Արմինֆո. 2017 թվականը Հայաստանը կավարտի 4% -ից բարձր տնտեսական աճի տեմպով, իսկ 2018 թ.-ին ՀՆԱ-ի աճի տեմպերը մի փոքր կնվազեն: Նման կարծիք է ԱրմԻնֆո գործակալության հետ զրույցում նոյեմբերի 27-ին հայտնել ԱՄՀ հայաստանյան գրասենյակի նորանշանակ մշտական ներկայացուցիչ Յուլիա Ուստյուգովան, ԱՄՀ Կովկասում և Կենտրոնական Ասիայում «Որոշիչ գործողությունների ժամանակը» զեկույցի ներկայացման շրջանակներում:
«Ընդհանուր առմամբ, 2017 թվականը լավ տարի էր Հայաստանի համար, հատկապես 2016 թվականի համեմատ, երբ գործնականում աճ չի եղել: Տնտեսական ակտիվության աճը 2017 թվականին հիմնականում պայմանավորված էր արդյունաբերության, առևտրի և ծառայությունների ոլորտների աճով: 2018 թ-ին տնտեսական աճը կարող է մի փոքր նվազել, բայց ավելի չափավոր տեմպերով», - ասել է նա, նշելով, որ 2018-ին աճը կախված կլինի ընթացիկ տարվա վերջնական տարեկան ցուցանիշներից:
Խոսելով պետական պարտքի մասին, Յ. Ուստյուգովան նշել է, որ վերջին տարիներին դրա աճի պատճառը մի քանիսն է: Առաջին հերթին ԱՄՀ-ի ներկայացուցիչը նշել է ազգային արժույթի արժեզրկումը, երկրորդը`հակացիկլային ֆիսկալ քաղաքականությունը, որն աջակցեց տնտեսական աճին դժվարին ժամանակներին: Այժմ, ըստ նրա, պետական պարտքի դինամիկան, ըստ ԱՄՀ-ի կանխատեսումների, կայուն է: Բայց կարևոր է պահպանել ֆինանսական կարգապահությունը և ապահովել ծախսերի ռացիոնալությունը, շեշտը դնելով կապիտալ ծախսերի վրա, որոնք կկարողանան աջակցել աճին ոչ միայն առաջիկա 2018 թ-ին, այլ նաև միջնաժամկետ հեռանկարում: «Այս հարցի շրջանակներում ԱՄՀ-ն սերտորեն համագործակցում է իշխանությունների հետ, հաշվի առնելով ֆինանսական կանոնների փոփոխման հնարավորությունը», - ասել է նա: Այս առումով Ուստյուգովան հիշեցրել է, որ այս տարվա հունիսին Ֆինանսների նախարարությանը տրամադրված հարկաբյուջետային կանոնների աջակցության մասին: Փորձագետը նշել է, որ Հայաստանի ընթացիկ հարկաբյուջետային կանոններում ներգրավված ուղղիչ մեխանիզմները չափազանց խիստ են, և դրանք կարող են ավելի շուտ ապակայունացնել իրավիճակը տնտեսության մեջ, այլ ոչ թե կայունացնել: «Մեր դիրքորոշումն այն է, որպեսզի հարկաբյուջետային կանոնները լինեն հուսալի, ճկուն են, իսկ ուղղիչ մեխանիզմներն ապահովեն այնպիսի հանգամանքներ, երբ ժամանակավոր շեղումը լինի ընդունելի: Նման հանգամանքները կարող են լինել արտաքին, կամ ներքին ցնցումներ, որոնք դուրս են իշխանությունների վերահսկողությունից: Այս առումով նա նշել է բնական աղետների և սահմանի վրա իրավիճակի սրման մասին:
Միևնույն ժամանակ, Ուստյուգովան նշել է, որ ԱՄՀ-ն կշարունակի աշխատել Հայաստանի հետ բավականին սերտորեն: «Հայաստանի հետ մեր ծրագիրն ավարտվել է 2017 թ. հունիսին: Բայց եթե լրացուցիչ ծրագրի կարիք կա, մենք այդ հնարավորությունը կքննարկենք Հայաստանի իշխանությունների խնդրանքով»:
Հիշեցնենք, որ 2017-ի հոկտեմբերին ԱՄՀ-ն կանխատեսել էր Հայաստանի 3,5% աճ, 2018-ին`2.9%: Ըստ Համաշխարհային բանկի կանխատեսման, ՀՆԱ-ի աճը կկազմի 2.7%, իսկ 2018-ին ` 3.1%, 2019-ին 3,4%: Ըստ ԵԱԶԲ-ի կանխատեսման`2.9%, Ասիական Զարգացման Բանկ`2.2%, Fitch`2.1%, 2018-ին `3,4%: Հայաստանի պետական բյուջեով 2017 թվականին ՀՆԱ-ի աճը կկազմի 3.2%, բայց կառավարությունը հայտարարել է 5% աճի մասին: Կենտրոնական բանկի թարմացված կանխատեսումների համաձայն, Հայաստանի ՀՆԱ աճը 2017 թվականին կկազմի 3.9-4.8%: