Արմինֆո. Հայաստանի խոշորագույն տրանսպորտային «Սպայկա» ընկերությունը, որն զբաղվում է նաև պահածոյացված գյուղմթերքների արտադրույամբ և գնումներով, նախաձեռնել է լայնածավալ մի ծրագիր, որն ուղղված է աջակցելու երկրի փոքր և միջին ձեռնարկություններին: « Armzon էլեկտրոնային հարթակը թույլ կտա պատշաճ կերպով ներկայացնել հայրենական արտադրանքը ռուսական շուկայում», - ասել է գյուղատնտեսության փոխնախարար Ռոբերտ Մակարյանը, հունիսի 7-ին կայացած մամուլի ասուլիսում:
Ըստ փոխնմախարարի, ծրագիրն արդեն գործարկվել է Մոսկվայում և Կրասնոդարում: Ապագայում նախատեսվում է դրա ընդլայնումը ողջ Ռուսաստանում: «Նախագծի նպատակն է`աջակցել փոքր բիզնեսին, որը բախվում է մարքեթինգային ծախսերի հետ կապվբած ռեսուրսների պակասին: Օգտվելով այս հարթակից, տեղական արտադրողները կկարողանան հաջողությամբ արտահանել իրենց արտադրանքը Ռուսաստանի առցանց հարթակներում», - ասաց Մակարյանը:
Մեկ ամիս առաջ «Սպայկա» ՍՊԸ-ն հայտարարել էր էլեկտրոնային հարթակի մոտալուտ մեկնարկի մասին`հայկական ապրանքները ներկայացնելու համար, սկսած գյուղատնտեսական ապրանքներից մինչև տեքստիլ և արվեստի գործեր: Այսօր չհաջողվեց կապի մեջ մտնել ընկերության ներկայացուցիչների հետ:
![]() | 4.56 | 0.06 |
![]() | 383.47 | 0.72 |
![]() | 449.96 | 2.75 |
![]() | 519.91 | 2.59 |
![]() | 277.17 | 1.47 |
![]() | 25.95 | 0.08 |
![]() | 53.85 | 0.12 |
![]() | 481.44 | 2.76 |