբ փոխակերպիչ ենթակայան, ինչը թույլ կտա միավորել բոլոր երեք պետությունների էլեկտրաէներգետիկական համակարգերը' ասինխրոն ռեժիմով աշխատելու համար: Խնդիրը, մասնավորապես, այն էր, որ միայն "Այրում" ենթակայանի կառուցման նախագծի արժեքը պետք է կազմեր ծրագրի արժեքի մեծ մասը կամ մոտ 110 մլն եվրո։ Իսկ օբյեկտը պետք է զբաղեցներ 60 հեկտար տարածք։ Այս և այլ հարցերը հետաձգում էին նախագծի իրականացումը։ Սակայն այժմ վերջնական որոշում է կայացվել երկու ենթակայանների կառուցման անհրաժեշտության մասին։ Ապագայում դիտարկվում է նաեւ Հրազդանի ՋԷԿ - ում էլեկտրական ենթակայանի արդիականացման հնարավորությունը, որը մյուս երկու ենթակայանների ՝ "Շինուհայրի" եւ Հայկական ատոմային էլեկտրակայանի ենթակայանի հետ միասին առանցքային դեր է խաղում: Եվ այստեղ այնքան էլ կարևոր չէ, որ Հրազդանի ՋԷԿ-ը մասնավոր ընկերության սեփականությունն է։ Այս կայանը մոտ ժամանակներս կդադարի գոյություն ունենալ բարոյական եւ ֆիզիկական մաշվածության պատճառով, եւ շուրջ 700 մարդ կարող է զրկվել աշխատանքից: Նախատեսվում է, որ նրանց մի մասը կգործարկվի Հրազդանի ՋԷԿ-ի էլեկտրական ենթակայանում։ Նախագծի վերաբերյալ վերջնական որոշումը կայացվել է, մրցութային փաստաթղթերը պատրաստ կլինեն մինչեւ ընթացիկ տարվա վերջ, իսկ հաջորդ տարվա կեսերին նախագծի խորհրդատու Fichtner ընկերությունը կավարտի բոլոր մրցութային ընթացակարգերը, ինչից հետո մրցույթում հաղթողի հետ կկնքվի շինարարական աշխատանքների իրականացման մասին համաձայնագիր: Նոր ժամանակացույցի համաձայն ՝ էլեկտրահաղորդման գիծը պետք է շահագործման հանձնվի մինչեւ 2022 թվականը: Նախագծի իրականացումը զգալիորեն կբարձրացնի երկրի էներգետիկ համակարգի անվտանգությունն ու հուսալիությունը, կբացառի ընթացիկ տարվա ամռանը տեղի ունեցած վթարը, քանի որ հնարավորություն կտա օպերատիվ կերպով լուծել առկա բոլոր խնդիրները: