Երեթշաբթի, 23 Մայիսի 2017 20:19
Ալինա Հովհաննիսյան

Փորձագետ. BRI հայեցակարգի շրջանակներում Հայաստանը կարող է զգալի դերակատարում ունենալ թվային ենթակառուցվածքների զարգացման ոլորտում

Արմինֆո. «Մեկ գոտի-մեկ ուղի» (BRI) հայեցակարգի շրջանակներում Հայաստանը կարող է զգալի դերակատարում ունենալ թվային ենթակառուցվածքների զարգացման ոլորտում: Նման կարծիք է հայտնել Եվրոպական ֆորումի և Շվեդական արդյունաբերության միջազգային գործերի գծով ներկայացուցիչ Հենրիկ Հալլագրենը, «Մետաքսե ճանապարհ-տնտեսական գոտի» սեմինարի ընթացքում, որը կազմակերպվել է մայիսի 23-ին, «Ֆրիդրիխ Էբերտ» Հիմնադրամի հայկական գրասենյակի կողմից, Երևանի մամուլի ակումբում:

 

Նա նշել է, որ Հայաստանի ՏՏ-հատվածը բավականին զարգացած է, և այդ ոլորտի մասնագետների գիտելիքները կարող են օգտագործվել մյուս երկրների շուկաներում: Նա ընդգծել է. «Չինացիները քիչ են խոսում թվային ենթակառուցվածքների մասին, իսկ այդ հատվածը շատ կարևոր է պետությունների համագործակցության համար այս նախաձեռնության շրջանակներում»: Նա ընդգծել է նաև Հայաստանի դերը ԵՄ-Հայաստան-Չինաստան եռակողմ հարաբերությունների կարգավորման հարցում: Նա նշել է, որ ԵԱՏՄ երկրներն ունեն սահմանափակ տնտեսություններ, բացի Ռուսաստանից և Ղազախստանից, ինչպես նաև բարձր չեն նրանց ներքին ապրանքաշրջանառութունները և երրորդ երկրների հետ առևտրի ծավալները: Դրա համար Հայաստանը պետք է ուժեղ դիրքեր ունենա, ինչի համար ինքը պետք է դառնա ռազմավարական առումով ուժեղ երկիր: Բացասական գործոնների շարքում նա նշել է ենթակառուցվածքների պակասը և էներգետիկ կախվածությունը:

 

Հիշեցնենք, որ 2013 թվականի աշնանը Չինաստանի նախագահ Սի Ցզինպինը ներկայացրեց «Մեկ գոտի- մեկ ուղի» ծրագրի հայեցակարգը, որն ներառում է «Մետաքսի ճանապարհի տնտեսական գոտի» և «21-րդ դարի Մետաքսե ծովային ճանապարհ» ստեղծումը: Առաջին մասի իրականացումը նախատեսվում է 2016- 2020 թվականներին, իսկ 2015 –ին արդեն սկսվեց ֆինանսական բազայի ձևավորումը, Մետաքսի ճանապարհի հիմնադրամի և Ասիական ենթակառուցվածքային ներդրումային բանկի տեսքով:

«Գոտիները և ուղիներ» ծրագրի նպատակն է`ստեղծել տարանցիկ-տրանսպորտային համակարգ, որը Չինաստանը կապում է Եվրասիական մայրցամաքի և Աֆրիկայի երկրների հետ: Հայեցակարգը նախատեսում է նաև տրանսպորտային և լոգիստիկ ենթակառուցվածքների զարգացում, ազատ առևտրի հսկայական գոտու ստեղծում, ինչպես նաև ունիկալ ֆինանսական համակարգ, համախմբելով տարածաշրջանային զարգացման բանկերը, պայմաններ ստեղծելով կապիտալի տեղաշարժի համար և ապահովելով հաշվարկներն ազգային արժույթներով, առաջին հերթին`յուաննով: Նախագծի իրականացման նպատակով Պեկինը հաստատել է «Նոր Մետաքսի ճանապարհ» $ 40 մլրդ ֆոնդը, ինչպես նաև $ 100 մլիլիոնանոց Ենթակառուցվածքների ներդրումների ասիական բանկը, որը սկսել է իր աշխատանքը 2015-ի հունիսի 29-ին: Ըստ Հալգերնի, արդեն ներդրվել է մոտ $ 50 մլրդ., իսկ առաջիկա 5 տարիներին ներդրումների ծավալը կարող է հասնել մինչև $ 500 մլրդ-ի:

 

Ըստ ՀՀ Ազգային վիճակագրական ծառայության տվյալների, 2016 թվականին  առևտրի շրջանառությունը Հայաստանի և Չինաստանի միջեւ նվազել է 5.7%, կազմելով $ 454.1 մլն, այդ թվում, արտահանման ծավալը նվազել է 41,7%, մինչև $ 96,4 մլն., իսկ ներմուծումն աճել է 13.2%, մինչև $ 357,7 մլն:

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
02.04.2020
RUB6.430.03
USD504.50-0.46
EUR551.62-0.45
GBP628.414.33
CAD357.503.19
JPY47.010.09
CNY71.06-0.29
CHF521.99-0.20



Փնտրել ըստ օրերի

Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000