Արմինֆո. ԵՄ SMEDA ծրագրի ֆինանսավորումը, որն ուղղված է ՓՄՁ զարգացմանը Հայաստանի մշակույթի ոլորտում, կազմել է 6.4 մլն. եվրո: Այս մասին փետրվարի 3-ին կազմակերպված կլոր սեղանի ընթացքում հայտարարել է ծրագրի ղեկավար Իվա Մարիա Նազերը, պատասխանելով ԱրմԻնֆո գործակալության թղթակցի հարցին:
Նրա խոսքով, ծրագիրը Հայաստանում մեկնարկել է 2016 թվականից և կտևի մինչև 2019 թվականը: «Մենք մտադիր ենք աջակցել Հայաստանի բիզնես հանրությանը, տնտեսական կլաստերներին, ինչպես նաև ՓՄՁ ոլորտում վիճակագրությանը վարմանը»,-ընդգծել է նա:
Նա նշել է, որ ընտրությունն այս ոլորտի վրա է ընկել նպատակաուղղված կերպով, հաշվի առնելով զարգացման մեծ ներուժը, մասնավորապես, նոր ձեռնարկությունների ստեղծումը, կամ եղածների առաջխաղացումը` կինոարտադրության, գովազդի, դիզայնի և ՏՏ ոլորտներում: Նա նշել է, որ Եվրոպայում մշակույթի և արվեստի ոլորտը երբեք չի եղել առաջնահերթ, բայց վերջին տարիներին արձանագրել է բարձր աճ: «Այսօր գիտությունն անցնում է գիտածավալուն հատվածներին, ինչը կուժեղացնի այս ոլորտի դերը տնտեսական զարգացման հարցում»,-նշել է Նազերը: Մասնավորապես, նա նշել է, որ ծրագրով նախատեսվում են նաև կլոր սեղանների անցկացում, հարթակների ձևավորում, բանակցությունների անցկացում, ընդհանուր ուղղությունների և խնդիրների սահմանում: «Մենք մտադիր ենք փոխանցել այն ունակությունները և գիտելիքները, որոնք կօգնեն բանկերից բացի ֆինանսավորման այլընտրանքային աղբյուրների փնտրման հարցում»,-նշել է նա:
Քննարկումներին մասնակցելու համար հրավիրվել ենմիջազգային փորձագետներ: Tom Fleming Creative Consultancy ընկերության ավագ փորձագետ Էնդրյու Էրսկինը, պատասխանելով ԱրմԻնֆո-ի հարցին, նշել է, որ այսօր հիմնական մարտահրավերները Հայստանում վերաբերվում են կրթությանը: «Ես խոսում եմ նաև դպրոցների և բուհերի մասին, որտեղ անհրաժեշտ է ուսանողներին ապահովել կրթություն, որը բավարարում է 21-րդ դարի պահանջներին: Գործատուներն ասում են, որ երիտասարդները չունեն համապատասխան գիտելիքներ և հմտություններ, մրցունակ լինելու համար այսօրվա տնտեսական իրողությունների պայմաներում», - ընդգծել է նա: Ըստ նրա, ֆինանսական և իրավական դաշտը Հայաստանում չի նպաստում մշակույթի և արվեստի զարգացմանը: «Հայաստանը գտնվում է երկու խոշոր շուկաների`Եվրապայի և Ասիայի խաչմերուկում, ինչը մի կողմից բարենպաստ գործոն է, իսկ մյուս կողմից, ընդհակառակը, մշակութային, ավանդական, տեխնիկական և այլ խոչընդոտների պատճառով հնարավորություն չունի լիարժեք զարգացնելու իր ամբողջ ներուժն այս ոլորտում», - ասել է նա: Մասնավորապես, Էռսկինը նշել է նաև մշակված գաղափարների և հայեցակարգերի կոմերցիոնացումը, որոնոէք պետք է դառնան վաճառքի լիարժեք օբյեկտներ: «Թերևս, պատճառը խորհրդային ժառանգությունն է, որի պատճառով երկրում չկան գործարար հմտություններին տիրապետող անհրաժեշտ թվով մարդիկ », - պարզաբանել է նա:
Նա նաև նշել է, որ թվային տեխնոլոգիաների զարգացումով ՓՄՁ դիրքերը կամրապնդվեն, մինչդեռ խոշոր դերակատարները, հակառակը, կանցնեն երկրորդ պլան: «Չնայած Հայաստանը մեծ երկիր չէ, բայց գլոբալ առումով նա պետք է մրցակցի, քանի որ այս հատվածներում մրցակցությունն աճում է ողջ աշխարհում: Եվ Հայաստանը չպետք է ետ մնա»,-եզրափակել է նա:
Նշենք, որ SMEDA ծրագիրն իրականացվում է Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) կողմից: Հայաստանում որպես ազգային գործընկերներ է հանդիսանում Deem Communications ընկերությունը: Ծրագիրն իրականացվում է «ԵՄ բիզնեսի համար» նախաձեռնությամբ և նպատակ ունի զարգացնել մասնագետների հմտությունները մշակույթի և արվեստի ոլորտում, նպաստելով համագործակցության ցանցերի համակարգմանը և փորձագիտական օժանդակության տրամադրմանը հրատապ խնդիրների լուծման հարցում: