Արմինֆո. Հայկական «ՏՈՍՊե տեքստիլ ֆաբրիկայի բիզնեսը, սկսած 2015 թվականի օգոստոսից, վնաս է կրում իր փոքր կոնտրագենտի նկատմամբ ռուսական ավիափոխադրող «Աերոֆլոտե ընկերության քամքահրական վերաբերմունքի պատճառով: «Արդեն 8 ամիս է` չգիտեմ, թե ինչպես պատասխան ստանամ հզոր «Աերոֆլոտիցե, - ԱրմԻնֆո-ի թղթակցի հետ զրույցում պատմել է ձեռնարկության ղեկավար Սուրեն Բեկիրսկին:
ՏՈՍՊ տեքստիլ ֆաբրիկայի ղեկավարի ասելով, «Աերոֆլոտիե հետ համագործակցում են ավելի քան 20 տարի: Խնդիրներն սկսվել են 2015 թվականի օգոստոսից, երբ սովորական բեռը, որը պետք է նշանակման վայր` Նյու Յորք, հասցվեր մի երկու օրում, տեղ հասավ մաս-մաս: Առաջին մասը նշանակման վայր հասավ 20 օրում, երկրորդը` 25 օրում: «Ամենասարսափելին այն է, որ բեռը տեղ է հասել բոլորովին փչացած վիճակումե, - հայտարարելէ գործարարը: Ապրանքը փչացել էր Մոսկվայի տարանցման պահեստում առանց պահպանման համապատասխան պայմանների ապահովման երկար ժամանակ պահելու ընթացքում: Ամերիկյան գործընկերները, տեսնելով չփացած ապրանքը, հրաժարվել է ընդունել բեռը և ամեն ինչ արձանագրել է պատշաճ ձևով: Տոսպում ճիգեր են գործադրել և ամերիկյան գործընկերոջն ուղարկել են համանման ապրանքի նոր խմբաքանակ` սևերես չմնալու և գործընկերներին դժվար կացության մեջ չդնելու համար: Նաև պարզվել է, որ ամերիկյան կողմը մեծ կորուստ է կրել: «Գործընկերոջ բոլոր լրացուցիչ ծախսերի փոխհատուցումը մեզ վրա էե, - նշել է ՏՈՍՊ-ի ղեկավարը: Արդյունքում, նրա հավաստմամբ, ՏՈՍՊ-ը կորցրել է ավելի քան 50 հազար դոլար գումար, որը հավասար է ֆաբրիկայի մեկ ամսվա բյուջեին: Բեկիրսկու ասելով, ամենասարսափելին այն է, որ նույնիսկ 8 ամիս անց ընկերությունը չգիտի, թե ով է պատասխանատու այդ կորուստների համար, և արդյոք, ընդհանրիապես, կլինի փոխհատուցում, քանի որ «Աերոֆլոտըե, փաստորեն, անտեսում է հարցումները` բավարարվելով ձևական գրություններով. «ձեր պահանջը ընդունվել է ուսումնասիրմանե:
Առաջին նամակը ձևակերպվել էր դեռ նախորդ տարվա սեպտեմբերին, ու, թեև ըստ կանոնակարգի, դժգոհության ուսումնասիրման համար սահմանված է մեկ ամիս, «Աերոֆլոտնե այն ժամանակ չբարեհաճեց լրջորեն արձագանքել: Ձեռներեցի դժգոհությունը ստանալու վերաբերյալ հաստատումը ստացվել է միայն այն ներկայացնելուց 3 ամիս անց: Ներքին աղբյուրներից ստացված ոչ պաշտոնական տեղեկությունների համաձայն, Բեկիրսկին տեղեկացել է, որ գործն ուսումնասիրում են ապահովագրական ընկերություններից մեկի փորձագետները, որը պայմանագիր ունի «Աերոֆլոտիե հետ և վերապահովագրել է իր ռիսկերը մեկ այլ ապահովագրողի մետ, իսկ նա էլ, իր հերթին` երրորդ ընկերությունում: Իսկ չէ որ «Աերոֆլոտըե ՏՈՍՊ-ին պարտք է ապրանքի, փոխադրման արժեքը, հետաձգման յուրաքանչյուր օրվա համար տուգանքները և այլ ծախսեր: «Ես «Աերոֆլոտիե հետ վաղուց եմ աշխատում և առիթ չեմ ունեցել նրան չվհստահել` որպես գործընկերոջ: Ես չափազանց վշտացած եմ գործընկերոջ նման վերաբերմունքից, շատ ցավագին հարվածել են մեր թիկունքին, բայց ես, այնուամենայնիվ, հուսով եմ, որ հարցը կլուծվի խաղաղ և արդարե, - եզրափակել է Բեկիրսկին: