Արմինֆո. «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն ամփոփեց 2016 թվականին աշխատանքի արդյունքները: Ինչպես նշեց խորհրդակցության ընթացքում ՀԿԵ գլխավոր տնօրեն Սերգեյ Վալկոն, տարին Հայաստանի երկաթուղու համար եղել էր բավականին դժվար, ընկերությունն աշխատում էր խիստ մրցակցության պայմաններում, ապահովում կայուն աշխատանքային պայմաններ:
«Մեզ հաջողվեց ապահովել երկաթուղու եկամուտները նախատեսված ցուցանիշի 100,7% մակարդակի վրա՝ ավելացումն երաշխավորելով փոխադրումների ծավալի աճի և հաճախորդների հետ փոխգործակցության մակարդակի կատարելագործման հաշվին: Լիովին կատարեցինք բոլոր ներդրումային ծրագրերը», - հայտարարեց Ս.Վալկոն:
Ընկերության ղեկավարը նշեց, որ անցնող տարին հատկանշական էր երկաթուղու համար կարևոր նշանակություն ունեցող բազմաթիվ իրադարձություններով՝ հիշեցնելով, որ 2016-ին շահագործման էր հանձնվել Հայաստանի տարածքում ТР-3 տիպի վերանորոգում անցած առաջին էլեկտրագնացքը և ավարտվել Հայաստանի տարածքով իրականացված Եվրոպայից Իրան առաջին մուլտիմոդալ բեռնափոխադրումը: Ս.Վալկոն հանձնարարեց շարունակել և կատարելագործել աշխատանքը այս ուղղություններով: Նա հայտնեց, որ նշված ժամանակահատվածում դիտարկվում էր երկաթուղային բեռնափոխադրումների աճի դրական դինամիկա և դրանց ծավալը 1%-ով գերազանցեց նախատեսվող և 2,3%-ով՝ անցյալ տարվա ցուցանիշը: Արտահանումը 9%-ով կամ 28,8 հազ տն-ով գերազանցեց 2015-ի ցուցանիշը: Փոխադրումները տեղական հաղորդակցությունում ավելացել են 10,1%-ով: Միևնույն ժամանակ Ս.Վալկոն արձանագրեց ներմուծման ծավալի կրճատումը 18,5%-ով:
Ընկերության ղեկավարը տեղեկացրեց, որ աճ է գրանցվել նաև մի շարք որակական ցուցանիշների գծով: Մասնավորապես, ավելացել է լոկոմոտիվի միջին օրական վազքը և արտադրողականությունը: Տեղամասային արագությունը կազմել է 35,1 կմ/ժ նախատեսվող 34 կմ/ժ դիմաց: Կրճատվեց նաև բեռնատար վագոնի շրջանառությունը. այն կազմեց 2,7 օր նախատեսվող 2,9-ի դիմաց: Միևնույն ժամանակ Սերգեյ Վալկոն արձանագրեց երկաթուղու աշխատանքի մի շարք ցուցանիշների կատարելագործման անհրաժեշտությունը: Դրանց թվում է բեռնատար գնացքի քաշը, էլեկտրաէներգիայի ծախսը:
Խոսելով գնացքների ժամանակացույցի մասին՝ ՀԿԵ գլխավոր տնօրենը նկատեց, որ տարվա ընթացքում երկաթուղին սպասարկել է 13 048 գնացք, որից 12 919-ը՝ ըստ չվացուցակի: Ս.Վալկոն ընդգծեց չվացուցակի պահպանման ուղղությամբ տարվող աշխատանքների կատարելագործման անհրաժեշտությունը: Ընկերության ղեկավարը հատուկ կարևորեց անվտանգության հարցը, նշելով, որ 2016 թվականին գծի բալային գնահատականը բարելավել է 7 կետով՝ կազմելով 87 միավոր: Բացի այդ 10% և 11% համապատասխան կրճատվեց նաև երկաթուղում գրանցված թերությունների և խափանումների թիվը: Գլխավոր տնօրենը հայտնեց, որ տարվա ընթացքում կապիտալ վերանորոգվել է 12,7 կմ գիծ, փոխվել է 39,4 հազար կոճ, այդ թվում՝ 20 հազար նոր երկաթբետոնե և 10 հազար նոր փայտե: Աճ գրանցվեց նաև ուղևորափոխադրումների ոլորտում՝ ուղևորաշրջանառության ծավալն ավելացել էր 12,1%-ով, այդ թվում՝ 24,5%-ով՝ միջազգային և 0,4%-ով՝ տեղական հաղորդակցությունում:
Խոսելով ապագա աշխատանքի մասին Ընկերության ղեկավարը նշեց, որ 2017 թվականին երկաթուղայիններին նույնպես լարված և պատասխանատու աշխատանք է սպասում, իսկ դրական արդյունքը կախված է յուրաքանչյուր երկաթուղայինից: Խորհրդակցության ավարտից հետո կայացած աշխատողների հետ ավանդական հանդիպմանը «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ գլխավոր տնօրենը պատվոգրեր և շնորհակալագրեր հանձնեց երկաթուղայիններին: Բարձր արտադրական ցուցանիշների, պատասխանատու և որակյալ աշխատանքի համար պատվոգրերի արժանացան ՀԿԵ-ի 5 աշխատողներ: Շնորհակալագրեր հանձնվեցին 12 մասնագետներին, ևս 47 աշխատողներ ստացան դրամական պարգևներ: Արդյունավետ տեխնոլոգիաների և էսթետիկայի ձեռնարկության պատվավոր կոչմանն արժանացել էր Փոխադրումների տնօրինության «Գյումրի» գծային-կայարանային միավորման Գյումրի հենակետային կայանը:
Շնորհավորելով երկաթուղայիններին՝ ՀԿԵ ղեկավարը բոլորին մաղթեց արդյունավետ աշխատանք և դրված խնդիրների հաջող կատարում: «Ցանկանում եմ շնորհակալություն հայտնել բոլորին կատարված աշխատանքի համար և մաղթել ձեզ և ձեր ընտանիքներին բարեկեցություն ու երջանկություն», - ասաց Սերգեյ Վալկոն:
«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն հանդիսանում է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով: