Հինգշաբթի, 15 Մարտի 2012 18:29
Հայաստանի ֆինհաշտարար. քաղաքացիներն արդեն ավելի վստահությամբ կարող են օգտվել ֆինանսական ծառայություններից
ԱրմԻնֆո. Քաղաքացիներն արդեն ավելի վստահությամբ կարող են օգտվել ֆինանսական ծառայություններից, քանի որ գիտեն, որ կա որոշակի կառույց, որը պատրաստ է նրանց մատուցել անվճար ծառայություն, առանց ավելորդ քաշքշուկների լուծելով ֆինանսական կազմակերպությունների հետ ծագած հնարավոր պրոբլեմները: Այս մասին այսօր Երևանում, Սպառողի համաշխարհային օրվան նվիրված մամուլի ասուլիսում հայտարարել է Հայաստանի ֆինանսական հաշտարար Փիրուզա Սարգսյանը:
Այդ առիթով նա նշել է, որ ֆինանսական ծառայությունների սպառողների վստահությունը ֆինանսական հաշտարարի նկատմամբ աճել է, ինչի մասին է վկայում մեզ ուղղվող բողոք- հայտերի քանակի աճը: Այսպես, 2009 թվականին Հաշտարարի գրասենյակն ստացել է 388 բողոք, 2010-ին` 642, իսկ 2011-ին` 803 բողոք: Ընդ որում, միայն 2012 թվականի հունվար-փետրվար ամիսներին գրասենյակն ստացել է ֆինանսական կազմակերպությունների դեմ 200 բողոք:
Ըստ Փ.Սարգսյանի, անցյալ տարի ստացված բողոքներից 434-ը եղել է բանկերի, 252-ը` պահովագրական ընկերությունների, 60-ը` վարկային կազմակերպութոյւնների, 42-ը` գրավատների, 4-ը` վճարա-հաշվարկային կազմակերպությունների և 1-ը` ներդրումային կազմակերպությունների դեմ: 2011 թվականին ֆինանսական հաշտարարի գրասենյակի կողմից քննարկված դիմում-բողոքներից 68-ը եղել ապահովագրական ընկերությունների, 62-ը` բանկերի, 8-ը` գրավատների, 4-ը` վարկային կազմակերպութոյւնների և 3-ը` ապահովագրողների բյուրոյի դեմ:
Նա նշել է, որ 2011 թվականին բանկերի դեմ ուղղված բողոքներից 25-ը վերաբերվել է վճարա-հաշվրկային գործառնություններին, 23-ը` վարկային գործարքներին, 11-ը` ավանդային գործարքներին, 3-ը` այլ գործարքներին: Ապահովագրական ընկերությունների դեմ ստացված բողոքներից 39-ը վերաբերվել է ԱՊՊԱ-ին, 13-ը` ԿԱՍԿՈ-ին, 10-ը` բժշկական ապահովագրությանը, և 2-ական բողոք` տուրիստների, դժբախտ պատահարներից և գույքային ապահովագրությունների գծով:
ՙ2011 թվականն աննախադեպ էր այն առումով, որ ֆինհաշտատարի կողմից քննարկված գործերից 70%-ը լուծվել է հաճախորդի օգտին: Ինչի արդյունքում, ֆինհաշտարարի միջնորդությամբ հաճախորդներին վճարված ընդհանուր գումարը կազմել է 58.137 մլն. դրամ, 2010-ի 29.234 մլն.դրամի փոխարեն՚,-հայտարարել է Փ.Սարգսյանը:
2012 թվականի հունվարին Հայաստանի ֆինանսական հաշտարարի գրասենյակը ստացել է 64 բողոք, որից 61-ը վերաբերվել է ֆինանսական համակարգին, բայց ընդամենը 39 բողոք է եղել քննարկման ենթակա: Քննարկման ենթարկվա բողոքներից 7-ը եղել է ապահովագրական ընկերությունների և ավտոպահովագրողների Բյուրոյի դեմ, որից 6-ը` ԱՊՊԱ գծով և 1-ը` բուժապահովագրության գծով: 2 բողոք եղել է բանկերի դեմ և վերաբերվել է վճարա-հաշվարկային գործարքներին, իսկ գրավատների դեմ եղել է 1 բողոք:
Նշենք, որ Հայաստանի ֆինանսական հաշտարարի գրասենյակը Հայաստանում գործում է 2009 թվականից: