Սպառողներիվստահությանինդեքսը(ՍՎԻ) Հայաստանումհարցվողները2015 թվականիառաջինեռամսյակումգնահատելենավելիբարձր, քաննախորդեռամսյակում, ինչպեսնաևմեկտարիառաջ:
ԻնչպեսԱրմԻնֆոգործակալությանըտեղեկացվելէՀՀԿենտրոնականբանկիմամուլիծառայությունից, սպառողներիվստահությանինդեքսը2015 թվականիառաջինեռամսյակումգնահատվելէ41.4 միավոր, 2014-ի4-րդեռամսյակի41.1 միավորիև2014-իառաջինեռամսյակի41.2 միավորիփոխարեն: Հարկէնշել, որհարցվողներնայսինդեքսիգնահատականըվատթարացրելէին2012-իբոլորեռամսյակներում, 2013-ինբարձրացնելովմիայն4-րդեռամսյակում, իսկ2014-ինբարձրացրել`միայն3-րդեռամսյակում: Կայունմակարդակէհամարվում45-55 տիրույթը: Այսինդեքսովվերջինանգամ45.5 միավորէրարձանագրվել2012 թվականի4-րդեռամսյակում, ընդորում, դրաբաղադրիչներիցմեկը` ընթացիկպայմաններիենթաինդեքսըդեռայնժամանակկազմելէր38.9 միավոր, մինչդեռ, ապագապայմաններիենթաինդեքսըկազմելէր52 միավոր, որնառայժմպահպանվւմէկաունմակարդակում:
Աղբյուրիհամաձայն, ընթացիկպայմաններիենթաինդեքսըտարեկանառումովբարձրացելէ`32-իցմինչև32.2 միավոր, եռամսյակայինաճը` 1.7 միավոր: Իսկապագապայմաններիենթաինդեքսըտարեկանկտրվածքով50.5-իցբարձրացելէմինչև50.6 միավոր, եռամսյակայիանանկումը` 1.2 միավոր:
Ընթացիկպայմաններիենթաինդեքսիբոլորբաղադրիչներովարձանագրվելէեռամսյակայինաճ, ընդորում, ամենամեծաճը` 2.3 միավոր, արձանագրվելէհարցվողներիկողմիցիրենցֆինանսականվիճակիգնահատմանգծով` 30.7 միավոր, նախորդեռամսյակի28.4 միավորիևնախորդտարվա29 միավորիփոխարեն: Այնուհետևհաջորդումէտնայինպայմաններիգնահատականը, որնաճելէ1.4 միավորով, կազմելով14.7 միավոր, 4-րդեռամսյակի13.3 միավորիևնախորդտարվա15.7 միավորիփոխարեն: Խոշորգնումներիկատարմանգծովգրանցվելէ1.2 միավորիաճ, մինչև51.1 միավոր, տարեկանաճը`0.3 միավոր:
Ապագապայմաններիենթաինդեքսով, որնառաջինեռամսյակում51.8-իցիջելէրմինչև50.6 միավոր, ամենամեծանկումըգրանցվելէմիայնընտանիքումզբաղվածությանգծով` 55.6-իցմինչև52.4 միավոր, տարեկանաճը` 0.3 միավոր: Գրեթենույնմակարդակիվրաէմնացելհաջորդեռամսյակումխոշորգնումներկատարելուհնարավորությունը` 55.6-իցմինչև55.5 միավոր, 2014-իառաջինեռամսյակի5 միավորիփոխարեն: Իսկհաջորդեռամսյակումֆինանսականվիճակիփոփոխությանսպասումներիգծովառաջինեռամսյակումգրանցվելէանկում` 44.1-իցիջելէմինչև43.9 միավոր, 2014-իառաջինեռամսյակի44.4 միավորիփոխարեն:
Նշենք, որ ՀՀ Կենտրոնական բանկը 2014 թվականի առաջին եռամսյակից հրապարակում է Հայաստանում գործարար միջավայրի միասնական ցուցանիշը, որն իրենից ներկայացնում է գործարար ակտիվության (ԳԱԻ) և գործարար մթնոլորտի (ԳՄԻ) ինդեքսների ագրեգացիա: Երկրի տնտեսական իրավիճակի նոր ինդիկատորը կոչվում է – գործարար մթնոլորտի ինդեքս (ԳՄԻ) և հաշվարկվում է Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպության (OrganisationforEconomicCo-operationandDevelopment, OECD) մեթոդաբանության հիման վրա:
2013 թվականի առաջին եռամսյակից, տնտեսական ակտիվության ինդեքսը վերանվանվեց` գործարար ակտիվության ինդեքսի: Փոխվեց նաև բոլոր երեք բաղադրիչ` գործարար ակտիվության, բիզնես-մթնոլորտի և սպառողների վստահության ինդեքսների հաշվարկման մեթոդաբանությունը, որից հետո ինդեքսները ՀՀ ԿԲ կողմից հրապարակվում էին ոչ թե տոկոսներով (ինչպես մինչև 2013-ը), այլ միջինացված միավորներով, ըստ հարցվողների գնահատականների: Սպառողների վստահությունն իրենից ներկայացնում է դիֆոզիոն ցուցանիշ, որը հաշվարկվում է հարցվողների կողմից 6 հարցերին տրված պատասխանների միավորների միջինացումով: Միավորները տատանվում են 0-ից մինչև 100 տիրույթում, մասնավորապես, 0-ն վկայում է սպասելիքների վատթարացումը, 100-ը` բարելավումը, իսկ 50-ը`կայուն իրավիճակը: Որպես կայուն մակարդակ ԿԲ ընդունել է 45-55 միավորի տիրույթը: Հիշեցնենք, հարցումները որոնք ԿԲ անց է կացնում 2005 թվականից, կոչված են գնահատել ներկայիս տնտեսական իրավիճակը և սպասելիքները: