Արմինֆո. Հայաստանի Պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահի տեղակալ Վախթանգ Միրումյանը անհիմն է համարում ենթադրությունները, որ բենզինի, դիզվառելիքի և հեղուկ գազի ակցիզի բազային տոկոսադրույքի բարձրացումը չի հանգեցնի քաղաքացիների և տնտեսվարողների հարկային բեռի աճին:
Այս մասին նա հայտարարել է հունվարի 23-ին, ՀՀ խորհրդարանում որոշ ապրանքատեսակների գների բարձրացման պատճառների ու դրանց հետևանքների մեղմացման հնարավորությունների» շուրջ լսումների ընթացքում:
Վախթանգ Միրումյանը հիշեցրել է, որ 2018 թվականի հունվարի 1-ից ուժի մեջ է մտել նոր հարկային օրենսգիրքը, որի շրջանակներում ավելացել է վառելիքի ակցիզային բազային դրույքը: Սա, ըստ Միրումյանի, գրեթե միակ հարկային փոփոխությունն է, որը հանգեցրեց հարկային բեռի որոշակի աճի: Զուգահեռաբար ՀՀ հարկային օրենսգիրքը նախատեսում է ավելի քան երկու տասնյակ առաջարկություններ, ուղղված բիզնես միջավայրի բարելավմանը և հարկման պայմանների մեղմացմանը: «Տվյալ պարագայում, ակցիզային հարկերը, ըստ էության, դիտարկվում էր որպես միակ հարկ, որը կարող էր փոխհատուցել պետական գանձապետարանի կորուստները, որոնք ակնկալվում են գործարար մթնոլորտի բարելավման արդյունքում», - ասել է ՊԵԿ պետի տեղակալը: Կոմիտեի հիմնական հարցն այն է, թե արդյոք վառելիքի ակցիզային հարկի դրույքաչափի բարձրացումը կարող է շղթայական ազդեցություն ունենալ և հանգեցնել որոշ տեսակների ապրանքների գների բարձրացմանը:
Այսպես, 2018 թ. հունվարից բենզինի և ակցիզային հարկը և ԱԱՀ-ն (մեկ տոննայի համար) ավելացել է 15 հազար դրամով: «Գաղտնիք չէ, որ Հայաստանում բենզինը չի օգտագործվում արտադրական կամ առևտրային նպատակներով, հետևաբար, ավելի քան ակնհայտ է, որ այդ աճը այս հարկի վրա չի կարող անդրադառնալ վերջնական արտադրանքի գնի վրա», -հայտարարել է Միրումյանը: Չի անդրադառնա նաև բնակչության սոցիալապես խոցելի խավերի եկամուտների վրա, քանի որ, ըստ հարկային և մաքսային ծառայության տվյալների, այս քաղաքացիների խումբը մեքենաները շահագործում է գազով, իսկ բենզինի գնումը հարուստների մենաշնորհն է, նշել է նա: Հեղուկացված գազի ակցիզային հարկի ավելացումը և ավելացված արժեքի հարկի աճը 1 խորանարդ մետրի համար կազմել է 20 դրամ, ապահովելով վերադարձ 2015-ի ցուցանիշին: «Այս գնային միջավայրում հասարակական տրանսպորտն արդեն աշխատել է, ուստի պետք չէ սպասել հասարակական տրանսպորտի սակագնի աճ», - ասել է նա: Ինչ վերաբերում է տրանսպորտային միջոցների կողմից շահագործվող շարքային քաղաքացիներին, Վախթանգ Միրումյանը հիշեցրել է, որ ՀՀ Հարկային օրենսգրքի նոր կանոնները նախատեսում էին կրճատել այն քաղաքացիների հարկային բեռը, որոնք ստանում են 279 հազ դրամից պակաս աշխատավարձ, իսկ դրանք 540 հազար քաղաքացիներ են, կամ բոլոր աշխատողների 90% -ը: Այսպիսով, ըստ պաշտոնյայի, եթե ինչ-որ բան նվազել է, ուրեմն ինչ-որ բան էլ ավելացել է, և հնարավոր է փոխհատուցել լրացուցիչ ծախսերը: Դիզելային վառելիքի ակցիզային հարկի գծով Վախթանգ Միրումյանը նշել է բազային տոկոսադրույքի նվազումը` 35 հազարից մինչև 13 հազար դրամ (մեկ տոննայի դիմաց): Միևնույն ժամանակ, այդ տեսակի վառելիքի հարկումը ներառված է ԱԱՀ կանոնակարգում: Իսկ եթե մինչև 2018 թվականը դիզելային վառելիքի գինը սահմանվել էր 380 դրամ, ապա փոփոխությունների արդյունքում հասել է 440 դրամի: Միևնույն ժամանակ, փոփոխությունների շնորհիվ, այսօր բեռնափոխադրողը կարող է հավակնել ԱԱՀ-ի 74 դրամի հաշվանցման: «Ըստ էության, դիզելային վառելիքի արժեքը կազմում է 366 դրամ, այսինքն`14 դրամից պակաս, քան հարկային օրենսգրքի ուժի մեջ մտնելուց առաջ», - բացատրել է նա: Բացարձակ վնասի մեջ է հայտնվում գյուղատնտեսության ոլորտը, քանի որ այն ազատված է ԱԱՀ-ից և չի կարող հույս ունենալ, որ հարկային կարգավորման նմանատիպ «բոնուս» կլինի: Սակայն, Վախթանգ Միրումյանը անհիմն է համարում այն ենթադրությունները, որ բենզինի, դիզելային վառելիքի և հեղուկ գազի ակցիզային տոկոսադրույքի բարձրացումը կարող է հանգեցնել քաղաքացիների և տնտեսվարողների հարկային բեռի աճին: