Արմինֆո.Հարավային Հորադիզ (Ադրբեջան) - Երասխ (Հայաստան) երկաթուղու ինդիկատիվ արժեքը հաշվարկվել է դեռ մեկ տարի առաջ՝ կազմելով մոտ 230 մլն դոլարին համարժեք գումար: Այդ մասին դեկտեմբերի 15-ին լրագրողների հետ ճեպազրույցում հայտարարել է ՀՀ փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը:
Խոսելով "Խաղաղության խաչմերուկ" նախագծի մասին ՝ Փոխվարչապետը տեղեկացրել է, որ նախագծում կան ենթակառուցվածքներ, որոնք արդեն մշակված են եւ գտնվում են իրականացման փուլում: Մասնավորապես՝ "Հյուսիս-Հարավ" մայրուղու նախագիծը։
<Ինչ վերաբերում է մնացած մասերին, ապա ծրագրի վերջնական արժեքի մասին պատկերացում կազմելու համար անհրաժեշտ է ավելի շատ հետազոտություն: Կարող եմ ասել, որ դեռեւս մեկ տարի առաջ եզրակացություն էր ստացվել Հարավային Հորադիզ - Երասխ հարավային երկաթուղու ինդիկատիվ արժեքի մասին, եւ այն համարժեք էր մոտ 230 միլիոն դոլարի, բայց՝ դրա ամբողջական վերականգնման համար>, - եզրափակել է փոխվարչապետը:
Հիշեցնենք, որ 2022 թվականի փետրվարի 3-ին կառավարության նիստում ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հաղորդել էր, որ Երևանն արդեն քննարկում է Երասխ-Ջուլֆա-Օրդուբադ-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու կառուցման գործնական հարցերը ։ Փաշինյանի խոսքով ՝ կողմերը մոտ են եռակողմ խմբի աշխատանքի առաջին արդյունքների մասին հայտարարելուն։ "Մենք արդեն ձեռք ենք բերել պայմանավորվածություններ այդ թեմայի շուրջ, որոնց անբաժանելի մասն այն է, որ մենք պետք է կառուցենք այդ երկաթուղին, և երկաթուղին պետք է գործի Հայաստանի Հանրապետության տարածքում՝ ՀՀ օրենսդրության շրջանակներում, Ադրբեջանի տարածքում՝ ԱՀ օրենսդրության շրջանակներում", - ասել էր վարչապետը: Մեկ ամիս անց ՝ մարտի 3 - ին, ՀՀ կառավարության նիստում որոշում կայացվեց Երասխ - Ջուլֆա - Օրդուբադ - Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու հայկական հատվածում դաշտային աշխատանքներ սկսելու մասին։
RUB | 4.20 | -0.01 |
USD | 388.01 | 0.00 |
EUR | 418.24 | 1.13 |
GBP | 486.25 | 1.35 |
CAD | 283.61 | 1.34 |
JPY | 24.91 | -0.06 |
CNY | 53.71 | 0.02 |
CHF | 427.94 | 0.95 |