Չորեքշաբթի, 15 Մարտի 2017 14:39
Ալեքսանդր Ավանեսով

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն կրկին հիշեցնում է երկաթուղում անվտանգության կանոնները պահպանելու անհրաժեշտության մասին

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն կրկին հիշեցնում է երկաթուղում անվտանգության կանոնները պահպանելու անհրաժեշտության մասին

Արմինֆո. Վերջին օրերին Հայաստանի երկաթուղում գրանցվել են մի քանի միջադեպեր, որոնց պատճառ էր հանդիսացել քաղաքացիների կողմից երկաթուղում անվտանգության նորմերի անտեսումը: Ուստի «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ կրկին հիշեցնում է, որ երկաթուղին՝ վտանգավոր գիտի է, և հորդորում է պահպանել երկաթուղում գործող անվտանգության նորմերը:

 

Այսպես, մարտի 11-ին Մրգաշատ գյուղի մոտակայքում N682 էլեկտրաքարշի տակ էր ընկել 86-ամյա կին, ով տեղում մահացել էր:

 

Մարտի 9-ին ժամը 12:45-ին, Երասխ-Արարատ հատվածի չկարգավորվող գծանցում «ՄԱՆ» մակնիշի ցեմենտատար ավտոմեքենան բախվել է ВЛ10 №825 էլեկտրաքարշին: Ավտոմեքենայի վարորդը՝ տեսնելով մոտեցող գնացքը, որը տվել է նախազգուշացնող ազդանշանը, անտեսելով անվտանգության կանոնները, փորձել է անցնել էլեկտրաքարշի առաջ: Չնայած ձեռնարկված արգելակմանը՝ բախումից հնարավոր չէր խուսափել: Բարեբախտաբար, մարդկային զոհեր չկան:

 

Բախման արդյունքում վնասվեց էլեկտրաքարշը՝ խափանվել էր ռադիոկապը, կոտրվել ապակիները, կառավարման պուլտը, այլ տեխնիկական մասերը: Վնասվել են նաև գծանցի ուղղորդող ձողերը: 

 

Անհրաժեշտ է նաև նշել, որ երկաթուղային գծերը գտնվում էին պատշաճ վիճակում, խափանումներ չեն արձանագրվել, տեղադրված են և վարորդների համար տեսանելի են նախազգուշացնող բոլոր ճանապարհային նշաններ:     

 

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ կրկին հիշեցնում է գծանցների հատման կանոնների  պահպանման անհրաժեշտության մասին, հորդորում է լինել ուշադիր ու զգոն: Վարորդների անփութության և թույլ տված սխալների գինը կարող է լինել մարդու կյանքն ու առողջությունը:  2017 թվականի սկզբից երկաթուղում արդեն գրանցվել է  ավտոմեքենաների և գնացքների բախման 4 դեպք: 2016 թվականին գրանցվել էր միայն 6, իսկ 2015-ին՝ 9 նման դեպք:

 

Պահպանվող երկաթուղային գծանցները պետք է հատել միայն հերթապահի թույլտվությամբ, իսկ չպահպանվողները՝ միայն համոզված լինելով, որ անցումը լինելու է անվտանգ, չփորձել անցնել գծանցը գնացքի առջև, քանի որ դա կարող է ծանր հետևանքների բերել:

 

Անհրաժեշտ է հիշել, որ երկաթուղային տրանսպորտը հնարավոր վտանգի դեպքում չի կարող անհապաղ կանգնել. արգելակման դեպքում մարդատար էլեկտրագնացքի արգելակման ուղին կազմում է 800 մետր, իսկ բեռնատարինը՝ մոտ 1000 մետր: Սակայն վտանգի դեպքում որոշիչ դեր են խաղում վայրկյանները և հաշված քայլերը... 

 

Իր կողմից Ընկերությունը ձեռնարկում է նախազգուշացնոզ բոլոր անհաժեշտ միջոցներ, անվտանգության կանոնների մասին տեղեկացնում է երկաթուղու մոտակայքում գտնվող համայնքների բնակիչներին:

 

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն  հանդիսանում  է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:


Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
25.01.2021
RUB6.88-0.07
USD518.36-0.08
EUR629.39-1.71
GBP708.600.26
CAD407.68-0.64
JPY49.94-0.07
CNY79.97-0.26
CHF584.07-1.80



Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000