Արմինֆո.Հայաստանի իշխանությունները երրորդ անգամ փոխում են Վանաձոր-Բագրատաշեն Մ6-ի կառուցման ժամկետները ՝ այդպիսով ավելացնելով պետական գանձարանի ֆինանսական բեռը վարկի սպասարկման առումով: Կառավարությունը մարտի 7-ին հավանություն է տվել Հայաստանի Հանրապետության և Ասիական զարգացման բանկի միջև <Հայաստան-Վրաստանի սահման (Մ6 Վանաձոր - Բագրատաշեն) տարածաշրջանային ճանապարհի բարեկարգման ծրագիր> - վարկի փակման ժամկետի երրորդ երկարաձգում և վարկային միջոցների վերաբաշխում>նամակ-համաձայնագրի ստորագրման առաջարկությանը:
Ինչպես ասվում է փաստաթղթի պարզաբանման մեջ, 2016թ. նոյեմբերի 9 - ին ստորագրված վարկային համաձայնագրի նպատակն է միջպետական ավտոճանապարհի Վանաձոր-Ալավերդի-Վրաստանի սահման Մ6 ավտոմոբիլային ճանապարհի Կոբաիր-Բագրատաշեն սահմանային անցման հատվածի հիմնանորոգումը (կմ 38+450-կմ 90+191, երկարությունը ՝ 51,74 կմ): Ծրագրի շրջանակներում կնքվել են շինարարական աշխատանքների կատարման երեք պայմանագրեր, ինչպես նաև տեխնիկական հսկողության, սոցիալական երաշխիքների ուղեկցման, ֆինանսական աուդիտի, նախագծային փոփոխությունների և լրացումների կատարման նպատակով խորհրդատվական ծառայությունների մատուցման պայմանագրեր:
Հաշվի առնելով, որ վարկային միջոցների հասանելիության ժամկետը ՝ 2023 թվականի դեկտեմբերի 31 - ը, բավարար չի եղել շինարարական աշխատանքների որակի համար կապալառուների պատասխանատվության ժամկետը (365 օր) ապահովելու, ինչպես նաև նախագծային մի շարք աշխատանքներ ավարտելու համար, անհրաժեշտություն է առաջացել երկարաձգել համաձայնագիրը: Այս հանգամանքով պայմանավորված ՝ նախատեսվում է նախագծի փակման ժամկետը երկարաձգել մինչև 2024 թվականի օգոստոսի 31-ը ։
Ընդ որում, նախագծի շրջանակներում իրականացվող մանրամասն ուսումնասիրությունների, Դիլիջանի և Պուշկինի թունելների հիմնանորոգման և արդիականացման աշխատանքների ավարտի համար (մինչև 2024 թվականի օգոստոսի 31-ը համաձայնագրի երկարաձգման դեպքում) նախատեսվում է չբաշխված միջոցներից վերաբաշխել 2,85 մլն եվրո շինարարական աշխատանքների համար ՝ խորհրդատվական ծառայություններ (2,5 մլն եվրո), պահպանման ծախսեր (0,35 մլն եվրո):
Նշվում է, որ առաջարկվող փոփոխությունը լրացուցիչ ֆինանսական պարտավորություններ է ստեղծում Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի համար:
Հիշեցնենք, որ ՀՀ - ն և ԱԶԲ - ն 2016թ. նոյեմբերի 9-ին ստորագրել են 50 մլն ԱՄՆ դոլարին ՝ 44,037,000 եվրոյին համարժեք վարկային համաձայնագիր ՝ 22 տարի ժամկետով ՝ 15 տարի արտոնյալ ժամանակահատվածով: Միաժամանակ, տվյալ ծրագրի համաֆինանսավորման նպատակով Եվրոպական ներդրումային բանկը 2016 թվականի դեկտեմբերի դրությամբ տրամադրել է 51 մլն եվրոյի չափով վարկային միջոցներ: Այն ժամանակ հաղորդվել էր, որ ավելի վաղ վավերացված համաձայնագրի համաձայն, Հայաստանը Եվրոպական ներդրումային բանկից 102 մլն եվրո վարկ կստանա Վանաձորից մինչև Վրաստանի սահման ավտոճանապարհի վերանորոգման համար: Ծրագրի հիմնական նպատակն է վերականգնել և արդիականացնել Հայաստանի հյուսիսում ՝ Վանաձորից Ալավերդով մինչև Վրաստանի հետ սահման - Բագրատաշեն գրեթե 51,7 կմ երկարությամբ երկշերտ մայրուղու մի հատվածը, ինչպես նաև կանխել ավտոճանապարհների ցանցի որակի վատթարացումը և ապահովել անվտանգ, արագ և պարզ երթևեկություն: Նախատեսվում է, որ ծրագրի իրականացման արդյունքում Վանաձոր-Բագրատաշեն 51.5 կմ ընդհանուր երկարությամբ ճանապարհահատվածում կվերանորոգվի ծածկույթը, մայրուղին կհամալրվի պաշտպանության ապահովման միջոցներով և կլիմայական փոփոխություններին հարմարվելու հնարավորություններով: Ծրագրի վերականգնման աշխատանքները նախատեսվում էր սկսել 2016 թվականին և ավարտել 2-2,5 տարվա ընթացքում: Այն ժամանակ Տրանսպորտի նախարարությունում նշել էին, որ ճանապարհի տվյալ հատվածին բաժին է ընկնում Հայաստանից բեռնափոխադրումների ինտենսիվության մոտ 60 տոկոսը։