Արմինֆո.Հայաստանի ալկոհոլային ինդուստրիան վերականգնվել է կորոնաճգնաժամից հետո։ Արտադրվող և արտահանվող ալկոհոլային խմիչքների ծավալներն աճել են՝ 2020 թվականի ընթացքում կորոնավիրուսի համավարակի հետևանքով շարունակվող անկումից հետո:
Մասնավորապես, ըստ Մաքսատան տվյալների, 2021 թվականի առաջին կիսամյակում Հայաստանն արտահանել է 1.4 մլն լիտր գինի, ինչը մեկ տարվա վաղեմության ցուցանիշից բարձր է 56.6% - ով (նախորդ տարվա 30.6% անկման դիմաց)։ Ընդ որում, արտահանված գինու մաքսային արժեքը 55,7 տոկոսով բարձրացել է՝ մինչեւ 5,1 մլն դոլար: Ավանդաբար հայկական գինու արտահանման հիմնական շուկան ՌԴ - ն է, որին բաժին է ընկնում արտահանման 59% - ը (2020թ. առաջին կիսամյակի 69,8% - ի դիմաց), որին հետեւում են Ուկրաինան' 10,9%, ԱՄՆ - ը' 10,5%, Ղազախստանը' 2%, Իտալիան' 1,7%, Ֆրանսիան' 1,6%, Բուլղարիան' 1,5%, Բելգիան' 1,4%, Լեհաստանը եւ Լիտվան' 0,9-սկսն %, Կանադան' 0,7%, իսկ մնացած ծավալը բաշխվել է Չինաստանի, Իսրայելի, Հունաստանի, Չեխիայի, Միացյալ Թագավորության, Ավստրալիայի, ԱՄԷ - ի, Գերմանիայի, Լատվիայի, Լիբանանի, Թայվանի, Իսլանդիայի միջեւ:
Գարեջրի արտահանումը 2021թ. առաջին կիսամյակում աճել է 72,1%-ով (նախորդ տարվա 56,7% անկման դիմաց)՝ կազմելով 699,4 հազար լիտր, մաքսային արժեքի 2 անգամ աճի դեպքում՝ մինչև 672.9 հազար դոլար: Հայկական գարեջրի արտահանման հիմնական շուկան նույնպես ՌԴ - ն է՝ տարեկան կտրվածքով 64,6% - ից հասցնելով 74,7% - ի, իսկ մնացած ծավալը բաժին է ընկել ԱՄՆ – ին՝ 8,1% - ի, Ֆրանսիային՝ 5,4%, Չինաստանին՝ 2,8%, Բելգիային՝ 2,7%, Իրաքին եւ Ուրուգվային՝ 1,9-ական %, Վրաստանին՝ 1,3 %, Արգենտինային՝ 1,1% , եւ շատ ավելի քիչ՝ Լատվիային, Լեհաստանին, Լիտվային, ԱՄԷ-ին:
Առաջին կիսամյակում Հայաստանն ավելացրել է էթիլային սպիրտի արտահանումը 22,9%՝ մինչեւ 12.2 մլն լիտր, այդ թվում ՝ սպիրտահումքային թուրմ, լիկյոր եւ այլ ալկոհոլային խմիչքներ, մինչդեռ մեկ տարի առաջ գրանցվել էր 22,7% անկում: Ընդ որում, մաքսային արժեքը կազմել է 95.1 մլն դոլար, ինչը տարեկան վաղեմության ցուցանիշը գերազանցելով 14.6% - ով: Էթիլային սպիրտի արտահանման առյուծի բաժինը պտականում է ՌԴ շուկային՝ 85,9%, մնացած ծավալը բաշխվել է մի շարք երկրների, այդ թվում ՝ Ուկրաինայի՝ 4,2%, Բելառուսի՝ 2,9%, Իրաքի՝ 1,3%, Վրաստանի՝ 0,7%, ԱՄՆ-ի՝ 0,4%, ինչպես նաեւ Ուրուգվայի, Չեխիայի, Չինաստանի, Ֆրանսիայի, Կորեայի Հանրապետության, Հունգարիայի, Ղազախստանի, Ղրղզստանի, Լատվիայի, Լեհաստանի, Լիտվայի, Լիբանանի, Էստոնիայի, Թայվանի, Բուլղարիայի, Կանադայի, ԱՄԷ-ի, Մալթայի, Բելգիայի, Մալայզիայի, Իտալիայի, Ճապոնիայի, Հոնկոնգի, Հարավային Աֆրիկայի, Հունաստանի միջեւ:
ՀՀ ՄԾ-ն առանձին կոնյակի արտահանման ցուցանիշներն անհասկանալի պատճառով չի հրապարակում։
Նշենք, որ ըստ ՀՀ Վիճակագրական կոմիտեի տվյալների, 2021թ. առաջին կիսամյակում արտադրվել է 18.7 մլն լիտր կոնյակ, ինչը 23.7%-ով բարձր է մեկ տարվա վաղեմության ցուցանիշից (2020թ. նույն ժամանակահատվածում 14.7% անկման դիմաց): Հայաստանում արտադրված գինու ծավալը տարեկան դինամիկան ծավալել է 31.7% անկումից մինչև 49,4% աճ՝ մինչեւ 5.9 մլն լիտր, շամպայնինը' 33.8% անկումից 53.2% աճ՝ մինչև 256.3 հազար լիտր, գարեջուրը' 13.3% անկումից մինչեւ 23.2% աճ' 13 մլն լիտր: