Արմինֆո. Հայաստանի սպառողական շուկայում 2017 թվականի I եռամսյակում արձանագրվել 1.4% գնաճ, 2016-ի նույն ժամանակահատվածի 0.4% գնաճի փոխարեն: Այն խթանեցին պարենային ապրանքների 4,8% աճը (ներառյալ ոգելից խմիչքը և ծխախոտը), իսկ ոչ պարենային ապրանքների գները նվազեցին 1.4%, ծառայությունների սակագները`1.5%: Տարեկան կտրվածքով սպառողական շուկայում արձանագրվել է 0.3% գնանկում (նախորդ տարվա գնանկումը`1.4%), ինչին նպաստեցին ոչ պարենային ապրանքների 3.5% էժանացումը և ծառայությունների սակագների 2 5% անկոըմը, ինչպես նաև պարենային ապրանքների 2.8 թանկացումը%:
2017-ի մարտին, 2016-ի մարտի համեմատ, սպառողական գներն իջել են ընդամենը 0.1%, հիմնականում ոչ պարենային ապրանքների`3.5% և ծառայությունների սակագների 2.6% անկման հետևանքով, իսկ պարենային ապրանքների գները բարձրացել են 3.3%: Միայն մարտին գնանկում կազմել է 0.3%, երբ էժանացել են պարենային և ոչ պարենային ապրանքները` համապատասխանաբար 0,6% և 0,2%, իսկ ծառայություններն աճել են 0.1%: Ինչպես ԱրմԻնֆո-ին տեղեկացվել է ՀՀ Ազգային վիճակագրական ծառայությունից, Երևանում սպառողական գները մարտին իջել են 0,1%, ինչպես տարեկան դինամիկայն մեկ տարի առաջ:
Ըստ վիճակագրության, մարտի գնանկումը սննդամթերքի շուկայում հիմնականում պայմանավորված էր բանջարաեղենի գների 7.1% նվազումով, ընդ որում, միայն մայրաքաղաքում`6,9%: Բանջարեղենի գները տարեկան կտրվածքով աճել են 13,4%:
Կաթնամթերքը, պանիրը և ձուն մարտին տարեկան կտրվածքով էժանացել են 3%, միայն մարտին պանիրը և կաթնամթերքն էժանացել են 0.2%, իսկ ձուն`0.7%:
Ձկնամթերքը մարտին տարեկան կտրվածքով թանկացել է 15.7%, իսկ միայն մարտին` 12.7%, իսկ մայրաքաղաքում աճը կազմել է 16.1%:
Մրգերը տարեկան կտրվածքով թանկացել են 23.8%, իսկ միայն մարտին`2%, ընդ որում, առավելագույն աճն արձանագրվել է 3,4% սահմաններում և դիտվել Երևանում, Գյումրիում և Արտաշատում:
Մսամթերքի գները տարեկան կտրավծքով մնացել են անփոփոխ, իսկ միայն մարտին թանկացել 0,6%, ընդ որում, նման աճ է նկատվել մայրաքաղաքում:
Բուսական և հալած յուղի գները մարտին աճել են 1.3%, իսկ միայն մարտին`0.5%:
Շաքարավազը տարեկան կտրվածքով թանկացել է 14,9%, միայն մարտին էժանացել է 0,9%, մայրաքաղաքում շաքարավազն էժանացել է 0,7%:
Ոչ ոգելից ըմպելիքները, սուրճը, թեյը և կակաոն մարտին թանկացել են 0,2%, իսկ ալկոհոլը և ծխախոտը`0.4%:
Ոչ պարենային ապրանքների շուկայում հագուստը և կոշիկը I եռամսյակում էժանացել են 5,7%, իսկ միայն մարտին`0.7%: Տարեկան կտրվածքով հագուստի և կոշկեղենի գները նվազել են 3.6%, իսկ առաջին եռամսյակում`1,9%: Բենզինը և դիզելային վառելիքը մարտին համապատասխանաբար թանկացել են`2,5% և 2%, իսկ նախորդ տարվա մարտի համեմատ բենզինն էժանացել է 2,4%, իսկ դիզելային վառելիքը թանկացել է`1.4%: Առաջին եռամսյակում բենզինը և դիզելային վառելիքը համապատասխանաբար թանկացել են` 8,2% և 13.1%: Միայն մայրաքաղաքում ոչ պարենային ապրանքների գներն աճել են 0.2%, իսկ հետազոտվող մյուս քաղաքներում արձանագրվել է գների 1,6-0,2% անկում:
Մարտին ծառայությունների սակագների աճը հիմնականում պայմանավորված էր սակագների աճով տրանսպորտի ոլորտում 1,1% (պայմանավորված միջազգային ավիափոխադրումների սակագների 4.8% աճով), ինչպես նաև սակագների աճով առողջապահության`0,7%, հյուրանոցային ծառայությունների`0,3% ոլորտներում: Դրան զուգահեռ, մարտին էժան ծառայություններ մշակույթի և հանգստի ոլորտում` 0.6%, կոմունալ ծախսերը`0.5% (էլեկտրաէներգիա, գազ և նավթ), սակագներ կապի և կրթության ոլորտում չեն փոխվել: Մայրաքաղաքում ծառայությունների սակագները մարտին աճել են է 0,2%:
Նշենք, որ 2016 թվականի առաջին եռամսյակում Հայաստանի սպառողական շուկայում արձանագրվել է 0,4% գնաճ, իսկ ամսական գնաճը կազմել է 2.2%, որին հաջորդել է փետրվարի 1,4% գնանկումը, դանդաղելով մարտին`0.3%: Մասնավորապես, առաջին եռամսյակում պարենային և ոչ պարենային ապրանքները թանկացել են 1.3% իսկ ծառայությունների սակագներն աճել են 0.5%: Տարեկան գնանկումը կազմել է 1.4%` պարենային ապրանքների 4,6% էժանացման հետևանքով, իսկ, անփոփոխ են մնացել ոչ պարենային ապրանքների գները, իսկ ծառայությունների սակագներն աճել են 3.2%: 2016 թվականի մարտին, 2015-ի մարտի համեմատ, սպառողական շուկայում արձանագրվել է 2% գնանկում, միաժամանակ 5,1% էժանացել են պարենային ապրանքները, ոչ պարենային ապրանքները` 1,5%, իսկ ծառայությունների սակագներն աճել են 2,9%: 2016-ի մարտին պարենային ապրանքների գները նվազել են 0.5%, ոչ պարենային ապրանքներինը`0,2%, ծառայությունների սակագները`0.3%, ինչը ամսական կտրվածքով սպառողական շուկայում ձևավորել է 0,3% գնանկում:
Հիշեցնենք, որ 2016 թվականի արդյունաներով (հունվար-դեկտեմբեր) սպառողական շուկայում երկրորդ տարին անընդմեջ արձանագրվել է 1.1% գնանկում -, 2015-ին` 0,1%: Դա հիմնականում հետևանք է եղել գների անկումով ոչ պարենային շուկայում (3,4%) և պարենային ապրանքների շուկայում (0,2%): Տարեկան կտրավծքով սպառողական շուկայում արձանագրվել է 1,4% գնանկում (նախորդ տարվա գնաճը`3,7%), բայց գրեթե միատեսակ էժանացել են պարենային ապրանքները` 3% և ոչ պարենային ապրանքները`2,5%, իսկ ծառայությունների սակագները`1,8%: