Չորեքշաբթի, 25 Հուլիսի 2012 21:03
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի "Արաբկիր" մասնաճյուղը այսուհետ կսպասարկի հաճախորդներին ամբողջովին նորացված և սարքավորված գրասենյակում
ԱրմԻնֆո: <.b>Հուլիսի 25-ին ք. Երևան, Ազատության պողոտա հասցեով պաշտոնապես բացվեց ժամանակակից և հաճախորդների սպասարկման համար հարմարավետ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի վերանորոգված "Արաբկիր" մասնաճյուղը: Վերանորոգման աշխատանքները սկսվել էին ս.թ. ապրիլի 14-ին և ավարտվել էին նախատեսված ժամկետին: Բացի վերանորոգման աշխատանքներից "Արաբկիր" մասնաճյուղի հաճախորդների սպասարկման սրահում իրականացվել է միջոցառումների մի ամբողջ փաթեթ, որոնք ուղղված էին հաճախորդների սպասարկման հետ կապված գործընթացների օպտիմալացմանը, աշխատավայրերի և սպասարկման գոտիների ամբողջական տեխնիկական վերազինմանը և արդիականացմանը, ինչպես նաև սրահի ինտերյերի համապատասխանեցումը ՎՏԲ խմբի կորպորատիվ ոճին և բրենդին:
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Գլխավոր տնօրեն-Տնօրինության նախագահի ժ/պ` Յու. Գուսև,- "Միջոցների հիմնական ներդրումը ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի մասնաճյուղերի և սպասարկման կետերի ռեֆորմատի և վերանորոգման ծրագրում առաջին հերթին ձգտումն է ստեղծել քաղաքացիների սպասարկման համար առավելագույն հարմարավետ պայմաններ: Մեզ համար ամենակարևորը, որպեսզի հաճախորդը մեր Բանկ այցելելուց և նրա անձնակազմի հետ շփվելուց հաճույք ստանա, խնայի ժամանակը և բավարարված լինի կատարված գործարքից":
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Մանրածախ բիզնեսի զարգացմանդեպարտամենտիտնօրեն` Ա. Խաչատրյան,- ""Արաբկիր" մասնաճյուղի վերանորոգումը հերթական քայլն է ՎՏԲ-Հայաստան բանկի մանրածախ բիզնեսի զարգացման ռազմավարությամբ հաստատված խնդիրների հաջող իրականացմանը: Կարծում եմ մեր հաճախորդներին դուր կգան կատարված փոփոխությունները, քանի որ այժմ մասնաճյուղը դարձել է առավել հարմարավետ և ժամանակակից: Մասնաճյուղում տեղադրվել է հերթերի կառավարման համակարգ, ստեղծվել են հաճախորդների սպասարկման առանձին գոտիներ ըստ ծառայության և պրոդուկտի, ստեղծվել են նաև հաճախորդների անհատական սպասարկման առանձին գոտիներ, և ամենակարևորը, սա Հայաստանում առաջին բանկն է, որը հնարավորութուն ունի հաճախորդներին և այցելուներին տրամադրել 24 ժամյա ծառայություն ամենատարածված բանկային տարբեր գործարքների մասով, այն է` ա) տեղաադրվել է բանկոմատ դրամական միջոցների տրամադրման և հաշվից հաշիվ փոխանցումներ, կոմունալ վճարումներ իրականացնելու համար և այլն, բ) Telcell ընկերության հետ համատեղ տեղադրվել է տերմինալ, որը բացի ծառայությունների ողջ փաթեթից կարող է օգտագործվել նաև հաճախորդների հաշիվների համալրման և վարկերի մարման համար: Այս ամենի առկայությունը անկասկած կհանգեցնի հաճախորդների սպասարկման որակի բարձրացմանը, և հետևաբար Բանկի հանդեպ հաճախորդների պահպանողականության բարձրացմանը: Մեր հաճախորդները կարող են շարունակել օգտվել բանկային ծառայությունների լայն ընտրանուց, այդ թվում` հաշիվների/ավանդների բացում և սպասարկում, պալաստիկ քարտերի պատվիրում, դրամական միջոցների ստացում/ուղարկում, ֆիզիկական անձանց և փոքր բիզնեսի հաճախորդներին վարկի ձևակերպում, հաշվադրամարկղային սպասարկում և այլն:
Մինչ այս տարվա վերջ նախատեսվում է ՎՏԲ-Հայաստան բանկի մի շարք մասնաճյուղերի ռեֆորմատ նման ձևով ինչպես Երևան քաղաքում, այնպես էլ երկրի մարզերում: Դրանց թվում են Մյասնիկյան, Էրեբունի, Մաշտոց, Խորհրդային, Սպանդարյան, Արմավիր, Գյումրի, Էջմիածին, Կոտայք և այլ մասնաճյուղերը":
"ՏելՍելլ" ՓԲԸ Գործադիր տնօրեն` Ա. Ազատյան, - "ՎՏԲ-Հայաստան բանկն առաջին հայկական բանկն է, որն անցավ մի շարք գործարքների "ինքնասպասարկման" ռեժիմին "ՏելՍելլ" ՓԲԸ պրոցեսինգային կենտրոնին միացված վճարային տերմինալների միջոցով: Մենք վստահ ենք, որ այս որոշումը թույլ կտա խնայել հաճախորդի ժամանակը և բարձրացնել նրանց սպասարկման որակը առավել պահանջված բանկային ծառայությունների վաճառքի ավտոմատացված գործընթացի, հերթերի կրճատման և սպասարկողների ծանրաբեռնվածության նվազեցման շնորհիվ: Այդպիսով բանկի որակավորված աշխատակիցները կազատվեն առօրյա գործարքներից և կկարողանան կենտրոնանալ հաճախորդներին առավել բարդ և մասնագիտական խորհրդատվություն տրամադրելու և սպասարկելու վրա":