Չորեքշաբթի, 6 Նոյեմբերի 2019 18:15
Նաիրա Բադալյան

Հայկական ևս մեկ ավիափոխադրող՝ <Տարոն-Ավիա> ընկերությունը, լքում է հայկական ավիաշուկան

Հայկական ևս մեկ ավիափոխադրող՝ <Տարոն-Ավիա> ընկերությունը, լքում է հայկական ավիաշուկան

Արմինֆո. Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն տեղեկացնում է, որ <Տարոն-Ավիա> ՍՊԸ-ում անցկացրած տեսչական ստուգումների և արձանագրված թերությունների արդյունքում ավիաընկերության օդանավ շահագործողի վկայականը կասեցվել է և տրվել է 6 ամսյա ժամկետ՝ թերությունները վերացնելու համար: Սակայն ընկերության կողմից կայացվել է որոշում՝ գործունեությունը դադարեցնելու մասին:

 

Հաշվի առնելով վերոգրյալը՝ <Տարոն-Ավիա> ՍՊԸ-ի թիվ 049 օդանավ շահագործողի վկայականի գործողությունը դադարեցվել է:

 

Ավելի վաղ ԶԼՄ-ներում տեղեկություն էր հայտնվել այն մասին, որ <Տարոն-Ավիա> ավիաընկերությունն արդեն երկար ժամանակ թռիչքներ չի իրականացնում և առաջիկայում կարող է վերջնականապես լքել հայկական ավիաշուկան: Ըստ հրապարակումների ՝ ավիաընկերությունը տարիներ շարունակ խնդրել է այն արտոնությունների մասին, որոնք կառավարությունը տրամադրել է իռլանդական Ryanair լոուքոսթերին ՝ հանել տուրքը կամ, այսպես կոչված, 10 հազար դրամի չափով <օդի հարկը>։  Մինչդեռ, ինչպես գանգատվել է ընկերության կոմերցիոն տնօրեն Լևոն Քարամյանը,  հիմա ինչ-որ օտարերկրյա ավիաընկերության մուտքը ապահովելու համար արվում են այդ քայլերը, ու վերջում հայտարարվում է, որ այդ պայմանները վերաբերում է բոլոր ավիաընկերություններին:

 

Մինչդեռ ավիաընկերությունը չվերթներ չի իրականացնում Երևանից սկսած 2018 թվականի հունվարի 15 - ից (<Զվարթնոց> օդանավակայանից առաջին չվերթը կատարվել է 2017 թվականի նոյեմբերի 17-ին  Մոսկվայի <Վնուկովո> օդանավակայանի ուղղությամբ), Իսկ Գյումրիից ՝ 2017 թվականի դեկտեմբերի 31-ից ։  Ավելի վաղ ՝ 2017 թվականի ապրիլին, ԱրմԻնֆո-ն հայտնել էր, որ <Տարոն Ավիան> թռիչքներ կիրականացնի դեպի Գյումրի:  Ավիաընկերությունը կանոնավոր չվերթներ է իրականացրել Գյումրի-Կրասնոդար-Գյումրի, Գյումրի - Սամարա-Գյումրի Եւ Գյումրի-Մոսկվա (<Դեմոդեդովո> օդանավակայան) - Գյումրի երթուղիներով:

 

Սակայն ամեն ինչ չէ, որ հարթ էր՝  ավիաընկերությունը պետք է մրցեր ռուսական <Պոբեդա> լոուքոսթերի հետ, որը, եթե մինչ այդ շաբաթական 3 չվերթ Էր իրականացնում Գյումրի-Մոսկվա ուղղությամբ, հետո չվերթներն ամենօրյա էր կատարում ՝ զգալիորեն նվազեցնելով ավիատոմսերի գները ։  Տարբեր քաշային կարգերն իրենց գործն արեցին, և <Տարոն-Ավիան> ընդամենը մեկուկես տարի դիմացավ ռինգում:

 

Կարգավորող մարմինը բոլոր հնարավոր հարթակներում բացառել է ռուսական <Աէրոֆլոտի> և վերջինիս 100%-անոց դուստր <Պոբեդայի> դեմպինգի հնարավորությունը։  Ինչպես 2016 թվականի վերջին ԱրմԻնֆո-ի թղթակցին հայտնել է

Քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության (ՔԱԳՎ) օդային փոխադրումների կարգավորման վարչության ղեկավար Աննա Չոբանյանը, <Արմենիա> և <Տարոն Ավիա> տեղական ավիաընկերություններն օդային փոխադրումների շուկա են դուրս եկել 2015 թվականին, այսինքն, արդեն «բաց երկնքիե պայմաններում` իրենց հաշիվ տալով դրա համար: Ինչպես պարզաբանել է Չոբանյանը, դա նշանակում է, որ  նրանք ունեն համապատասխան ներուժ մրցակիցներին դիմակայելու համար, քանի որ Հայաստանի կառավարությունն ընտրել է տեղի ավիափոխադրողներին չաջակցելու քաղաքականություն «զրոե սահմանափակում օտաերկրյա ավիաընկերությունների համար, ինչև նախատեսված է, այսպես, կոչվող. «բաց երկնքիե քաղաքականությամբ: «Ոչ մի ավիաընկերության` տեղական, ռուսական կամ եվրոպական, պետության կողմից աջակցություն չի նախատեսվում «բաց երկնքիե քաղաքականության շրջանակումե, - հայտարարել է մասնագետը՝ հավելելով շատ կասկածելի այն թեզիսը, թե, իբր, «նույնիսկ եվրոպական երկրներում նման աջակցություն չի տրամադրվում, քանի որ այնտեղ գործում է բոլոր ավիաընկերությունների համար ազատական ռեժիմե:

 

Նշենք, որ մինչև ուղևորափոխադրումների շուկա մուտք գործելը <Տարոն Ավիա> ընկերությունը, որը 2007 թվականին գրանցված է ՀՀ քաղաքացի

Գառնիկ Պապիկյանի անունով, զբաղվել է բացառապես ավիացիոն բեռնափոխադրումներով։

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
17.02.2020
RUB7.570.03
USD479.050.00
EUR519.43-0.10
GBP624.630.24
CAD362.070.47
JPY43.60-0.03
CNY68.640.05
CHF487.98-0.30



Փնտրել ըստ օրերի

Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000