Արմինֆո.Ռուսական և վրացական կողմերը պայմանավորվել են ընդլայնել Վերին Լարսի տրանսպորտային հատվածը և արդիականացնել անցակետերը: Մարտի 6-ին ՏՐԱՍԵԿԱ-ի միջկառավարական հանձնաժողովի նիստի շրջանակում լրագրողներին այս մասին հայտնել է ՀՀ տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարար Վահան Մարտիրոսյանը:
Նա շեշտել է, որ շինարարությունը կսկսվի այս տարի, իսկ այս տարվա վերջին կավարտվեն անցակետերի արդիականացման աշխատանքները: Անդրադառնալով թունելի շինարարությանը, նախարարը նշել է, որ շինարարական աշխատանքները կսկսվեն մի փոքր ավելի ուշ:
Խոսելով Վերին Լարսին այլընտրանքային ճանապարհների մասին, Վ.Մարտիրոսյանը նշել է, որ Հայաստանը Ռուսաստանին խնդրել է փնտրել լրացուցիչ ուղղություններ: Բացի այդ, ըստ նրա, Հայաստանը ինքնին ակտիվորեն փնտրում է բեռնափոխադրումների իրականացման այլընտրանքային ուղիներ: Այս համատեքստում նախարարը նշել է լաստանավային ուղղությունները, որոնք, ըստ նրա, այսօր հաջողությամբ են աշխատում: Մասնավորապես, նա ընդգծել է, որ Հայաստանից բեռների մեծ մասն իրականացվում է լաստանավային հաղորդակցություններով:
Ինչ վերաբերում է Հյուսիսային Օսիայի և Աբխազիայի տարածքով տրանսպորտային միջանցքի ստեղծման հնարավորությանը, նախարարն ընդգծել է. «Այսօր այս թեման ուշադրության կենտրոնում է, բայց կրկին նշեմ, որ այս հարցը կարելի է լուծել միայն ռուս-վրացական քաղաքական հարաբերությունների շրջանակներում»:
Հիշեցնենք, որ 1990-ականների սկզբից Վերին Լարսի անցակետը միակ ճանապարհն է, որն ապահովում է Հայաստանի կապը Ռուսաստանի հետ: Այն պարբերաբար փակվում է եղնակային պատճառներով: ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը հունվարի 26-ին կառավարության նիստում խոսեց «Վերին Լարս» ճանապարհին այլընտրանք ստեղծելու անհրաժեշտության մասին: Որպես այլընտրանք կարող են ծառայել Վրաստանն ու Ռուսաստանն իրար հետ կապող ուղնիները, Օսիայի և Աբխազիայի տարածքներով:
RUB | 4.22 | 0.04 |
USD | 388.60 | -1.44 |
EUR | 416.73 | 1.10 |
GBP | 485.98 | 4.24 |
CAD | 284.02 | -0.58 |
JPY | 24.99 | -0.21 |
CNY | 53.63 | -0.19 |
CHF | 425.54 | -2.14 |