Ուրբաթ, 20 Հունվարի 2012 18:43
Հայաստանի բանկային քարտերի շուկան գտնվում է քանակից որակին անցնելու դժվարին ճանապարհին
ԱրմԻնֆո. Հայստանի պլաստիկ քարտերի շուկայում ուժգնանում են քանակական պարամետրերից որակականին անցնելու միտումները, կապված շուկայի աշխատավարձային նախագծերի էական հագեցվածության հետ: Այս մասին է նշվում ԱրմԻնֆո լրատվական գործակալության կողմից կազմված`ՙՀայաստանի բանկերը քարտային բիզնեսում՚ դեկտեմբերյան հերթական տեղեկատվա-վերլուծական տեղեկագրում:
Ըստ գործակալության մասնագետների, Հայաստանի քարտային բիզնեսի շուկայում ակտիվացել են բոնուսային-դիսկոնտային և ինտերնետ-վճարային ծրագրերի իրականացման տեխնոլոգիաները, որոնք նպատակ ունեն զարգացնելու էկվայրինգը, առաջին հերթին, նոր ՙոչ աշխատավարձային՚ անհատական հաճախորդներ ներգրավելով: Սակայն, ավանդական, աշխատավարձային նախագծերի հաշվին շուկայի քանակական աճը բերում է տրամադրվող ծառայությունների` որակից ՙետ մնալուն՚: Որպես արդյունք, հաճախորդների թույլ տեխնիկական աջակցությունը, տեխնիկական և պրոցեսինգային մակարդակով անբավարար մշակված քարտային պրոդուկտները բացասականորեն են անդրադառնում բանկային քարտերի նկատմամբ հաճախորդների լոյալության մակարդակի վրա, որը հանդիսանում է վճարների և որոշակի օգուտների ստացման անվտանգ միջոց: Հաճախորդների սպասարկման որակական և անխափան մակարդակ դուրս գալուն խոչընդոտում է երկու հանգամանք`համապատասխան ծրագրային ապահովման բացակայությունը, ինչպես նաև առևտրա-սպասարկման, այդ թվում նաև առևտրի խոշոր ցանցերի, անպատրաստ լինելը բարդ, դիսկանտա-բոնուսային ընթացակարգերին` էկվայրինգի գործընթացներում: Այնուամենայնիվ, որոշ բանկեր, շուկան գրավելու իրենց ակտիվ ձգտումներում, գնում են որակական աջակցության, հայտարարելով կիրառման համար ՙոչ այնքան պատրաստի՚ սերվիսային պրոդուկտների մասին: ործակալության մասնագետները գտնում են, որ մատուցվող ծառայությունների նկատմամբ հաճախորդների խորաթափանցության մակարդակի աճը բերում է աշխատավարձային կորպորատիվ նախագծերի աստիճանաբար մասնատման միտումների, ինչպես նաև շուկայի վերաբաշխման, ինչն անկասկած, առաջացնում է արդարացի մրցունակության տարրեր, ինչպես նաև ինովացիոն զարգացման նոր իմպուլսներ:
Միևնույն ժամանակ, ԱրմԻնֆո գործակալության մասնագետների կարծիքով, ՙետճգնաժամային՚ փուլում քարտային հատվածը դառնում է վարկային մեծածախի կարևորագույն շարժիչներից մեկը, դժվարություններ կրելով վարկառուի ռիսկի համարժեք գնահատման անհրաժեշտության հետ կապված: Որպես արդյունք, բանկերը սքորինգյին ծրագրերի ներդրման քայլեր են իրականացնում, մշակելով դրանք կամ ինքնուրույն, կամ էլ ձեռք բերելու և տեղական պայմաններին ադապտացնելու միջոցով: Այսպիսով, բանկային քարտերի շուկայի աստիճանաբար ներթափանցումը դեպի պահանջարկով թելադրված զարգացման տեխնոլոգիապես նոր մակարդակ, պահանջում է գործիքների և ենթակառույցների արդիականացման հետագա քայլեր, ասվում է տեղեկատվական ամփոփագրում:
Նշենք, որ Հայաստանի բանկային պլաստիկ քարտերի շուկայում աշխատում է գործող 21 բանկերից 20-ը: Համակարգում կա ավելի քան 900 հազ.ակտիվ քարտ, որից 760 հազարը թողարկվել է Armenian Card Ազգային վճարային համակարգի շրջանակներում: