Հինգշաբթի, 26 Հունվարի 2017 14:03
Նաիրա Բադալյան

Կառավարությանը կներկայացվեն «Վերին Լարսին» այլընտրանքային երթուղիների առաջարկություններ

Արմինֆո. Հաշվի առնելով բանակցությունները Ռուսաստանի Դաշնության գործընկերների հետ և Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոմոբիլային ճանապարհահատվածում եղանակային պայմաններով պայմանավորված թողունակության սահմանափակումները՝ վարչապետը Կարեն Կարապետյանն այսօր կառավարության նիստում ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարին հանձնարարել է ռուսական և վրացական կողմերի հետ քննարկել և մինչև մարտի 1-ը  կառավարության աշխատակազմ ներկայացնել առաջարկություններ այլընտրանքային երթուղիներով տրանսպորտային փոխադրումների կազմակերպման  վերաբերյալ:

Ինչպես կառավարության նիստից հետո լրագրողներին հայտարարել է ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը, քննարկվում են գոյություն ունեցող Ռազմավիրական ճանապարհին այլընտրանքային այլ տարբերակներ, մասնավորապես՝ Հարավային Օսիայով և Աբխազիայով: «Քննարկվում են նաև երկաթուղու կառուցման հնարավորությունները, սակայն տվյալ փուլում որևէ հստակ բան ասել չենք կարող»,- հայտարարել է Մարտիրոսյանը:

Մինչդեռ դեկտեմբերի 19-ին մամուլի ասուլիսի ժամանակ Վահան Մարտիրոսյանը կոչ էր արել հարավօսական տարբերակը որպես այլընտրանքային չդիտարկել՝ հայտարարելով գործընթացում այնպիսի խոչընդոտի  առկայությունը, ինչպես «քաղաքական հանգամանքները»: Հատկանշական է նաև այն, որ հայկական կողմը որոշել է այդ թեմային անդրադառնալ հայկական կառավարական պատվիրակության Մոսկվա այցից հետո: Թե արդյոք Երևանը Մոսկվայի աջակցությունն է ստացել այդ հարցում, նախարարը չի մեկնաբանել՝ հայտարարելով միայն, որ անցկացվել են նախնական քննարկումներ, սակայն վերջնական արդյունքների մասին խոսել դեռ վաղ է: Այն հարցին, թե վերացել են արդյոք «քաղաքական խոչընդոտները» և, հնարավոր է, որ Մոսկվան ու Թբիլիսին արդեն համաձայնության են եկել այդ հարցում՝ Մորտիրոսյանը պատասխանել է. «Հայաստանը փորձում է արագացնել այդ քննարկումները»:

Ինչպես գտնում է Հայաստանի արդյունաբերողների և գործարարների միության նախագահ Արսեն Ղազարյանը,Հարավային Օսիայով և Աբխազիայով դեպի Ռուսաստան այլընտանքային ուղիների բացման հեռանկարները միանգամայն իրական են: «ԵՏՄ երկրների միջև ապրանքաշրջանառությունն աճում է, և ժամանակի ընթացքում «Վերին Լարս» անցակետում թողունակության խնդիրները, կապված ոչ միայն եղանակային պայմանների, այլ նաև անցակետի տեխնիկական հնարավորությունների հետ, ավելի կսրվեն»,- նշել է Ղազարյանը:

«Վերին Լարս» անցակետը, որով նախորդ դարի 90-ական թվականներից անցնում է Հայաստանի և Ռուսաստանի միջև միակ ցամաքային ճանապարհը, ձմռան շրջանում պարբերաբար փակվում էձյան առատ տեղումների, իսկ գարնանը` սելավների պատճառով, չնայած այն հանգամանքին, որ վրացական կողմը մեծ աշխատանք է տարել ճանապարհի արդիականացման և երթևեկության անվտանգության ապահովման նպատակով: Տրանսպորտի և կապի նախկին  նախարար Գագիկ Բեգլարյանը դեռ ամռանն ասում էր, որ հնարավոր է ճանապարհ բացել Հարավային Օսիայի տարածքով, «ճանապարհը լավ վիճակում է, զուգահեռ բանակցություններ են վարվում ինչպես Թբիլիսիի, այնպես էլ Մոսկվայի հետ, բայց այս դեպքում Հայաստանից  շատ քիչ բան է կախված»:

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ
iDram
btn

Արտ. փոխարժեքները
22.09.2020
RUB6.39-0.07
USD485.290.03
EUR569.58-5.40
GBP620.78-8.89
CAD364.55-3.99
JPY46.41-0.10
CNY71.50-0.29
CHF529.56-4.69



Փնտրել ըստ օրերի

Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000