Հինգշաբթի, 11 Մայիսի 2017 17:39
Կարինա Մելիքյան

Վահան Ավետիսյան. Նպատակին հասնելու համար անհրաժեշտ է հստակեցնել շեշտադրումները

Վահան Ավետիսյան. Նպատակին հասնելու համար անհրաժեշտ է հստակեցնել շեշտադրումները

ԱրմինֆոԱրմԻնֆո. Հայաստանի Ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանի հարցազրույցն ԱրմԻնֆո լրատվական գործակալությանը

Ինչպե՞ս եք գնահատում բոնուս-մալուս համակարգի արդյունավետությունը

Խոսելով արդյունավետության մասին, նկատի ունենք հավասարակշռվածությունը, այսինքն, որքան հավաքվում է մալուսներով, այնքան էլ վճարվում է բոնուսներով: Ինչ վերաբերվում է նոր համակարգին, այսինքն, անցմանը՝ վարորդներից - ավտոմեքենաների սեփականատերերին, կարծում եմ, որ ապահովագրության պայմանագիր կնքելիս և ապահովագրական պատահարի դեպքում իրականացվող գործառնությունների զգալի մասը նվազել է, ինչպես նաև հաջողվել է զսպել խարդախությունների հետ կապված ռիսկերի մեծ մասը:

Ինչպե՞ս եք գնահատում վնասների կարգավորման արդյունավետությունը եվրոպրոտոկոլներով: Որո՞նք են առավելությունները և ի՞նչ թերություններ են բացահայտվել այդ նորարարության ներդրման և գործունեության ընթացքում:

Համատեղ հայտարարագրերի ներդրումն անհրաժեշտ քայլ էր և ստացվեց արդյունավետ: Այսօր ապահովագրական պատահարների 50-60%-ը, որոնք մեկ ամսում կազմում են մոտ 1500-2500 պատահար, գրանցվում են այդ համակարգով, և հաճախորդները կարճ ժամանակահատվածում ստանում են հատուցումը՝միջին հաշվով 7 օրում: Անգամ լինում են դեպքեր, երբ փոխհատուցման շեմն աննշան չափերով գերազանցում է 100 հազար դրամի սահմանաչափը, օրինակ, 10-12 հազար դրամով, բայց հաճախորդներն ընտրում են այդ պարզեցված մեխանիզմը և ստանում 100 հազար դրամի փոխհատուցումը:

Մի՞թե ամեն ինչ ընթանում է առանց պրոբլեմների:

Հիմնական պրոբլեմն առայժմ վարորդների ցածր իրազեկվածությունն է: Մասնավորապես, այսօր պատահարների մասնակիցների մոտ 40-50% մոտ բացակայում են հայտարարագրերը, և նրանք նախկին ձևով շարունակում են դիմել իրենց ապահովագրական ընկերություններին: Բայց մենք գտանք նաև այդ հարցի լուծումը, պայմանավորվեցինք ապահովագրական ընկերությունների և Ճանապարհային ոստիկանության հետ, որպեսզի նման դեպքերում վարորդներին տրամադրեն հայտարարագրեր:

Իսկ ինչպե՞ս եք պայքարում վարորդների «ճարպկությունների» դեմ, որոնք փորձում են տվյալ ՃՏՊ արդյունքում ստացված վնասներին ավելացնել նաև նախկինում պատճառված վնասները:

Դա բացահայտվում է փորձագիտության ընթացքում, որը միմյանցից և հստակ տարանջատում է հին ու նոր վնասները: Բացի այդ, ընթացիկ տարի մտադիր ենք գործարկել ԱՊՊԱ գծով միասնական էլեկտրոնային հարթակ, որտեղ կգրանցվեն նաև բոլոր ապահովագրական պատահարները և ՃՏՊ արդյունքում ստացված վնասները, ինչը թույլ կտա վերահսկել և բացառել խարդախության դրսևորումները: Խարդախության մի քանի դեպք սեպտեմբերից մինչ օրս արդեն արձանագրել ենք, բայց տվյալ պահին դրանք չեն անցնում 20-30-ից: Մենք դրանք վերլուծել ենք, մի քանիսի մասով դիմել ենք դատախազություն և դատարան, հեղինակները ենթարկվել են քրեական պատասխանատվության: Նման դեպքերի մասին մենք տեղեկությունները ենք հրապարակում մեր կայքում: Հասկանալի է, այդ տեսակի վարորդները երբեք չեն վերանա, բայց, հավաստիացնում եմ, որ դա կառավարվող գործընթաց է: Ինչ տեսանկյունի՞ց: Առաջին հերթին, խարդախության մակարդակը սահմանելու համար ունենք բավականաչափ գործիքներ, իսկ երկրորդը, նման վարորդների նկատմամբ կարող ենք կիրառել կոշտ մալուսներ: Այսօր վարորդների շրջանում խարդախությունը, ինքնուրույն հայտարարագրման դեպքում, ըստ մեր փորձագիտական գնահատականների, կազմում է մոտ 1-2%:

ՃՏՊ ինքնուրույն հայտարարագրումը որքանո՞վ կրճատեց խցանումները ճանապարհներին:  

Այո, ՃՏՊ ինքնուրույն հայտարարագրումը կտրուկ կրճատեց խցանումները ճանապարհներին, քանի որ 3 անգամ կրճատվեց ճանապարհային պատահարների գրանցման ժամանակը, քանի որ թեթև վթարների դեպքում ճանապարհն ազատվում է առավելագույնը`10-20 րոպեում, իսկ ծանր պատահարների դեպքում`մոտ 35-45 րոպեում: Նախկինում, մինչև ինքնուրույն հայտարագրման մեխանիզմի ներդրումը, նույնիսկ թեթև պատահարների դեպքում ճանապարհը փակվում էր 40 րոպեից մինչև 1 ժամով, իսկ ծանր վթարների դեպքում`1.5-2.5 ժամով, մինչև ապահովագրողի ժամանումը, որն էլ իր հերթին, անհրաժեշտության դեպքում, կանչում էր նաև ճանապարհային ոստիկանությանը: Բայց մենք չենք պատրաստվում կանգ առնել ձեռք բերվածի վրա և, ընթանալով ժամանակի ոգով, Ճանապարհային ոստիկանության հետ համատեղ մտադիր ենք պատահարների գրանցման բջջային հավելվածի միջոցով ավտոմատացնել ՃՏՊ-ների հայտարարագրման գործընթացը, ինչպես նաև ընդունել այլ ավտոմատացված լուծումներ: Հնարավոր է, որ այդ դեպքում թեթև վթարների գրանցումը կհասցնենք կատարել 5-7 րոպեի, իսկ ծանր պատահարներինը` միջին հաշվով 15-25 րոպեի ընթացքում:

Այդ դեպքում ինչո՞ւ սկզբից չնախատեսեցիք հայտարարագրման ավտոմատացված տարբերակը:

Ասեմ այսպես, այս փոփոխությունները բնորոշ են զարգացման տվյալ փուլին: Սկզբում, երբ ներդրվում էր ԱՊՊԱ-ն, գլխավոր խնդիրը համակարգի ֆինանսական կայացումն էր, ինչպես նաև աճի ապահովումը: Այսօր համակարգը կայուն է, ապահովագրական ընկերությունները վճարունակ են, սակագները ճիշտ են հաշվարկված, հատուցումների ծավալները գտնվում են կանխատեսված միջակայքում, բայց կան նաև անհարմարություններ, օրինակ, ՃՏՊ վեճերը ստվերից դուրս բերվեցին և բարդացրեցին կողմերի հարաբերությունները: Հետևաբար, մեր հիմնական նպատակը ԱՊՊԱ-ի 2-րդ փուլի բարեփոխումն է, մասնավորապես, հարմարավետության և սպասարկման որակի բարձրացումը շուկայի բոլոր մասնակիցների`վարորդների և սպառողների համար:

Ինչո՞ւ ընտրեցիք ԱՊՊԱ գծով ուղիղ հատուցումների տարբերակը, այլ ոչ թե հատուցման բնական ձևը, ինչպես, օրինակ, Ռուսաստանում է: Ինչո՞ւմ է կայանում մեր մեխանիզմի առավելությունը:

Հատուցման բնական եղանակը ենթադրում է փոխհատուցում ավտոմեքենայի վերանորոգումով, այսինքն, վարորդն առաջարկվող ավտոսերվիսներից ընտրում է մեկը, որից հետո հատուցումը կատարվում է ուղղակի, անկանխիկ եղանակով, շրջանցելով վարորդին: Ես անձամբ այդ եղանակը համարում եմ սխալ: Իսկ մեր ուղիղ հատուցումը վարորդին չի պարտադրում, թե որտեղ պետք է վերանորոգի ավտոմեքենան, քանի որ ապահովագրական ընկերությունն առաջարկում է երկու տարբերակ`կամ տրվում է  հատուցման գումարը, և վարորդն ինքն է որոշում ինչ անել, կամ էլ առաջարկվում է առնվազն երեք ավտոսերվիս, որոնցից մեկում կարելի է վերանորոգել ավտոմեքենան: Այդ դեպքում նույնպես միջոցներն ուղղակի փոխանցվում ավտոսերվիսին: Վարորդների հիմնական մասն առայժմ հատուցումը նախընտրում են ստանալ դրամական տեսքով և ինքնուրույն կազմակերպել իր մեքենայի վերանորոգումը: Զարգացման այս փուլում հատուցումների մեր մոտեցումը մենք համարում ենք ճիշտ, իսկ հետագայում կտեսնենք, կգործենք, ելնելով զարգացման մոդելի փոփոխություններից:   

Կարելի՞ է արդյոք ուղղիղ հատուցման ներդրումը, որի մեխանիզմը նախատեսում է ռեգրեսի իրավունք, դիտարկել որպես անցում ԱՊՊԱ և ԿԱՍԿՈ ապահովագրությանը՝ մեկ միասնական փաթեթով, որտեղ, բնականաբար, կգերիշխի ԱՊՊԱ-ն:

Ավտոապահովագրողների բյուրոն իրավասու չէ միավորել ԱՊՊԱ և ԿԱՍԿՈ տեսակները, բայց կարող է ստեղծել այդ պրոդուկտների միավորման և մեկ փաթեթով վաճառելու նախադրյալներ: Վերցնենք այդ նույն ուղիղ հատուցման մեխանիզմը, որն սկզբունքայնորեն ուղղված է նրան, որպեսզի ապահովագրական ընկերությունն ստեղծի այդ պրոդուկտների վաճառքի կոմբինացիա, հետագայում անցնելով ԱՊՊԱ և ԿԱՍԿՈ լիակատար ապահովագրությանը: Մենք ստեղծել ենք այնպիսի նախադրյալ, որպեսզի ապահովագրական ընկերությունն արագ և որակով սպասարկի իր հաճախորդներին, ինչպես նաև իր աշխատանքը կազմակերպի այնքան ճիշտ, որպեսզի հաճախորդն ստիպված չլինի կրկնակի անգամ հաճախել ապահովագրողին: Մենք 2017 թվականի ապրիլի 1-ից կանոնների մեր նոր փաթեթով և ուղիղ հատուցումների համակարգի ներդրումով յուրաքանչյուր ապահովագրողի համար ստեղծել ենք անհրաժեշտ նախադրյալներ, խթանիչներ և ավելի որակյալ սպասարկման հնարավորություններ: Այժմ ապահովագրական ընկերություններն պետք է դրան վարժվեն և ավտոմատացնեն իրենց ներքին գործընթացները, հետևողականորեն ապահովելով որակյալ աճ:

Որո՞նք էին ԱՊՊԱ գծով ուղիղ հատուցումների համակարգի ներդրման նախադրյալները: Ինչպե՞ս դա անդրադարձավ շուկայի վրա

Ուղիղ հատուցումների համակարգի ներդրումով մենք վերականգնեցինք ամենագլխավորը`մրցակցությունն ապահովագրական հատուցումների շուկայում, ինչպես նաև հաճախորդին որակով սպասարկելու ցանկությունը: Օրինակ, ԱՊՊԱ ներդրման առաջին 3 տարիներին, 2011-2013 թվականներին, միջին վնասաբերությունը 55%-ից հասավ 77%-ի, քանի որ ապահովագրական ընկերությունները խիստ մրցակում էին հատուցումների գծով, բայց հետո այդ ցանկությունն սկսեց սպառվել, արդյունքում, 2015 թվականին վնասաբերությունն իջավ մինչև 53%, աննշան չափերով բարձրանալով 2016 թվականին`մինչև 55%: Դրա համար խթան հանդիսացան հստակ և էական փոփոխություններն ԱՊՊԱ գործընթացներում 2016 թվականին: Ավելին, 2017 թվականի ապրիլից սկսեց գործել ուղիղ հատուցումների համակարգը, որն ապահովագրական ընկերությունների  ուշադրությունը կենտրոնացրեց իրենց հաճախորդների վրա, հաճախորդին «կապելով» ապահովագրական ընկերությանը: Արդեն հունվարին վնասաբերությունը կազմեց 72%, այդ մակարդակում պահպանվելով նաև փետրվարին: Բայց 2017 թվականին, իմ կանխատեսումներով, վնասաբերությունը կամփոփենք 65-70% միջակայքում:

Այլ խոսքով, ես կառանձնացնեի ուղիղ հատուցման համակարգի ներդրման երեք հիմնական նախադրյալները: Առաջին հերթին, դա առողջ մրցակցության խթանիչների վերականգնումն է, երկրորդը, սպասարկման որակի բարձրացման անհրաժեշտությունը, իսկ երրորդը, համապատասխան մեխանիզմի ստեղծումը, որպեսզի ԱՊՊԱ գնելիս յուրաքանչյուր հաճախորդ գործ ունենա մեկ ապահովագրական ընկերության հետ, իսկ ընկերությունը կենտրոնանա մեկ հաճախորդի վրա:

Ապահովագրական շուկայի հետ կապված ի՞նչ օրենսդրական փոփոխություններ տեղի ունեցան 2016 թվականին: Ինչպիսի՞ փոփոխություններ եղան 2017-ին և ի՞նչ է նախատեսվում 2018 թվականին:

2016 թվականին կատարվեցին մի շարք օրենսդրական փոփոխություններ: Փոխվեց էլեկտրոնային ծանուցումների համակարգը, ՃՏՊ ինքնուրույն հայտարարագրմամբ հատուցման շեմը 50 հազարից բարձրացվեց մինչև 100 հազար դրամ, պարզեցվեց համատեղ հայտարարագրի հայկական տարբերակը, ստանդարտացվեց փորձագիտության գործընթացը, ներդրվեց բոնուս-մալուս նոր և պարզեցված համակարգը, պարզեցվեց պայմանագրերի կնքման գործընթացը և ստեղծվեցին վկայագրերի առցանց վաճառքի համար անհրաժեշտ նախադրյալներ (այժմ ավարտում ենք տեխնիկական կողմը), բարձրացվեց նաև մեկ ապահովագրական պատահարով կատարվող հատուցման չափը (1.8-3.3 մլն.-ից մինչև 18-33 մլն.դրամ), ինչպես նաև 2-3 անգամ կրճատվեց հատուցման իրականացման ժամկետը, ներդրվեցին նաև տիպային փաստաթղթեր, որպեսզի ապահովագրական ընկերությունները հաճախորդների հետ «շփվեն» ըստ միասնական ստանդարտների: 

2017 թվականի հիմնական օրենսդրական փոփոխությունը ես կանվանեի ուղիղ հատուցումների համակարգի ներդրումն ապիլից, ինչպես նաև ապահովագրական ընկերությունների միջև փոխադարձ հաշվարկների համապատասխան մեխանիզմի ներդրումը: Դրանով մենք ավարտեցինք ԱՊՊԱ-ի վերակառուցման այս փուլի համար նախատեսված հիմնական փոփոխությունները: Առաջիկա տարում նախատեսում ենք ևս երեք հիմնական խնդիրներ՝ շարունակել Green Card համակարգին միանալու գործընթացը (այն սկսել ենք 2016-ին) և կազմակերպել անհրաժեշտ բոլոր օրենսդրական փոփոխությունները, ներդնել վնասի գնահատման և մեղավոր կողմից որոշման ստանդարտ մեթոդաբանությունը և ավտոմատ ծրագրերը, ինչպես նաև անհրաժեշտության դեպքում կատարելագործել բոնուս-մալուս համակարգը:

Ի՞նչ եք կարծում, 6 ապահովագրական ընկերությունները Հայաստանի շուկայի համար բավական են:

Կարծում եմ, որ մեր ծավալների համար բավական է 5-10 ընկերությունների առկայությունը: Մեր կամավոր ապահովագրության տեսակների աճի տեմպերը բավարար չեն և, հնարավոր է, որ պատճառը կայանում է նաև իմ կողմից ԱՊՊԱ գծով թվարկված խթանիչներում, մասնավորապես, նկատի ունեմ մինչև վերջերս կոմբինացված պրոդուկտների վաճառքի բացակայությունը: Չէ որ շուկայի 2/3-ն ընդգկում է ԱՊՊԱ-ն, իսկ դա պակաս խթան չէ փոխկապակցված ապահովագրական պրոդուկտների զարգացման առումով:

Բայց ԱՊՊԱ-ի դոմիանտը կպահպանվի՞, թե սպասվում են այլ կանխատեսումներ

Կարծում եմ, որ պարտադիր բժշկական ապահովագրության փուլային ներդրման դեպքում, որը վերջին ժամանակներս հաճախ է քննարկվում կառավարությունում, շուկայի ծավալները կաճեն, և ԱՊՊԱ-ի գերիշխող դիրքը կնվազի: Որքան քիչ լինի ԱՊՊԱ մասնաբաժինը շուկայում, այնքան որակով կաշխատի համակարգը: Այսօր արդեն ես  որակական տեղաշարժեր եմ նկատում ապահովագրական ընկերությունների ճահախորդային կողմնորոշումներում, նրանք ցանկանում են ընդլայնել կոմբինացված պրոդուկտների շարքը, իսկ դա նշանակում է, որ մեր քայլերը կհասնեն նպատակին:

Հոդվածներ նույն թեմայից
2017 թվականի ապրիլի 1-ից Հայաստանում ուժի մեջ է մտել ԱՊՊԱ գծով ուղիղ հատուցումների մեխանիզմը
 Չորեքշաբթի, 5 2017 Ապրիլի

Արմինֆո. 2017 թվականի ապրիլի 1-ից Հայաստանում ուժի մեջ է մտել ԱՊՊԱ գծով ուղիղ ապահովագրական հատուցումների իրականացման նոր պայմանները: Ինչպես ավելիվաղ հայտարարել էր Հայաստանի Ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանը, դեռ 2016 թվականին ստեղծվեցին բոլոր անհրաժեշտ տեխնիկական և ընթացակարգային նախադրյելաները, որպեսզի 2017-ի ապրիլից ԱՊՊԱ պոլիս ունեցողները կարողանան ապահովագրական հատուցում ստանալ իրենց ապահովագրական ընկերությունից: 

 Չորեքշաբթի, 9 2016 Նոյեմբերի

Արմինֆո.

Հայաստանի Ավտոապահովագրողների Բյուրո. 2016 թվականի սեպտեմբերի 1-ից ԱՊՊԱ պայմանագրերը կկնքվեն միայն ավտոմեքենաների սեփականատերերի հետ
 Չորեքշաբթի, 24 2016 Օգոստոսի

Արմինֆո. Հայաստանի Ավտոապահովագրողների Բյուրոն (ՀԱԲ) տեղեկացրել է, որ 2016 թվականի սեպտեմբերի 1-ից ԱՊՊԱ պայմանագրի ձևակերպման ժամանակ կվերանա վարորդների անունները նշելու անհրաժեշտոթյունը, որոնք տվյալ տրանսպորտային միջոցը վարում են սեփականտիրոջ թույլտվությամբ, այսինքն, այսուհետ ԱՊՊԱ պայմանագրերը կկնքվեն միայն ավտոմեքենաների սեփականատերերի հետ: Այս մասին օգոստոսի 24-ին կայացած մամուլի ասուլիսում հայտարարել է Բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանը:

Հայաստանի Ավտոապահովագրողների Բյուրոն ԱՊՊԱ ոլորտում վարորդների կողմից պատահարների ինքնուրույն գրանցման համար վնասի շեմը բարձրացվել է մինչև 100.000 դրամ
 Չորեքշաբթի, 24 2016 Օգոստոսի

Արմինֆո. Սեպտեմբերի 1-ից Հայաստանի Ավտոապահովագրողների Բյուրոն (ՀԱԲ) կանցնի ճանապարհա-տրանսպորտային պատահարների գրանցման պարզեցված մոդելին: Այս մասին օգոստոսի 24-ին կայացած մամուլի ասուլիսում հայտարարել է Բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանը:

Հայաստանը հայտ է ներկայացրել «Կանաչ քարտե միջազգային համակարգին միանալու համար
 Երկուշաբթի, 22 2016 Փետրվարի

Արմինֆո. Հայաստանը հայտ է ներկայացրել «Կանաչ քարտե միջազգային համակարգին միանալու համար: Այդ մասին ԱրմԻնֆո-ին հաղորդել է Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանը: Նրա ասելով, անդամության հայտն ընդունվել է, և այժմ Հայաստանին սպասում է անդամակցության  երկար գործընթաց (1-2 տարի):

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ
«Արմենիան հելիքոփթերսը» օդանավ շահագործողի վկայական է ստացել«Արմենիան հելիքոփթերսը» օդանավ շահագործողի վկայական է ստացել
Ազգային ժողովն ընդունել է կուտակային կենսաթոշակի մասին օրենքի ուղղումներըԱզգային ժողովն ընդունել է կուտակային կենսաթոշակի մասին օրենքի ուղղումները
Հայաստանի գյուղատնտեսական ոլորտի վարկերի սուբսիդավորման ծրագրի պորտֆելը վերամշակման հատվածում 2018 թվականին կազմել է 18 մլրդ դրամՀայաստանի գյուղատնտեսական ոլորտի վարկերի սուբսիդավորման ծրագրի պորտֆելը վերամշակման հատվածում 2018 թվականին կազմել է 18 մլրդ դրամ
Կոնվերս Բանկը էապես բարելավել է ավտովարկավորման պայմաններըԿոնվերս Բանկը էապես բարելավել է ավտովարկավորման պայմանները
ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ Բանկը և Արդշինբանկը առավել հարմարավետ են դարձնում քարտապանների սպասարկումըԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ Բանկը և Արդշինբանկը առավել հարմարավետ են դարձնում քարտապանների սպասարկումը
«Տաշիր՚ ընկերությունների խումբը սոցիալապես անապահով ընտանիքներին կտրամադրի էլեկտրաէներգիայի սակագնի մասնակի փոխհատուցում«Տաշիր՚ ընկերությունների խումբը սոցիալապես անապահով ընտանիքներին կտրամադրի էլեկտրաէներգիայի սակագնի մասնակի փոխհատուցում
Կուտակային կենսաթոշակային համակարգը 2018 թվականի հուլիսի 1-ից պարտադիր կդառնա Հայաստանի բոլոր քաղաքացիների համարԿուտակային կենսաթոշակային համակարգը 2018 թվականի հուլիսի 1-ից պարտադիր կդառնա Հայաստանի բոլոր քաղաքացիների համար
ՀԾԿՀ-ն հավանություն է տվել «Հաշվարկային կենտրոն» ՓԲԸ 2018 թ. ներդրումային ծրագրինՀԾԿՀ-ն հավանություն է տվել «Հաշվարկային կենտրոն» ՓԲԸ 2018 թ. ներդրումային ծրագրին
ՀՀ ՀԾԿՀ. ՀԱԷԿ արդիականացման նպատակով ռուսական վարկի մարումը կիրականացվի կայանի համար սահմանված սակագնի հաշվինՀՀ ՀԾԿՀ. ՀԱԷԿ արդիականացման նպատակով ռուսական վարկի մարումը կիրականացվի կայանի համար սահմանված սակագնի հաշվին
Նախարար. Արցախն ունի անսահմանափակ ներուժ օրգանական գյուղմթերք արտադրելու համարՆախարար. Արցախն ունի անսահմանափակ ներուժ օրգանական գյուղմթերք արտադրելու համար
«Գազպրոմ Արմենիան» 2018 թ. օգոստոսի 1-ից մինչև 2019 թ. օգոստոսի 1-ը նվազեցնում է գազի սակագինը սոցիալապես անապահով ընտանիքների համար«Գազպրոմ Արմենիան» 2018 թ. օգոստոսի 1-ից մինչև 2019 թ. օգոստոսի 1-ը նվազեցնում է գազի սակագինը սոցիալապես անապահով ընտանիքների համար
Արդշինբանկը և Ակբա-Կրեդիտ Ագրիկոլ Բանկը կապահովեն քարտապանների հարմարավետ սպասարկումըԱրդշինբանկը և Ակբա-Կրեդիտ Ագրիկոլ Բանկը կապահովեն քարտապանների հարմարավետ սպասարկումը
Կստեղծվի կաթի մթերման խնդիրներն ուսումնասիրող միջգերատեսչական հանձնաժողովԿստեղծվի կաթի մթերման խնդիրներն ուսումնասիրող միջգերատեսչական հանձնաժողով
Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) հետ քննարկվել են համատեղ ծրագրերը գյուղատնտեսության ոլորտումԳերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) հետ քննարկվել են համատեղ ծրագրերը գյուղատնտեսության ոլորտում
Ասիական զարգացման բանկ. «TFP Bank Twinning» ծրագրի շրջանակներում հայկական Ամերիաբանկն իր երկար տարիների փորձը կկիսի ուզբեկական «Hamkorbank»-ի հետԱսիական զարգացման բանկ. «TFP Bank Twinning» ծրագրի շրջանակներում հայկական Ամերիաբանկն իր երկար տարիների փորձը կկիսի ուզբեկական «Hamkorbank»-ի հետ
Առաջարկվել է վերանայել սոցիալապես անապահով ընտանիքների կողմից սպառվող խմելու ջրի սակագինըԱռաջարկվել է վերանայել սոցիալապես անապահով ընտանիքների կողմից սպառվող խմելու ջրի սակագինը
Փորձագետ. Հայաստանում բարեգործությունը դարձել է առանձին տնտեսական ոլորտՓորձագետ. Հայաստանում բարեգործությունը դարձել է առանձին տնտեսական ոլորտ
ՀՀ ՊԵԿ-ը կմտածի պրոմո-ակցիաների իրականացման ուղղությամբ, որոնք խթանում են ապրանքների բացթողմանը`բացառապես ֆինանսական կտրոններովՀՀ ՊԵԿ-ը կմտածի պրոմո-ակցիաների իրականացման ուղղությամբ, որոնք խթանում են ապրանքների բացթողմանը`բացառապես ֆինանսական կտրոններով
Փաշինյան. Ռուսաստանի մեր գործընկերները շուկան հագեցնելու հետ կապված խնդիր ունեն և հույս ունեն, որ մենք իրենց այդ հարցում աջակցություն կցուցաբերենքՓաշինյան. Ռուսաստանի մեր գործընկերները շուկան հագեցնելու հետ կապված խնդիր ունեն և հույս ունեն, որ մենք իրենց այդ հարցում աջակցություն կցուցաբերենք
Fly Non-Stop, Fly Germania. Հայաստանի շուկայում հայտնվել է նոր ավիափոխադրող՝ Germania Airlines-ըFly Non-Stop, Fly Germania. Հայաստանի շուկայում հայտնվել է նոր ավիափոխադրող՝ Germania Airlines-ը
KfW-ն պատրաստակամություն է հայտնել ընդլայնել Հայաստանի հետ համագործակցությունըKfW-ն պատրաստակամություն է հայտնել ընդլայնել Հայաստանի հետ համագործակցությունը
GIZ-ը և ՀՀ ֆինանսների նախարարությունը քննարկել են հանրային ֆինանսների կառավարման համակարգերի արդյունավետությանը, թափանցիկությանը և հաշվետվողականությանն առնչվող հարցերGIZ-ը և ՀՀ ֆինանսների նախարարությունը քննարկել են հանրային ֆինանսների կառավարման համակարգերի արդյունավետությանը, թափանցիկությանը և հաշվետվողականությանն առնչվող հարցեր
«SCHNEIDER GROUP»-ը նախատեսում է գրասենյակ բացել Հայաստանում«SCHNEIDER GROUP»-ը նախատեսում է գրասենյակ բացել Հայաստանում
Քննարկվել են Հայաստան-Վրաստան ԷՀԳ կառուցման ծրագրի իրականացման հետ կապված հարցերՔննարկվել են Հայաստան-Վրաստան ԷՀԳ կառուցման ծրագրի իրականացման հետ կապված հարցեր
Քննարկվել են ՀՀ կառավարության և Գերմանական զարգացման բանկի համագործակցության ընդլայնմանը վերաբերող հարցերՔննարկվել են ՀՀ կառավարության և Գերմանական զարգացման բանկի համագործակցության ընդլայնմանը վերաբերող հարցեր
«Ակնթարթային» վարկերի արտոնյալ պայմաններ մինչև օգոստոսի 1-ը«Ակնթարթային» վարկերի արտոնյալ պայմաններ մինչև օգոստոսի 1-ը
ՊԵԿ քննչական վարչությունում առանձնապես խոշոր չափերով հարկեր վճարելուց խուսափելու դեպքերով հարուցվել են ավելի քան 2 միլիարդ դրամի քրեական գործերՊԵԿ քննչական վարչությունում առանձնապես խոշոր չափերով հարկեր վճարելուց խուսափելու դեպքերով հարուցվել են ավելի քան 2 միլիարդ դրամի քրեական գործեր
Հայաստանի կառավարությունը կվերահսկի պետական ​​ոչ առևտրային կազմակերպությունների ծախսերըՀայաստանի կառավարությունը կվերահսկի պետական ​​ոչ առևտրային կազմակերպությունների ծախսերը
ՀՀ կառավարությունը մերժել է տարեկան շրջանառության ԱԱՀ չհարկվող շեմը 58.35 մլն դրամից մինչև 115 մլն դրամ բարձրացնելու մասին առաջարկըՀՀ կառավարությունը մերժել է տարեկան շրջանառության ԱԱՀ չհարկվող շեմը 58.35 մլն դրամից մինչև 115 մլն դրամ բարձրացնելու մասին առաջարկը
ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարը և Հայաստանում Բելառուսի դեսպանը քննարկվել են համագործակցության հեռանկարներըՀՀ գյուղատնտեսության նախարարը և Հայաստանում Բելառուսի դեսպանը քննարկվել են համագործակցության հեռանկարները


Արտ. փոխարժեքները
21.06.2018
RUB7.55-0.04
USD482.200.18
EUR555.40-2.10
GBP632.02-2.22
CAD361.79-0.63
JPY43.68-0.10
CNY74.52-0.11
CHF483.41-0.11

Փորձագետներ
Rating-Agentur Expert RA GmbH ՀՀ GmbH և AmRating համատեղ թողարկել  են Հայաստանի բանկային համակարգի վերաբերյալ հաշվետվություն Rating-Agentur Expert RA GmbH ՀՀ GmbH և AmRating համատեղ թողարկել են Հայաստանի բանկային համակարգի վերաբերյալ հաշվետվություն
Արա Խզմալյան. Հայաստանում ռուսական զբոսաշրջիկի համար հարմարավետ էcԱրա Խզմալյան. Հայաստանում ռուսական զբոսաշրջիկի համար հարմարավետ էc
ԱՄՆ-ում հայկական պատվիրակությունը հետևեց նախագահ Թրամփի խորհրդինԱՄՆ-ում հայկական պատվիրակությունը հետևեց նախագահ Թրամփի խորհրդին
Էվոկաբանկ. Թռիչք նիշայից … դեպի նոր իրականությունԷվոկաբանկ. Թռիչք նիշայից … դեպի նոր իրականություն
Անելիք Բանկը պատրաստվում է ռեբրենդինգի. Նոր ռազմավարություն, նոր տեսլականԱնելիք Բանկը պատրաստվում է ռեբրենդինգի. Նոր ռազմավարություն, նոր տեսլական
Բնակչության արտահոսքն ու սփյուռքի պասիվությունն անշարժ գույքի գները հրում են դեպի ներքևԲնակչության արտահոսքն ու սփյուռքի պասիվությունն անշարժ գույքի գները հրում են դեպի ներքև
Իշխան Մխիթարյան. «Armenian Card» հավելվածի միջոցով աշխատելը կլինի հեշտ և հարմարավետԻշխան Մխիթարյան. «Armenian Card» հավելվածի միջոցով աշխատելը կլինի հեշտ և հարմարավետ
Ֆինհաշտարար. Տուգանքների և տույժերի կիրառման մասին Քաղօրենսգրքի փոփոխությունները կկրճատեն չմարված վարկերի և անվարկունակ սպառողների թիվըՖինհաշտարար. Տուգանքների և տույժերի կիրառման մասին Քաղօրենսգրքի փոփոխությունները կկրճատեն չմարված վարկերի և անվարկունակ սպառողների թիվը
Պարտադիր բժշկական ապահովագրությունը բուժհաստատություններին թելադրում է արդար խաղի կանոններՊարտադիր բժշկական ապահովագրությունը բուժհաստատություններին թելադրում է արդար խաղի կանոններ
Վահան Շաքարյան. Եթե PR-ենք Հայաստանը, ապա տնտեսության առաջխաղացումը կդառնա ոչ թե արգելավազք, այլ թեթև քայլք կարճ տարածությունումՎահան Շաքարյան. Եթե PR-ենք Հայաստանը, ապա տնտեսության առաջխաղացումը կդառնա ոչ թե արգելավազք, այլ թեթև քայլք կարճ տարածությունում
Հայկ Հարությունյան. Կլիմայի փոփոխությունը 21-րդ դարի ամենավտանգավոր մարտահրավերներից մեկն էՀայկ Հարությունյան. Կլիմայի փոփոխությունը 21-րդ դարի ամենավտանգավոր մարտահրավերներից մեկն է
Գագիկ Աղաջանյան. Չարժե այլընտրանք փնտրել, հարկավոր է աշխատել և զարգացնել գործող ուղղություններըԳագիկ Աղաջանյան. Չարժե այլընտրանք փնտրել, հարկավոր է աշխատել և զարգացնել գործող ուղղությունները
Վիտալի Նեսիս. Հայաստանը շատ հեռանկարային է երկրաբանական տեսանկյունիցՎիտալի Նեսիս. Հայաստանը շատ հեռանկարային է երկրաբանական տեսանկյունից
Իշխան Մխիթարյան. «ԱրՔա» և «Միր» քարտերն արդեն ավարտել են համագործակցության նախագծի տեխնոլոգիական մասը, այժմ հերթը բանկերինն էԻշխան Մխիթարյան. «ԱրՔա» և «Միր» քարտերն արդեն ավարտել են համագործակցության նախագծի տեխնոլոգիական մասը, այժմ հերթը բանկերինն է
Արմեն Շահնազարյան: ՀԱԱԳ ԱՓԲԸ ապահովագրական պորտֆելի կրկնակի աճը 2018 թվականի ավարտին լիովին իրատեսական էԱրմեն Շահնազարյան: ՀԱԱԳ ԱՓԲԸ ապահովագրական պորտֆելի կրկնակի աճը 2018 թվականի ավարտին լիովին իրատեսական է
Փորձագետ. Առաջին կիսամյակում Հայաստանի անշարժ գույքի շուկան սկսել է վերականգնման թույլ նշաններ ցույց տալՓորձագետ. Առաջին կիսամյակում Հայաստանի անշարժ գույքի շուկան սկսել է վերականգնման թույլ նշաններ ցույց տալ
GeoProMining-10 տարվա գործունեություն ի շահ երկրի, ոսկու արդյունահանման ոլորտումGeoProMining-10 տարվա գործունեություն ի շահ երկրի, ոսկու արդյունահանման ոլորտում
Հայաստանի բանկերի կապիտալի բուֆերը պատրաստ է կլանել պոտենցիալ վնասներըՀայաստանի բանկերի կապիտալի բուֆերը պատրաստ է կլանել պոտենցիալ վնասները
SolarOn ընկերությունը կդառնա Հայաստանի արևային էներգետիկայի զարգացման կատալիզատորըSolarOn ընկերությունը կդառնա Հայաստանի արևային էներգետիկայի զարգացման կատալիզատորը
Հայաստանը շատ հարմար է «Ռոսատոմի» մշակած կոնտեյներային փոքր ՀԷԿ-երի տեղադրման համարՀայաստանը շատ հարմար է «Ռոսատոմի» մշակած կոնտեյներային փոքր ՀԷԿ-երի տեղադրման համար

Փնտրել ըստ օրերի

Պետական պարտատոմսեր

 

ISIN AMGB1029A250
Auction ID AMGB1029A250
Date 12.05.2017
Issue date 29.10.2015
Issue volume (AMD) 50 000 000 000
Maturity date 29.10.2025
Coupon year yield 11.00%
Auction volume (AMD) 1 000 000 000 - 2 000 000 000 
Auction date 12.05.2017
DLS
Total amount (AMD) 1 000 000 000
Amount of the total bids (AMD) 787 200 000
Amount of the total accepted bids (AMD) 787 200 000
Cut of yield (%) 10,6447
Weighted avrage yield (%) 10,6447
Auction max  yield (%) 10,6447
Auction min yield (%) 10,6447
Number of participants 5
ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000

Մեկնաբանվողներ
Քննարկվել են Հայաստան-Վրաստան ԷՀԳ կառուցման ծրագրի իրականացման հետ կապված հարցերՔննարկվել են Հայաստան-Վրաստան ԷՀԳ կառուցման ծրագրի իրականացման հետ կապված հարցեր
Աննա Չոբանյանը ՔԱԳՎ ղեկավարի պաշտոնի ամենահավանական թեկնածուներից մեկն էԱննա Չոբանյանը ՔԱԳՎ ղեկավարի պաշտոնի ամենահավանական թեկնածուներից մեկն է
Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամը վերահաստատել է ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարության հետ համատեղ նոր ծրագրերի մշակման և իրականացման պատրաստակամությունըԳյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամը վերահաստատել է ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարության հետ համատեղ նոր ծրագրերի մշակման և իրականացման պատրաստակամությունը
Ռոսսելխոզնադզորը հորդորում է չքաղաքականացնել Հայաստանից Ռուսաստան լոլիկի արտահանման հարցըՌոսսելխոզնադզորը հորդորում է չքաղաքականացնել Հայաստանից Ռուսաստան լոլիկի արտահանման հարցը
Հայկական ատոմակայանը ևս 30 տարի աշխատելու ռեսուրս ունիՀայկական ատոմակայանը ևս 30 տարի աշխատելու ռեսուրս ունի
Վարչապետ. Հայաստանում նոր ատոմակայան կառուցելը երկրի նոր կառավարության առաջնահերթություններից մեկն էՎարչապետ. Հայաստանում նոր ատոմակայան կառուցելը երկրի նոր կառավարության առաջնահերթություններից մեկն է
Գյումրիի ծրագրավորողները հաղթել են «Հայաստանում զբոսաշրջության զարգացմանն ուղղված նորարարական գաղափարներ» թեմայով հաքաթոնումԳյումրիի ծրագրավորողները հաղթել են «Հայաստանում զբոսաշրջության զարգացմանն ուղղված նորարարական գաղափարներ» թեմայով հաքաթոնում
Լոռիում բացվում է միջազգային կարգի լեռնադահուկային խոշոր հանգստավայրԼոռիում բացվում է միջազգային կարգի լեռնադահուկային խոշոր հանգստավայր
Հայաստանի թեթև և ալկոհոլային արդյունաբերության մի շարք ձեռնարկություններ կստանան պետական աջակցությունՀայաստանի թեթև և ալկոհոլային արդյունաբերության մի շարք ձեռնարկություններ կստանան պետական աջակցություն
Փորձագետ. Միջուկային էներգետիկայի վերաբերյալ Հայաստանի հանրության կարծիքը չի ցուցադրում արված խոստումներըՓորձագետ. Միջուկային էներգետիկայի վերաբերյալ Հայաստանի հանրության կարծիքը չի ցուցադրում արված խոստումները
Փորձագետ. Գնումների մասին օրենսդրության ամենամեծ բացը խախտման պատասխանատվության բացակայությունն էՓորձագետ. Գնումների մասին օրենսդրության ամենամեծ բացը խախտման պատասխանատվության բացակայությունն է
Մաքսիմ Սոկոլով. Ռուսաստանի Դաշնությունը մնում է Հայաստանի հիմնական առևտրային գործընկերըՄաքսիմ Սոկոլով. Ռուսաստանի Դաշնությունը մնում է Հայաստանի հիմնական առևտրային գործընկերը
Ռուսաստանցի պատգամավոր. Հայաստանի և Ռուսաստանի միջև Աբխազիայով և Վրաստանով երկաթուղային հաղորդակցության վերականգնումը համապատասխանում է Երևանի և Մոսկվայի տնտեսական շահերինՌուսաստանցի պատգամավոր. Հայաստանի և Ռուսաստանի միջև Աբխազիայով և Վրաստանով երկաթուղային հաղորդակցության վերականգնումը համապատասխանում է Երևանի և Մոսկվայի տնտեսական շահերին
Ամուլսարի ծրագիրն արժանացել է ICMC ստանդարտների համապատասխանության վկայագրին նախաարտադրական ցիկլումԱմուլսարի ծրագիրն արժանացել է ICMC ստանդարտների համապատասխանության վկայագրին նախաարտադրական ցիկլում
Փորձագետ. Սուբսիդավորումը գնաճի հետևանքների մեղմման վատթարագույն մոդելն էՓորձագետ. Սուբսիդավորումը գնաճի հետևանքների մեղմման վատթարագույն մոդելն է
Fitch-ը Երևանի վարկանիշի կանխատեսումը բարելավել է` «Կայունից՚ «Դրական՚Fitch-ը Երևանի վարկանիշի կանխատեսումը բարելավել է` «Կայունից՚ «Դրական՚
Beeline-ն անցկացրեց ամենախոշոր «Հաճախորդի օրը»
ՀՀ էներգետիկայի փոխնախարարը ԷԽԽ մասնակիցներին կոչ է արել մեծ ուշադրություն դարձնել կլիմայի փոփոխություններին և ջերմոցային գազերի արտանետումներինՀՀ էներգետիկայի փոխնախարարը ԷԽԽ մասնակիցներին կոչ է արել մեծ ուշադրություն դարձնել կլիմայի փոփոխություններին և ջերմոցային գազերի արտանետումներին
ԱՊՊԱ գծով հատուցումներով 2017 թվականի հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ արձանագրվել է 24.1% տարեկան տպավորիչ աճԱՊՊԱ գծով հատուցումներով 2017 թվականի հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ արձանագրվել է 24.1% տարեկան տպավորիչ աճ
Առաջարկություններ կներկայացվեն էլեկտրական շարժիչներով մեքենաների ներմուծումը հարկերից, տուրքերից ու գույքահարկից ազատելու վերաբերյալԱռաջարկություններ կներկայացվեն էլեկտրական շարժիչներով մեքենաների ներմուծումը հարկերից, տուրքերից ու գույքահարկից ազատելու վերաբերյալ
Դավիթ Լոքյան. Հայաստանի համայնքների սեփականն եկամուտների ծավալը 2017 թվականի արդյունքներով կաճի 10 տոկոսովԴավիթ Լոքյան. Հայաստանի համայնքների սեփականն եկամուտների ծավալը 2017 թվականի արդյունքներով կաճի 10 տոկոսով
«Վարորդի ընկեր՚ իրավապաշտպան կազմակերպություն. Աջակողմյան ղեկով ավտոմեքենաների արգելքը ոչ այլ ինչ է, եթե ոչ` հերթական բիզնես-նախագիծ«Վարորդի ընկեր՚ իրավապաշտպան կազմակերպություն. Աջակողմյան ղեկով ավտոմեքենաների արգելքը ոչ այլ ինչ է, եթե ոչ` հերթական բիզնես-նախագիծ
2017 թվականի առաջին կիսամյակում ՀՀ տնտեսության իրական հատվածում կատարվել են 1 մլրդ դոլարի օտարերկրյա ներդրումներ, տարեկան աճը`36,6%:2017 թվականի առաջին կիսամյակում ՀՀ տնտեսության իրական հատվածում կատարվել են 1 մլրդ դոլարի օտարերկրյա ներդրումներ, տարեկան աճը`36,6%:
Ամերիաբանկն արժանացել է Euromoney 2017 Գերազանցության Մրցանակին` որպես Տարվա լավագույն բանկ ՀայաստանումԱմերիաբանկն արժանացել է Euromoney 2017 Գերազանցության Մրցանակին` որպես Տարվա լավագույն բանկ Հայաստանում
Հայաստանում կկառուցվի շինշիլայի մորթու արտադրության գործարանՀայաստանում կկառուցվի շինշիլայի մորթու արտադրության գործարան