Արմինֆո. ԵԱՏՄ երկրները պետք է օգտագործեն Վրաստանի տարանցման ներուժը: Մարտի 10-ին այդպիսի կարծիք է հայտնել ԱՊՀ երկրների ինստիտուտի էկոնոմիկայի բաժնի ղեկավար, ՌԳԱ էկոնոմիկայի ինստիտուտի առաջատար գիտաշխատող Ազա Միհրանյանը`Մոսկվա-Երևան-Թբիլիսի տեսակամուրջի ժամանակ, որը նվիրվիած էր «Ռուսաստան-Հայաստան-Վրաստան, տնտեսական փոխգործակցության հեռանկարներըե թեմային:
Տնտեսագետը նշել է Հայաստանի շարունակվող տրանսպորտային շրջափակման փաստը և Վրաստանի գլխավոր դերը ոչ թե որպես արտահանող, այլ որպես տարանցիկ երկիր, որը կարող է իր մոտ կենտրոնացնել Կովկասի ինտեգրացիոն ներուժը և, համապատասխանաբար, փոխգործակցել ԵԱՏՄ և Ռուսաստանի հետ: «Վրաստանի հնարավորությունները և տարանցման ներուժն անհրաժեշտ է օգտագործել լիովին, և Հայաստանն այդ իմաստով ավելի ճկուն է և հարմարե, - ասել է տնտեսագետը:
Հայաստանն ընդհանուր սահման չունի ԵԱՏՄ անդամ մյուս երկրների հետ: ՌԴ հետ երկաթուղային հաղորդակցությունը հնարավոր է միայն Վրաստանի և Աբխազիայի տարածքով: Անդրկովկասյան երկաթուղու աբխազական տեղամասը Հայաստանի և Վրաստանի համար փակ է 1992 թվականի օգոստոսի 14-ից` Վրաստանն ու Աբխազիան բաժանող Ինգուր գետի երկաթուղային կամրջի պայթեցումից հետո: Երկաթուղու աբխազական տեղամասի բացումը ռազմավարական նշանակություն ունի Հայաստանի համար, քանի որ թույլ կտա էապես նվազեցնել բեռնափոխադրումների արժեքը:
RUB | 3.99 | 0.00 |
USD | 387.05 | -0.01 |
EUR | 419.37 | 1.23 |
GBP | 502.08 | -0.44 |
CAD | 278.03 | -0.77 |
JPY | 25.31 | 0.07 |
CNY | 54.35 | 0.12 |
CHF | 446.37 | -0.12 |