Արմինֆո.«Ռուսական երկաթուղիներ» ընկերության հետ կնքված պայմանագրի չեղյալ հայտարարման հարցը, որի կոնցեսիոն կառավարիչն է ՀԿԵ-ն, այսօր օրակարգում չկա: «Այս պահի դրությամբ մեր օրակարգում չեղարկման մասին որևէ հարց չկա: Հետագայում, եթե նման հարց առաջանա, մենք կտեղեկացնենք», - լրագրողներին հայտնել է ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի պաշտոնակատար Հակոբ Արշակյանը նոյեմբերի 8-ին, կառավարության նիստից հետո: անդրադառնալով ՀԿԵ-ի աշխատակիցների գործադուլին և ընկերության կողմից հարկերի չվճարման հետ կապված քրեական գործին:
Հայկական երկաթուղու աշխատակիցները գործադուլի մեջ են մի քանի ուղղոթյուններով: Նոյեմբերի 5-ին ՀԿԵ-ի աշխատակիցները փակեցին Երևան-Շորժա երկաթուղին, Ծովագյուղի հատվածում: Նրանք դժգոհ էին իրենց դրամական պարգևներից: Նախօրեին մեքենավարներն արգելափակեցին ճանապարհը և դեպի Գյումրի, իսկ Այրումում կանգնեց Թբիլիսիի գնացքը, ուղևորները տեղափոխվեցին ավտոբուսներով:
«Հուսով եմ, որ շուտով կգտնվի լուծում, և երկաթգծի աշխատանքը կվերականգնվի», - ասել է նա: Նա բոնուսային ֆոնդի հնարավոր «անարդարացի» բաշխման հարցը, մասնավորապես, «ղեկավարությանն ամեն ինչ աշխատողներին` ոչինչ» սկզբունքով, նախարարը համարում է ընկերության ներքին գործը, քանի որ դրանք «գործատուի և աշխատողների միջև հարաբերություններ» են: «Կոնցեսիոն պայմանագրով ընկերությունը պարտավորվում է ներդրումներ կատարել երկաթուղու զարգացմանը և ապահովել երկաթուղու բնականոն գործունեությունը: Եվ թե ինչ ներքին ընթացակարգերով և մեթոդներով և բոնուսային համակարգով է առաջնորդվում ընկերությունը, դա նրա կորպորատիվ քաղաքականությունն է: Գլխավորը, որպեսզի երկաթուղին աշխատի նորմալ», - ասել է Արշակյանը: Ինչ վերաբերում է քրեական գործին, նախարարի պաշտոնակատարը խորհուրդ է տալիս այդ հարցով դիմել իրավապահ մարմիններին: Միաժամանակ, ՀԿԵ մամուլի քարտուղար Ռուբեն Գրձլյանն ԱրմԻնֆո-ին հայտնել է, որ ընկերության ղեկավարությունը ներկայումս բանակցում է նորմալ աշխատանքին վերադառնալու նպատակով: Այնուամենայնիվ, ԱրմԻնֆո-ի տվյալներով, ՀԿԵ-ում բոնուսային վճարումների չափի կրճատումը պայմանավորված է բեռնափոխադրումների ծավալների անկումով: