Արմինֆո. Հայաստանի վառելիքային շուկան, որը վերջին տասնամյակների ընթացքում գտնվում է քաղաքականապես փոխկապակցված խաղացողների եռյակի ազդեցության տակ, և այդ առնչությամբ աչքի չի ընկնում բնական գնային կոնյունկտուրայի առկայությամբ, դառնում է ավելի ճկուն և մրցունակ։
Վերջին օրերին բենզալցակայանների մանրածախ գները ցույց են տալիս բազմազանության աննախադեպ պատկեր։ RAN OIL ցանցում "Ռեգուլյար" մակնիշի ավտոմեքենայի մեկ լիտրի գինը կազմել է 370 դրամ, մինչդեռ SPS-ի եւ "ֆլեշ" - ի նման խաղացողների մոտ այն կազմում է, համապատասխանաբար, 400 եւ, նույնիսկ, 410 դրամ:
Անկախ դիտորդների գնահատականներով ՝ մանրածախ գների էական նվազումը հնարավոր է դարձել բացառապես RAN OIL ընկերության սեփականության կառուցվածքում փոփոխությունների հաշվին, որը վերջերս ձեռք է բերվել "ՍԻԼ Կոնցեռն" (SIL Concern) բազմապրոֆիլ ընկերության կողմից: Մեկնաբանելով գործարքը՝ կոնցեռնի ներկայացուցիչ Աննա Մկրտչյանը նշել է, որ այն թույլ կտա ուժեղացնել մրցակցային միջավայրը բենզինի ներկրման եւ վաճառքի շուկայում, բարձրացնել արտադրանքի որակը, ձեւավորել արդար գնային կոնյունկտուրա: "Տնտեսական զարգացումը մրցակցության արդյունք է, այլ ոչ թե սահմանված մենաշնորհների, ինչպես դա եղել է նախորդ տարիներին", - գրել է նա:
Ինչպես կարծում են շուկայի անկախ փորձագետները, այնտեղ երկար տարիներ գոյություն չեն ունեցել մրցակցային գներ: Ստեղծվում էր իրականությանը մոտ տպավորություն, թե շուկայի խաղացողների միջև գաղտնի համաձայնություն կար "բենզինի միասնական գնի" շուրջ, որը խիստ հակասում է շուկայական օրենքներին և կոնյունկտուրային և, անշուշտ, վերահսկվում է քաղաքական մեթոդներով։ Այժմ գնային պահպանման այդ կարծրացած համակարգը, փաստորեն, կոտրված է: