Արմինֆո. Նոյեմբերի 15 - ին Yans Club ռեստորանում տեղի է ունեցել Արարատբանկի նորացված Ararat Mobile բջջային հավելվածի շնորհանդեսը, որը, ըստ բանկի վարչության նախագահի ժամանակավոր պաշտոնակատար Կարեն Սարգսյանի, հագեցած է ժամանակակից լավագույն տեխնոլոգիաներով եւ անվտանգության համակարգով:
"Շուրջ 3 տարի բանկի թիմը աշխատել է այդ հավելվածի մշակման վրա, եւ այսօր մենք կարող ենք հայտարարել, որ ունենք Հայաստանի բանկային համակարգում ներգրավված լավագույն բջջային հավելվածներից մեկը", - ասել է նա:
Սարգսյանն ընդգծել է, որ հավելվածի գործարկումը "Թվային բանկ" ռազմավարության ձեռքբերումներից մեկն է, որի մասին հայտարարվել էր մեկ տարի առաջ: Միաժամանակ, նա ընդգծել է, որ ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ը վստահորեն զարգացնում է նաեւ երկու այլ ռազմավարական ուղղություններ, մասնավորապես՝ "Դասական բանկը" եւ "Ներդրումային բանկը", որտեղ արձանագրվել են լուրջ ձեռքբերումներ: Այս առումով վարչության նախագահի պաշտոնակատարը, որպես "Դասական բանկի" մասով հաջողություն, նշել է, որ ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ը Հայաստանի բանկային համակարգի առաջատար եռյակում է ստորաբաժանումների քանակով, որոնց թիվը հասնում է 60-ի, և դրանց որոշակի մասը ներկայացված է բոլոր մաքսակետերում: "Մասնաճյուղերի տեսանկյունից նույնպես կա լուրջ ռազմավարություն։ Մենք դասակարգել ենք մեր ստորաբաժանումները և ունենք ֆինանսական սուպերմարկետներ, ինչն ինքնին աննախադեպ է Հայաստանի ֆինանսական շուկայի համար", - ասել է նա, նշելով, որ բանկը կունենա նաև 24/7 սպասարկման կետեր։
Պատասխանելով Արմինֆո-ի թղթակցի հարցին՝ Սարգսյանը նշել է, որ թվային ռազմավարության շրջանակներում բանկը մտադիր է ամեն տարի հանդես գալ նոր հետաքրքիր ապրանքներով եւ նորություններով՝ հաճախորդների սպասարկման հարմարավետությունը բարձրացնելու նպատակով: "Սա այն ուղղությունն է, որը պետք է անընդհատ զարգանա։ Աշխարհը գնում է թվայնացման։ Եվ մենք, կարծում եմ, ժամանակին ձեռնամուխ ենք եղել այդ գործընթացին", - ասել է վարչության նախագահի պաշտոնակատարը։
Բանկի թվային ծառայությունների դեպարտամենտի ղեկավար Գայանե Ստեփանյանը, իր հերթին, նշել է, որ ARARAT Mobile հավելվածը, ռեբրենդինգն ու վերափևավոևում, շատ հարմար ինտերֆեյս ունի եւ հագեցած է միջազգային բոլոր չափանիշներին համապատասխանող անվտանգության համակարգով:
"Այսօր մենք չենք կարող զարմացնել առցանց վճարումների ծառայությունների մասով, բայց մեր ARARAT Mobile հավելվածը որոշակի առավելություններ ունի", - ասել է Ստեփանյանը, նշելով, որ հաճախորդներին հնարավորություն է ընձեռվում առցանց գրանցվել համակարգում, կառավարել իրենց հաշիվները, փոխանցումներ կատարել (այդ թվում ՝ քարտից քարտ), հերթում գրանցվել՝ անմիջապես բանկում օֆլայն ծառայություններ ստանալու, զանգահարել եւ գրել աջակցության ծառայություն, ծանոթանալ բանկի մասնաճյուղերի գտնվելու վայրին, ինչպես նաեւ, ընդհանուր առմամբ, ստանալ բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների ողջ փաթեթը: Նա նաեւ նշել է, որ հավելվածից կարող են օգտվել ոչ միայն բանկի հաճախորդները, քանի որ համակարգը նախատեսում է առանց գրանցման մուտք գործելու հնարավորություն: "Գուցե այլ բանկեր նման ծառայություններ են մատուցում, բայց մեզ մոտ մրցակցային սակագնային քաղաքականություն է", - նշել Է դեպարտամենտի ղեկավարը:
Բացի այդ, նրա խոսքով, օպտիմալացված է նոր հաճախորդների գրանցման գործընթացը։ Այս տեսանկյունից Ստեփանյանը նկատել է, որ մինչեւ տարեվերջ բանկը առցանց նույնականացման հնարավորություն կընձեռի:
Հիշեցնենք, որ "ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ" ԲԲԸ-ն գործում է 2005 թվականի նոյեմբերից: 2019թ. հուլիսի 1-ի դրությամբ ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի մեծամասնական բաժնետերեր են հանդիսանում "Ֆլեշ" ընկերությունը ' 72,73% բաժնեմասով, Բարսեղ Բեգլարյանը (հայտնի գործարար, "ֆլեշ" - ի ղեկավար)' 22,62%, Rural Impulse Fund II - ը (ներառված է բելգիական Incofin Investment Management - Incofin IM - ի կառուցվածքում)' 4,29%: