Արմինֆո. Հայաստանի Ազգային ժողովը դեկտեմբերի 8-ին հաստատեց 2018 թվականի պետական բյուջեի նախագիծը: Փաստաթղթի ընդունման կողմ քվեարկել է 64 պատգամավոր, դեմ`35, ձեռնպահ`0 պատգամավոր:
Ներկայացնելով երկրի հիմնական տնտեսական օրենքի վերջնական տարբերակը, ՀՀ ֆինանսների նախարար Վարդան Արամյանը նշել է, որ քննարկումների և առաջարկությունների արդյունքում պետական բյուջեի ծախսերերը 2018 թվականին կավելանան 15 մլրդ դրամով: Բյուջեի ծախսերը նախկինում նախատեսված`1, 464,2 մլրդ դրամի փոխարեն կկազմեն 1, 465.2 մլրդ դրամ: Ինչպես պարզաբանեց Արամյանը, «Բյուջետային համակարգի մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն, ծախսերը հաշվարկվում և հիմնված են սեպտեմբերի 1-ի դրությամբ արձանագրված փոխարժեքի հիման վրա: Հետագայում արժույթի փոխարժեքի փոփոխությունները պահանջեցին որոշակի ճշգրտումներ: Այս պարագայում, ինչպես նշել է Ֆինանսների նախարարը, փոխարժեքի մոտ 5 դրամի փոփոխությունը հանգեցնում է եկամուտների 1,5 մլրդ դրամի չափով աճին: Բացի այդ, ծախսային մասն ավելացել է 4 մլրդ դրամով, ինչըը պայմանավորված էր ֆինանսավորման աճով առողջապահական ոլորտռում`72.6 մլրդ դրամի փոխարեն`76, 6 մլրդ դրամ: Ջրսային տնտեսության պետական կոմիտեն նույնպես ակնկալում է 1 289 մլրդ դրամ ավելացնել ֆինանասավորումը, կապված սակագների 11.4 դրամով աճի հետ կապված ծախսերը ծածկելու համար (ներառյալ ԱԱՀ):
Նոր Սահմանադրության պահանջներին համապատասխան, Կառավարության աշխատակազմի ծախսերին կհատկացվի 1,7 մլրդ դրամով ավելի, քան բյուջեի նախագծի նախորդ տարբերակով նախատեսված էր: Միևնույն ժամանակ, 3,9 մլրդ դրամով կբարձրանան կառավարական պահուստային ֆոնդի ծախսերը, նախկինում խոստացած 21,1 մլրդ.-ի փոխարեն`25 մլրդ դրամ, ինչը պայմանավորված է նախատեսվող միջոցառումներով և, հնարավոր է, չնախատեսված ծախսերով: Սահմանային անվտանգության ապահովման և միջազգային պարտավորությունների շրջանակներում Հայաստանի պարտավորությունների կատարման համար նախատեսված է մոտ 1 մլրդ դրամ:
Ըստ ՀՀ ֆինանսների նախարարի, պատգամավորների կողմից ստացվել են մի շարք ոլորտների ծախսերն ավելացնելու, կամ առնվազն 2017-ի ցուցանիշները առաջարկներ պահպանելու առաջարկներ: Ֆինանսների նախարարությունը ծրագրում է այդ առաջարկները քննարկել 2018-2021 թվականներին, միջնաժամկետ ծախսերի ծրագրի շրջանակներում: Ըստ որոշ առաջարկությունների, չնայած դրանց հրատապությանը, ֆինանսների նախարարությունը ստիպված էր կատարել բացասական եզրակացություն, քանի որ, ինչպես նշել է Վարդան Արամյանը, Հայաստանը կարող էր հատել ֆիսկալ օրենսդրոթյամբ սահմանված շեմը:
Նշենք, որ Հայաստանի անվանական ՀՆԱ-ն 2018 թվականին, ըստ հաջորդ տարվա բյուջեի նախագծի, կավելանա 441 մլրդ.դրամով, 2017-ի ավարտին սպասվող 5,409.1 մլրդ.դրամչի փոխարեն կազմելով 5,850.7 մլրդ. դրամ: Տնտեսական աճը 2018 թ. նախատեսվում է 4.5% կամ $ 11,948.9 մլն: Տնտեսական աճի կանխատեսումները հաջորդ տարվա համար մեծապես պայմանավորված են ընթացիկ տարվա դրական դինամիկայով, ինչի արդյունքում ֆինանսների նախարարությունը բարձրացրել է տնտեսական աճի իր կանխատեսումը`պլանավորված 3, 2% -ից մինչև 4.3%: Տնտեսական աճի ապահովման հարցում լոկոմոտիվներից մեկն են խոստանում լինել արդյունաբերությունը և ծառայությունների ոլորտը: Այսպես, ՀՆԱ-ի 4.5% աճը կապահովեն`արդյունաբերությունը - 1,1%, գյուղատնտեսությունը - 0.6%, ծառայությունների ոլորտը - 2,2%, անուղղակի հարկերը - 0.4%: 12-ամսյա գնաճը 2018 թվականի վերջին կկազմի 4%, 2017-ին սպասվող 2.4%-ի փոխարեն: Արտահանումը կկազմի ՀՆԱ-ի 37.4% -ը, 2017-ին կանխատեսված`37% փոխարեն: Հայաստանի կոնսոլիդացված բյուջեն, եկամտային մասով, խորհրդարանական ճշգրտումների արդյունքում, կազմելու է 1,308.2 մլրդ դրամ, նախկինում հայտարարված 1,307.3 մլրդ դրամի փոխարեն (առանց միջբյուջետային մուտքերի): Փաստաթղթի նախորդ տեքստում դեֆիցիտ / ՀՆԱ հարաբերակցությունը նախատեսված էր 156,8 մլրդ դրամ, որն այժմ կկազմի 156,9 մլրդ դրամ: Կապիտալ ծախսերը կկազմեն 158.7 մլրդ դրամ, նախկինում նմախաըեսված`172.4 մլրդ. դրամի փոխարեն, ընթացիկ ծախսերը 1,391.8 մլրդ դրամից կավելանան մինչև 1,306.5 մլրդ. դրամ: 2018 թվականի վերջում երկրի պետական պարտքը $ 6,8 մլրդ -ից նախատեսվում է ավելանալ մինչև ավելի քան $ 7.2 մլրդ, ինչը կազմում է ՀՆԱ-ի 60%-ը: