Ուրբաթ, 29 Մարտի 2024 17:20
Էմմանուիլ Մկրտչյան

ՀԿԵ. շնորհիվ և ի հեճուկս

ՀԿԵ. շնորհիվ և ի հեճուկս

Արմինֆո. Անցած 2023 թվականը բարդ տարի էր "Հարավկովկասյան երկաթուղի" ընկերության համար ։ Հետպատերազմյան անվտանգության աշխարհաքաղաքական խնդիրները, որոնք ստիպված է ապրել   մեր երկիրը, ուղղակիորեն ազդել են նրա տնտեսության կարևոր ճյուղի ՝ երկաթուղային տրանսպորտի վրա։ Այն մասին, թե ինչպես է ոլորտը հաղթահարում կենսական խնդիրները, ինչ խնդիրներ է լուծում և հաղթահարում, ԱրմԻնֆո-ի թղթակիցը զրուցել է ՀԿԵ գլխավոր տնօրեն Ալեքսեյ Մելնիկովի հետ:

 

- Ալեքսեյ Վալերիևիչ, անցած տարի Հարավկովկասյան երկաթուղով բեռնափոխադրումների ծավալների զգալի անկում է տեղի ունեցել՝ հայ-ադրբեջանական սահմանին անվտանգության խնդիրների պատճառով Սոթքի ոսկու հանքի աշխատանքի դադարեցման պատճառով: Որքանո՞վ էր ՀԿԵ-ի համար կրիտիկական այդ կորուստը։

 

- Սոթքի հանքն իրականում մեր կարևորագույն գործընկերներից էր։ Մենք երկար ժամանակ փոխշահավետ հարաբերություններ ենք կառուցել "Գեոպրոմայնինգ Գոլդ" լեռնահանքային ընկերության մեր գործընկերների հետ։ Այսպես, 2022 թվականին մենք տեղափոխել ենք նրանց համար 1.8 մլն տոննա հանքաքար՝ Արարատի ոսկու կորզման ֆաբրիկայի համար: Մեր գործընկերների հետ այդ աշխատանքը փաստացի կազմում էր ՀԿԵ-ի կողմից փոխադրվվող բեռների ընդհանուր ծավալի 60% - ը։ Իսկ եկամուտների առումով, դա եղել է դրանց ընդհանուր չափի մոտ 40% - ը: Այսինքն, մեզ համար Սոթքի գծով աշխատանքը միշտ եղել է կարևորագույն ուղղություններից մեկը, և մենք միշտ փորձել ենք ապահովել դրա առավելագույն որակը։ Հասկանալի է, որ 2023 թվականին, ցավոք, սահմանին տեղի ունեցած այդ իրադարձությունները լրջորեն ազդեցին նաև մեզ վրա, և մայիս ամսից "Գեոպրոմայնինգ" ընկերությունը ստիպված եղավ դադարեցնել իր աշխատանքը հանքավայրում։ Արդյունքում ՝ Սոթքից հանքաքարի փոխադրման ծավալները նախորդ տարի նվազել են՝ հասնելով 750 հազար տոննայի։ Հասկանալի է, որ ծավալների նվազումը 1.8-ից մինչև 750.0 մեզ համար, անշուշտ, շատ ցավոտ հարված էր, դա մեծապես ազդեց նախորդ տարվա արդյունքների վրա։ Բայց մենք շարունակում ենք համագործակցել մեր գործընկերների հետ, և, անշուշտ, հույս ունենք, որ նրանք այս տարի կսկսեն հանքավայրում փակ արտադրությունը, և չնայած ցածր ծավալներին, մենք կշարունակենք կատարել մեր պարտավորությունները որակով և ժամանակին։ Ուզում եմ նշել, որ մեզ համար հայեցակարգային առումով գոյություն չունեն փոքր ծավալների հասկացություններ, մենք պատրաստ ենք փոխադրել ցանկացած ծավալի բեռ, ուստի մենք շատ ենք ցանկանում, որպեսզի մեր գործընկերները լուծեն իրենց տեխնիկական և կազմակերպչական հարցերը և նորից անցնեն աշխատանքի։

 

- Ցավալի է, բայց երբեմն նման փորձությունները թույլ են տալիս դիվերսիֆիկացնել բիզնեսը առավելագույնս եւ բացել նոր պատուհաններ: Արդյո՞ք ձեզ հաջողվում է գոնե մասամբ փոխհատուցել կորուստները:

 

- Ի գոհունակություն մեզ ՝ Հայաստանում բավականին լուրջ շինարարական բում է ընթանում։ Շինհրապարակներն ամենուր են, քաղաքներն աճում են, ընդլայնվում։ Եվ այդ պատճառով մենք շատ ակտիվ համագործակցում ենք Հրազդանցեմենտ և Արարատցեմենտ ընկերությունների մեր գործընկերների հետ։ Այստեղ շատ կարևոր է, որ պետությունը գործուն աջակցության միջոցներ է ձեռնարկում հայկական ցեմենտ արտադրողների նկատմամբ ՝ սահմանելով արգելափակիչ տուրքեր ։ Եվ անցյալ տարի ցեմենտի այս երկու արտադրողները շատ լրջորեն ավելացրեցին իրենց արտադրության ծավալները։ Մենք էլ, մեր հերթին, նրանց համար հումք՝ կլինկեր ենք ներկրում Վրաստանից։ Ընթացիկ տարում այդ միտումը պահպանվում է ։ Մենք հույս ունենք, որ, առնվազն, կպահպանենք այդ ծավալները մինչև ընթացիկ տարվա վերջ ։ Դրանք մեզ թույլ են տալիս գոնե մասամբ փոխհատուցել կորուստները, և դա մեզ համար շատ կարևոր է։

 

Մենք, անշուշտ, հույսով ենք նայում Հայաստանում մետաղագործական ձեռնարկությունների գործարկմանը։ Մենք համագործակցում ենք <տ-Մետալ> ընկերության ՝ <Տաշիր> հոլդինգի ստորաբաժանման հետ: Նրանք ընթացիկ տարում Հրազդանում նախատեսում են պողպատաձուլական արտադրություն բացել ։ Մենք նրանց համար առանձին պրոդուկտ ենք մշակել ՝ մետաղի ջարդոնի փոխադրում Աբովյանից Հրազդան, մշակել ենք տեխնոլոգիական գործընթաց, որպեսզի հետագայում արդեն պատրաստի արտադրանքի լրացուցիչ ծավալներ առաջանան։ Նոր պողպատաձուլական գործարան է կառուցվում նաև Արարատում։ Մենք հանդիպեցինք ձեռնարկության ղեկավարության հետ և նույնպես առաջարկեցինք մեր ծառայությունները մետաղի ջարդոնի և պատրաստի արտադրանքի փոխադրման համար: Իհարկե, մեր հաճախորդների բազայի ընդլայնումը կարևորագույն խնդիր է ։ Մենք տեսնում ենք արդյունաբերական ներուժի առկայություն Հայաստանում, որի տնտեսությունը թափանցիկ է և հասկանալի, և փորձում ենք առավելագույնս օգտագործել մեր հնարավորությունները հաճախորդներ ներգրավելու համար:

 

- Հայաստանի և Ռուսաստանի միջև ապրանքաշրջանառությունը վերջին երկու տարիներին զգալիորեն աճել է։ Ինչպե՞ս է այդ հանգամանքն ազդել ՀԿԵ-ի աշխատանքի վրա ։

 

- Ես, անշուշտ, ուրախ եմ, որ Հայաստանի և Ռուսաստանի միջև ապրանքաշրջանառությունն աճել է ։ Բայց դրանք, հիմնականում, այն բեռներն են, որոնք փոխադրվում են ավտոմոբիլային տրանսպորտով։ Ուստի ՀԿԵ-ի աշխատանքի վրա չի ազդում։ Մենք բոլորս գիտենք, որ Հայաստանի և Ռուսաստանի միջև միջազգային ուղիղ երկաթուղային հաղորդակցությամբ ուղղակի փոխադրումն այսօր անհնար է՝ հայտնի հանգամանքների պատճառով, ուստի մեզ մոտ բեռների անվանացանկը չի փոխվել։ Սակայն աշխարհում ձևավորվում է շատ հետաքրքիր թրենդ՝ կոնտեյներային փոխադրումների զգալի աճ։ Այս միտումը ազդել է նաև մեր աշխատանքի վրա, մենք ավելի ու ավելի շատ կոնտեյներներ ենք փոխադրում Փոթիի և Բաթումի նավահանգիստներ, որոնք հետագայում ուղարկվում են եվրոպական երկրներ և այլ պետություններ։ Այս առումով ցանկանում եմ հատուկ շնորհակալություն հայտնել "Ապավեն" ընկերության հետ սերտ արդյունավետ համագործակցության համար, որն իր վրա է վերցրել Հայաստանի և ողջ աշխարհի միջև հենց կոնտեյներային փոխադրումների ավելացման նախաձեռնությունը: Սա մեզ համար շատ խորհրդանշական գործ է, քանի որ միայն անցյալ տարի մեր կոնտեյներային փոխադրումներն աճել են 2 անգամ ։ Սա շատ հեռանկարային ուղղություն է։

 

- Կպատմե՞ք, թե ինչ եղավ Փոթի - Կավկազ նավահանգիստ լաստանավային անցման կազմակերպման գաղափարի հետ: Ինչու՞ այն այդպես էլ չաշխատեց:

 

- Պետությունը պարտավորվել է ստանձնել Փոթի - Կավկազ նավահանգիստ լաստանավի աշխատանքի սուբսիդավորումը և անցյալ տարի լուրջ ջանքեր է գործադրել այն կազմակերպելու համար: Բայց այս նախաձեռնությունը չի իրականացվել մի շարք օբյեկտիվ պատճառներով, և, առաջին հերթին, դրա ցածր արդյունավետության պատճառով։ Հայաստանի փոխադրողների հետաքրքրությունը լաստանավային անցման նկատմամբ մեծ չէր։ Այն ժամանակ լաստանավային անցումը փոխարինվեց կոնտեյներային բեռնափոխադրմամբ բեռների փոխադրումների կազմակերպմամբ ՝ Փոթի - Նովոռոսիյսկ ծովային երթուղով։ Բայց այս նախաձեռնությունը նույնպես ցույց չտվեց իր արդյունավետությունը, քանի որ կոնտեյներակիրը թերբեռնված էր, և դրա աշխատանքը շատ անարդյունավետ էր:

 

- Այո, բեռները բավակաչափ չեն, բայց գուցե գյուղատնտեսական սեզոնի ընթացքում կոնտեյներակրի արդյունավետությունն ավելի բա՞րձր լինի:

 

- Գիտեք, որ գյուղմթերքը շուտ փչացողի դասին է պատկանում ։ Իսկ մրգերի և բանջարեղենի փոխադրման համար անհրաժեշտ է հատուկ շարժակազմ՝ ռեֆրեժերատորային կոնտեյներներ, ռեֆրեժերատորային վագոններ։ Եվ դրանց համար անհրաժեշտ է ունենալ հատուկ նավ, որը հագեցած լինի անհրաժեշտ հովացման սարքավորումներով։ Այդ ամենը, նախ, մեծ դեֆիցիտ է, և երկրորդ՝ Հայաստանում արդեն վաղուց կարգավորված և արդյունավետ լոգիստիկ շղթաներ կան գյուղմթերքի արտահանման համար։ Այսպես, օրինակ, "Սպայկա" ընկերությունն արտադրանքը արտահանում է հատուկ մեքենաներով ՝ անհրաժեշտ ջերմաստիճանային ռեժիմով։ Մենք չպետք է մոռանանք, որ տրանսպորտային միջոցներով փոխադրումն ավելի էժան է, քան մուլտիմոդալ եղանակով, որտեղ անհրաժեշտ է "գնալ ձիափոխ կառքով". գնացք - նավահանգիստ - նավ - նավահանգիստ - գնացք կամ մեքենա: Այս շղթայի յուրաքանչյուր տարր ավելացնում է լրացուցիչ արժեք: Գյուղմթերքը ածուխ չէ, պղնձի խտանյութ չէ, վառելիք չէ։ Չնայած այն հանգամանքին, որ Վերին Լարսը վատ եղանակին հաճախ անանցանելի է լինում, այնուամենայնիվ, այդ ավտոմոբիլային երթուղու արդյունավետությունը գյուղմթերքի համար ավելի բարձր է: Առավել ևս, որ շուտով լեռնանցքով անցնող ճանապարհը կվերակառուցվի և կախված չի լինի եղանակային պայմաններից:

 

- Նույնիսկ "Խաղաղության խաչմերուկ" գաղափարի մասնակի իրագործման դեպքում, որին աջակցություն է հայտնել նաև ռուսական կողմը, Հայաստանում կարող է ձևավորվել տրանսպորտային հանգույց, որտեղ ՀԿԵ-ն առանցքային դեր կխաղա: Զուտ տեսականորեն, ինչպե՞ս է ՀԿԵ-ն դիտարկում նախագծին մասնակցելու հեռանկարները, և արդյո՞ք երկաթուղին դրա համար բավարար ներուժ ունի:

 

- Այդ հարցին կպատասխանեմ որպես երկաթուղային. ես հույսով սպասում եմ այդ հարցի լուծմանը։ Դուք գիտեք, որ "Խաղաղության խաչմերուկ" նախաձեռնությանն աջակցում են բոլոր կողմերից, ինչպես նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության ղեկավարությունը։ Եվ անցած տարվա դեկտեմբերին կայացած Հայաստանի եւ Ռուսաստանի միջկառավարական հանձնաժողովի նիստում կարեւորվեց տարածաշրջանում տրանսպորտային հաղորդակցությունների բացումը, ինչը թույլ կտա ավելացնել փոխադրումների ծավալները, եւ մենք ուղիղ երկաթուղային հաղորդակցություն կունենանք ՌԴ-ի հետ եւ՝ ոչ միայն ։

Այսօր բեռները գնում են, բայց գնում են տարբեր շրջանցիկ ճանապարհներով ։ Եթե, օրինակ, բացվեն տրանսպորտային հաղորդակցությունները, ապա Սև ծովով բեռների մի շարք անվանացանկեր տեղափոխելու անհրաժեշտությունը, պարզապես, կվերանա։ Լոգիստիկայի էժանացում կլինի՝ մի քանի անգամ ։ "Խաղաղության խաչմերուկ" նախաձեռնությունն ունի մեծ ներուժ և կարող է թույլ տալ ավելացնել բեռների փոխադրումը Հայաստանի տարածքով ՝ ինչպես տարանցիկ, այնպես էլ ներքին, պետության կարիքների համար: Այդ դեպքում բարդ թանկարժեք մուլտիմոդալ փոխադրումներն անհրաժեշտ չեն լինի ։ Զգալիորեն կէժանանա նաեւ այնպիսի ռազմավարական բեռների փոխադրումը, ինչպիսիք են հացահատիկն ու վառելիքը։

 

2022 թվականին փոխադրել ենք ավելի քան 140 հազար տոննա հացահատիկ, իսկ նախորդ տարի ՝ մոտ 60-70 հազար տոննա։ Որովհետեւ մեր գործընկերներն այն փոխադրում են նաև ավտոտրանսպորտով, քանի որ հացահատիկի փոխադրումը ծովով ավելի թանկ է նստում, իսկ տանկեր-նավը լրացուցիչ ծախսեր է պահանջում։ Սա վերաբերում է նաև վառելիքին։ Վառելիքի պահանջարկը տարեցտարի ավելանում է։ Մենք փոխադրում ենք շատ վառելիք և շնորհակալ ենք մեր գործընկերներին ՝ <Ֆլեշ>, CPS և MAX ընկերություններին: Նրանք բավականին լուրջ ծավալներ են փոխադրում։ Այդ թվում ՝ ավիացիոն վառելիքն ավելացել է ծավալներով, քանի որ ավելացել է Հայաստանից ավիահաղորդակցությունների թիվը ։

Ինչ վերաբերում է թողունակությանը և մեր տեխնիկական հնարավորություններին, ապա, անշուշտ, ՀԿԵ-ն կհաղթահարի բեռների ցանկացած ծավալ ։ ՀԿԵ - ի ներուժն այսօրվա դրությամբ կազմում է տարեկան մոտ 8 մլն տոննա բեռ։ Ինչպես ասացի, 2022 թվականին մենք փոխադրել ենք 3.5 միլիոն, իսկ 2023 թվականին՝

2.1 մլն, ընթացիկ տարում մենք ծրագրել ենք 1.4 մլն տոննա։ Այնպես որ, ներուժի և հնարավորությունների առումով, եթե բեռներ լինեն, մենք դրանք կփոխադրենք։

 

- Եւ դուք ստիպված եք ողջ ենթակառուցվածքը մշտապես պահպանել աշխատանքային վիճակու՞մ՝ չնայած եկամուտների անկմանը:

 

- Իհարկե։ 2008 թվականից ի վեր Հայաստանի երկաթուղիների ենթակառուցվածքներում ներդրվել է ավելի քան 140 մլրդ դրամ: Սա լուրջ գումար է, և այսօրվա դրությամբ որևէ սահմանափակում չկա փոխադրվող բեռների բնականոն գործունեության և ծավալների ավելացման համար։ Չնայած այն դժվարություններին, որ ունենք, այնուամենայնիվ, եթե 2023 թվականին մեր ներդրումային ծրագիրը մոտ 2 մլրդ դրամ էր, ապա այս տարի ՝ 1.8 մլրդ։ Ինչ վերաբերում է ենթակառուցվածքներում ընթացիկ ներդրումներին, ապա մենք այն չենք նվազեցրել, որովհետև հասկանում ենք, որ անվտանգությունն ամեն ինչից վեր է։ Կարևոր է, որ և ներդրումային ծախսերը, և մեր ենթակառուցվածքների ընթացիկ սպասարկումը գնալով ավելի տեղայնացված են ։ Եթե  երկաթբետոնե կոճերը 2 տարի առաջ արտադրվում էին միայն մեկ ընկերության կողմից, ապա այժմ դրանք 3-ն են: Շարժակազմի հիմնական ընթացիկ վերանորոգումը նույնպես իրականացնում ենք տեղում։ Արտահագուստ սկսել ենք պատվիրել հայկական տեքստիլ ձեռնարկություններում, ի միջի այլոց, շատ լավ որակի։ Այս ամենը աշխատատեղեր, տեխնոլոգիաներ և հմտություններ են, և դա հիանալի է:

 

- ՀԿԵ-ն 2022 և 2023 թվականներին մեծ միջոցներ է ներդրել ուղևորափոխադրումների արդիականացման համար, ձեռք է բերել ժամանակակից էլեկտրագնացքներ և վագոններ։ Ներդրումները փոխհատուցվու՞մ են:

 

- Արդյունքը ստացել ենք։ 2023 թվականն ավելի լավ ենք աշխատել, քան 2022 թվին։ Մենք ունենք զգալի աճ ինչպես ներքին հաղորդակցություններով, այնպես էլ միջազգային հաղորդակցություններով ուղևորափոխադրումների առումով ։ Մեր ուղևորները մեզ տեսնում են որպես լիարժեք արդյունավետ և որակյալ փոխադրող։ Անցյալ տարի մենք տեղափոխել ենք ավելի քան կես միլիոն ուղևոր։ Եվ այդ աճը շարունակվում է ։ Արդեն այս տարվա առաջին ամիսներին մենք արձանագրում ենք հետագա կայուն աճ, այդ թվում՝ նաև Հայաստանի ներսում  Միտումը կայուն է: Միջազգային հաղորդակցության մեջ մենք շատ լավ ենք աշխատել։ Ավելի քան 60 հազար ուղևոր է տեղափոխվել անցյալ տարի, բայց, իհարկե, ուղևորների հիմնական ծավալը եղել է ամռանը, երբ մենք վրացի գործընկերների հետ երկու  օրը մեկ կազմակերպում էինք Երևան - Բաթում երթուղին ։ Այն ցույց տվեց իր պահանջվածությունը, քանի որ սեզոնի մեծ մասը առավելագույն կազմով էր՝ 13 վագոնից, և բոլորը լցված էին։ Մեր նոր վագոնները ցույց տվեցին իրենց որակը և արդյունավետությունը, մենք շատ դրական արձագանքներ ստացանք մարդկանցից: Զբոսաշրջիկներից բացի, ավելի ու ավելի շատ ՀՀ քաղաքացիներ են սկսել օգտվել մեր ծառայություններից։

 

- Այսինքն ՝ մարդիկ անձնական մեքենաներից տեղափոխվել են գնացք, քանի որ այն հարմարավետ է և հաճելի:

 

- Այո, իհարկե, դա կարևոր է, առավել ևս, փորձել ենք մարդկանց տեղափոխման գործընթացը կառուցել այնպես, որ սահմանը հատելիս էլ սահմանապահներն ու մաքսավորները նրանց այդքան էլ չանհանգստացնեն: Իհարկե, դեռ հարցեր կան մշակման համար, և մենք մեր գործընկերների ՝ սահմանապահների, մաքսայինների, ինչպես նաև վրացական կողմի հետ առաջիկա սեզոնից առաջ անպայման կհավաքվենք և կտեսնենք, թե էլ ինչ է պետք անել մարդկանց տեղափոխման գործընթացն էլ ավելի բարելավելու համար։

 

Ինչ վերաբերում է մեր ներքին փոխադրումներին, ապա մեր 4 էլեկտրագնացքները մշտապես աշխատանքի մեջ են ։ Հին շարժակազմը ևս պահանջված է, ամեն առավոտ Երասխից և Արարատի մարզից գյուղացիներն իրենց գյուղմթերքը տանում են շուկա, իսկ ուսանողները շտապում են դասախոսությունների: Ուստի ուղևորափոխադրումները մեզ մոտ կամաց-կամաց աճում են, աճի միտումը կայուն է ։

 

Մենք փորձում ենք բարելավել մեր կայարանները: Երևանի երկաթուղային կայարանում բացվել է տարանցիկ ուղևորների համար նախատեսված պահեստային խցիկ, տեղադրվել է դաշնամուր, հյուրերը նվագում և վայելում են կայարանի շենքի ՝ ճարտարապետության գոհարի հիասքանչ ակուստիկան: Գյումրիում Մոսկվայի տան հետ համատեղ զբոսաշրջիկների համար պատրաստում ենք քաղաքի ինտերակտիվ զբոսաշրջային քարտեզ: Այս փոքրիկ փոփոխությունները թույլ են տալիս մեր ծառայություններն ավելի հարմարավետ և հաճելի դարձնել:

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ
Idram-ն ու IDBank-ը՝ Career City Fest-ումIdram-ն ու IDBank-ը՝ Career City Fest-ում
Փոխվարչապետ. Համաշխարհային բանկը ոչ միայն դոնոր կազմակերպություն է Հայաստանի համար, այլև կարևորագույն գործընկերՓոխվարչապետ. Համաշխարհային բանկը ոչ միայն դոնոր կազմակերպություն է Հայաստանի համար, այլև կարևորագույն գործընկեր
Կադաստր. Երևանում բնակարանները մեկ տարում թանկացել են 12,9% - ով՝ դրանց առքուվաճառքի գործարքների 39,8% աճի դեպքումԿադաստր. Երևանում բնակարանները մեկ տարում թանկացել են 12,9% - ով՝ դրանց առքուվաճառքի գործարքների 39,8% աճի դեպքում
Վարչական իրավախախտման վերաբերյալ 10-ից ավելի վարույթ է հարուցվել կենսաչափական և հատուկ կատեգորիայի անձնական տվյալներ մշակողների նկատմամբՎարչական իրավախախտման վերաբերյալ 10-ից ավելի վարույթ է հարուցվել կենսաչափական և հատուկ կատեգորիայի անձնական տվյալներ մշակողների նկատմամբ
ՏՏ ընկերությունները 3,5 տոկոսով ավելացրել են հարկային վճարումները պետբյուջեՏՏ ընկերությունները 3,5 տոկոսով ավելացրել են հարկային վճարումները պետբյուջե
Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարը ծանոթացել է iGaming ոլորտի հայկական առաջատար ընկերություններից մեկի զարգացման ծրագրերինԲարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարը ծանոթացել է iGaming ոլորտի հայկական առաջատար ընկերություններից մեկի զարգացման ծրագրերին
2023 թվականին ՀՀ գլխավոր դատախազությունը Հակակոռուպցիոն դատարան է ներկայացրել 71 հայցադիմում՝ 384 միլիարդ դրամի ապօրինի գույքի բռնագանձման վերաբերյալ2023 թվականին ՀՀ գլխավոր դատախազությունը Հակակոռուպցիոն դատարան է ներկայացրել 71 հայցադիմում՝ 384 միլիարդ դրամի ապօրինի գույքի բռնագանձման վերաբերյալ
Փորձագետ. Մոսկվան արձագանքում է Երևանի ու Բաքվի գազային ռեվերանսներինՓորձագետ. Մոսկվան արձագանքում է Երևանի ու Բաքվի գազային ռեվերանսներին
Աբգար Բուդաղյան. 2040-2050թթ. Հայաստանը կկարողանա ինքնուրույն բավարարել էներգետիկ ոլորտի պահանջարկը՝ ատոմակայանի և էներգիայի վերականգնվող աղբյուրների հաշվինԱբգար Բուդաղյան. 2040-2050թթ. Հայաստանը կկարողանա ինքնուրույն բավարարել էներգետիկ ոլորտի պահանջարկը՝ ատոմակայանի և էներգիայի վերականգնվող աղբյուրների հաշվին
Փորձագետ. Հայաստանի էներգետիկ անկախության մակարդակը կազմում է շուրջ 27 տոկոսՓորձագետ. Հայաստանի էներգետիկ անկախության մակարդակը կազմում է շուրջ 27 տոկոս
Կոնվերս Բանկը հաշված օրերի ընթացքում ավարտել է դրամային պարտատոմսերի տեղաբաշխումըԿոնվերս Բանկը հաշված օրերի ընթացքում ավարտել է դրամային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը
ԱԿԲԱ Բանկը 2024թ. 1-ին եռամսյակում գլխավորել է խոշոր հարկատուների ցանկը՝ Հայաստանի բանկերի շրջանումԱԿԲԱ Բանկը 2024թ. 1-ին եռամսյակում գլխավորել է խոշոր հարկատուների ցանկը՝ Հայաստանի բանկերի շրջանում
Հայաստանում տեխզննություն իրականացնելիս անհրաժեշտ կլինի մարել միայն նախորդ տարիներից կուտակված գույքահարկի պարտքըՀայաստանում տեխզննություն իրականացնելիս անհրաժեշտ կլինի մարել միայն նախորդ տարիներից կուտակված գույքահարկի պարտքը
ԱՊՀ ֆինանսական հետախուզության ստորաբաժանումների ղեկավարների խորհուրդը քննարկել է ահաբեկչության ֆինանսավորման թվային գործիքների չեզոքացմանն ուղղված միջոցառումներըԱՊՀ ֆինանսական հետախուզության ստորաբաժանումների ղեկավարների խորհուրդը քննարկել է ահաբեկչության ֆինանսավորման թվային գործիքների չեզոքացմանն ուղղված միջոցառումները
ՀՀ կառավարությունը ցանկանում է ներդնել պայմանագրի կնքման նոր ձևաչափ՝ ստարտափներում ներդրումներ կատարելիսՀՀ կառավարությունը ցանկանում է ներդնել պայմանագրի կնքման նոր ձևաչափ՝ ստարտափներում ներդրումներ կատարելիս
Քաղավիացիայի կոմիտեի ծառայությունները կդառնան վճարովիՔաղավիացիայի կոմիտեի ծառայությունները կդառնան վճարովի
Շահումով խաղերի կազմակերպիչների մոտ փոքր հարկային պարտքերի առկայության դեպքում դրանց մարման ժամկետները կերկարաձգվենՇահումով խաղերի կազմակերպիչների մոտ փոքր հարկային պարտքերի առկայության դեպքում դրանց մարման ժամկետները կերկարաձգվեն
Հայաստանում կներդրվի հարկային հաշվետվությունների ներկայացման և հարկ վճարողի անձնական գրասենյակից տվյալներ ստանալու նոր մեխանիզմՀայաստանում կներդրվի հարկային հաշվետվությունների ներկայացման և հարկ վճարողի անձնական գրասենյակից տվյալներ ստանալու նոր մեխանիզմ
Կոնվերս Բանկը միացել է Career City Fest-ինԿոնվերս Բանկը միացել է Career City Fest-ին
Հայաստանի նախարարն ու ՌԴ դեսպանը քննարկել են ՀԱԷԿ-ի երկրորդ էներգաբլոկի շահագործման ժամկետի երկարաձգման աշխատանքների վերաբերյալ հարցերՀայաստանի նախարարն ու ՌԴ դեսպանը քննարկել են ՀԱԷԿ-ի երկրորդ էներգաբլոկի շահագործման ժամկետի երկարաձգման աշխատանքների վերաբերյալ հարցեր
Երևանում քննարկվել են հայ-ռուսական առևտրատնտեսական կապերի ընդլայնմանն առնչվող հարցերԵրևանում քննարկվել են հայ-ռուսական առևտրատնտեսական կապերի ընդլայնմանն առնչվող հարցեր
ՀՀ կառավարությունը որոշել է վերադառնալ Հայաստան-Վրաստան էլեկտրահաղորդման գծի նախնական երթուղուն՝ էլեկտրաենթակայան կառուցելով Դդմաշեն գյուղի մոտՀՀ կառավարությունը որոշել է վերադառնալ Հայաստան-Վրաստան էլեկտրահաղորդման գծի նախնական երթուղուն՝ էլեկտրաենթակայան կառուցելով Դդմաշեն գյուղի մոտ
Ֆինանսների նախարարությունն առաջարկում է ձեռնամուխ լինել ինդեքսավորվող գանձապետական պարտատոմսերի թողարկմանըՖինանսների նախարարությունն առաջարկում է ձեռնամուխ լինել ինդեքսավորվող գանձապետական պարտատոմսերի թողարկմանը
Mobile Center Art-ն առաջին անգամ գլխավորել է Հայաստանի խոշոր հարկատուների ցանկըMobile Center Art-ն առաջին անգամ գլխավորել է Հայաստանի խոշոր հարկատուների ցանկը
Երևանը պատրաստ է Բաքվի հետ քննարկել ադրբեջանական գազ գնելու հարցը. ՍիմոնյանԵրևանը պատրաստ է Բաքվի հետ քննարկել ադրբեջանական գազ գնելու հարցը. Սիմոնյան
Հայաստանում արդյունաբերական արտադրանքի գների ինդեքսը նվազում է՝ արդյունաբերական արտադրության բարձր աճի ֆոնինՀայաստանում արդյունաբերական արտադրանքի գների ինդեքսը նվազում է՝ արդյունաբերական արտադրության բարձր աճի ֆոնին
Արդյունաբերության հատվածը շարունակում է հանդես գալ որպես Հայաստանում տնտեսական ակտիվության աճի շարժիչ ուժԱրդյունաբերության հատվածը շարունակում է հանդես գալ որպես Հայաստանում տնտեսական ակտիվության աճի շարժիչ ուժ
Հայաստանում կրիպտոակտիվների սեփականության իրավունքի ձևակերպումը, վաճառքը կիրականացվեն բացառապես անկանխիկ եղանակովՀայաստանում կրիպտոակտիվների սեփականության իրավունքի ձևակերպումը, վաճառքը կիրականացվեն բացառապես անկանխիկ եղանակով
ՊԵԿ. Եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը մեկ տարում ավելացել է 5%-ովՊԵԿ. Եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը մեկ տարում ավելացել է 5%-ով
Binance-ն գործարկում է Binance-ն գործարկում է "Կրիպտոդպրոց" առցանց նախագիծը՝ Հայաստանի օգտատերերի համար
Apple Pay-Ը հասանելի է Արմսվիսբանկի հաճախորդների համարApple Pay-Ը հասանելի է Արմսվիսբանկի հաճախորդների համար
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը համալրել է ավանդային պրոդուկտները ֆիզիկական անձանց համարՎՏԲ-Հայաստան Բանկը համալրել է ավանդային պրոդուկտները ֆիզիկական անձանց համար
Թույլատրվել է Հայաստանի 4 ձեռնարկությունների կաթնամթերքի մատակարարումը ռուսական շուկաԹույլատրվել է Հայաստանի 4 ձեռնարկությունների կաթնամթերքի մատակարարումը ռուսական շուկա
Գյումրու տեխնոլոգիական կենտրոնում կբացվի ինկուբացիոն ծրագրերի իրականացման լաբորատորիաԳյումրու տեխնոլոգիական կենտրոնում կբացվի ինկուբացիոն ծրագրերի իրականացման լաբորատորիա
Էկոնոմիկայի նախարարը ճապոնական կողմին առաջարկել է ընդլայնել համագործակցությունը գյուղատնտեսության և ջրային ռեսուրսների կառավարման ոլորտներումԷկոնոմիկայի նախարարը ճապոնական կողմին առաջարկել է ընդլայնել համագործակցությունը գյուղատնտեսության և ջրային ռեսուրսների կառավարման ոլորտներում
Վասիլիս Մարագոսը հավաստիացրել է. կներդրվեն բոլոր ջանքերը ԵՄ-ի կողմից Հայկական ԱԷԿ-ին հետագա աջակցության համարՎասիլիս Մարագոսը հավաստիացրել է. կներդրվեն բոլոր ջանքերը ԵՄ-ի կողմից Հայկական ԱԷԿ-ին հետագա աջակցության համար
Հայաստանը կուսումնասիրի Լիտվայի փորձը էներգետիկայի ոլորտումՀայաստանը կուսումնասիրի Լիտվայի փորձը էներգետիկայի ոլորտում
Հայաստանի բանկերի շահույթը 2024թ. 1-ին եռամսյակում ավելացել է տարեկան 18,8%-ով՝ վարկային պորտֆելի համանման աճի հաշվինՀայաստանի բանկերի շահույթը 2024թ. 1-ին եռամսյակում ավելացել է տարեկան 18,8%-ով՝ վարկային պորտֆելի համանման աճի հաշվին
Բնության հանդեպ հոգատարությունը սկսել ենք մեզնից․ Team Telecom ArmeniaԲնության հանդեպ հոգատարությունը սկսել ենք մեզնից․ Team Telecom Armenia
ՀՀ ֆինանսների նախարարության պատվիրակությունը մի շարք կարևոր հանդիպումներ է անցկացրել ՎաշինգտոնումՀՀ ֆինանսների նախարարության պատվիրակությունը մի շարք կարևոր հանդիպումներ է անցկացրել Վաշինգտոնում
Հայաստանում կներդրվի բյուջետային ծրագրերի արդյունավետության գնահատման կանոնավոր գործընթաց. օրենքի նախագիծՀայաստանում կներդրվի բյուջետային ծրագրերի արդյունավետության գնահատման կանոնավոր գործընթաց. օրենքի նախագիծ
Գոհար Բարսեղյան. եվրասիական ինտեգրման նշանակալի ձեռքբերումներից մեկը ԵԱՏՄ-ում կոոպերացիոն նախագծերի ֆինանսական աջակցության մեխանիզմն էԳոհար Բարսեղյան. եվրասիական ինտեգրման նշանակալի ձեռքբերումներից մեկը ԵԱՏՄ-ում կոոպերացիոն նախագծերի ֆինանսական աջակցության մեխանիզմն է
Մինչև 10% քեշբեք GetTransfer-ից՝ IDBank-ի քարտերովՄինչև 10% քեշբեք GetTransfer-ից՝ IDBank-ի քարտերով
ՀԱՀ-ը հետաքրքրված է Հայաստանի հետ համագործակցության զարգացմամբ ադամանդագործության եւ ոսկեգործության ոլորտումՀԱՀ-ը հետաքրքրված է Հայաստանի հետ համագործակցության զարգացմամբ ադամանդագործության եւ ոսկեգործության ոլորտում
Հայաստանն ու ԱՄԷ-ն քննարկել են փոխադարձ առևտրի ծավալների ավելացման հնարավորություններըՀայաստանն ու ԱՄԷ-ն քննարկել են փոխադարձ առևտրի ծավալների ավելացման հնարավորությունները
Երևանը փորձում է անգլոսաքսոնական շեֆերին ցույց տալ Իրանի հետ տնտեսական համագործակցությունն էապես կրճատելու իր պատրաստակամությունը. ՔաղաքագետԵրևանը փորձում է անգլոսաքսոնական շեֆերին ցույց տալ Իրանի հետ տնտեսական համագործակցությունն էապես կրճատելու իր պատրաստակամությունը. Քաղաքագետ
KfW-ն պատրաստ է աջակցել Հայաստանի կառավարությանը նոր նախագծերի իրականացման գործումKfW-ն պատրաստ է աջակցել Հայաստանի կառավարությանը նոր նախագծերի իրականացման գործում
Ռուստամ Բադասյան. հարկ վճարելը քաղաքացու մի գրպանից մյուսը գումարի տեղափոխությունն է՝ դրանից բխող բազմաթիվ դրական ազդեցություններովՌուստամ Բադասյան. հարկ վճարելը քաղաքացու մի գրպանից մյուսը գումարի տեղափոխությունն է՝ դրանից բխող բազմաթիվ դրական ազդեցություններով
Հայաստամում քննարկվել են գերմանական Fichtner էներգետիկ ընկերության հետ համագործակցության հնարավորություններըՀայաստամում քննարկվել են գերմանական Fichtner էներգետիկ ընկերության հետ համագործակցության հնարավորությունները
Պատգամավոր. Հայաստանը և ՉԺՀ-ը կարող են շատ ավելի մեծ արդյունքի հասնել տնտեսական համագործակցության և քաղաքական երկխոսության ոլորտումՊատգամավոր. Հայաստանը և ՉԺՀ-ը կարող են շատ ավելի մեծ արդյունքի հասնել տնտեսական համագործակցության և քաղաքական երկխոսության ոլորտում
Հայաստանում կարևորում են ամերիկյան կապիտալի մասնակցությունը հանքարդյունաբերության ճյուղումՀայաստանում կարևորում են ամերիկյան կապիտալի մասնակցությունը հանքարդյունաբերության ճյուղում
"Նաիրի Ինշուրանս" ապահովագրական ընկերությունը հանդես է եկել "ԷՖԵՍ" ԱԸ անհիմն ինքնագովազդի դեմ
Փորձագետ. Երբ վստահություն չկա մասնավոր և պետական հատվածների միջև, ցավոք, ճիշտ լուծումների մասին խոսելու հարկ էլ չկաՓորձագետ. Երբ վստահություն չկա մասնավոր և պետական հատվածների միջև, ցավոք, ճիշտ լուծումների մասին խոսելու հարկ էլ չկա
Հայաստանում ներդրվում են գազավորված և չգազավորված ջրերի դրոշմավորման նոր կանոններՀայաստանում ներդրվում են գազավորված և չգազավորված ջրերի դրոշմավորման նոր կանոններ
Արսեն Բազիկյան. Հայաստանի գյուղատնտեսությունը փոխակերպվում է ագրոբիզնեսիԱրսեն Բազիկյան. Հայաստանի գյուղատնտեսությունը փոխակերպվում է ագրոբիզնեսի
Եվրոպական հանձնաժողովը Հայաստանին 33 մլն եվրո կհատկացնի բռնի տեղահանված արցախցիների խնդիրների լուծման համարԵվրոպական հանձնաժողովը Հայաստանին 33 մլն եվրո կհատկացնի բռնի տեղահանված արցախցիների խնդիրների լուծման համար
Շուտով e-CMR-ը հասանելի կդառնա հայ վարորդների համար՝ միջազգային բեռնափոխադրումներ իրականացնելիսՇուտով e-CMR-ը հասանելի կդառնա հայ վարորդների համար՝ միջազգային բեռնափոխադրումներ իրականացնելիս
Հայաստանի իշխանությունները փոփոխություններ են կատարում Կապսի ջրամբարի կառուցման նախագծի ֆինանսավորման մեջՀայաստանի իշխանությունները փոփոխություններ են կատարում Կապսի ջրամբարի կառուցման նախագծի ֆինանսավորման մեջ
Երևանն ու Էր Ռիադը պատրաստակամություն են հայտնել մշակել տնտեսական հարաբերությունների զարգացման Երևանն ու Էր Ռիադը պատրաստակամություն են հայտնել մշակել տնտեսական հարաբերությունների զարգացման "ճանապարհային քարտեզ"
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը հանդես է եկել որպես ARMMONO փառատոնի գլխավոր գործընկերՎՏԲ-Հայաստան Բանկը հանդես է եկել որպես ARMMONO փառատոնի գլխավոր գործընկեր
Կարդալ ավելին


Արտ. փոխարժեքները
29.04.2024
RUB4.17-0.05
USD387.81-0.27
EUR415.62-0.67
GBP485.890.32
CAD284.05-0.11
JPY24.880.13
CNY53.560.01
CHF425.460.12