Հինգշաբթի, 21 Դեկտեմբերի 2017 19:33
Նաիրա Բադալյան

ՔԱԳՎ ղեկավարը հաստատել է. ՀՀ և ՌԴ կառավարությունները քննարկել են Հայաստանում նոր ազգային ավիափոխադրող ստեղծելու հարցը

ՔԱԳՎ ղեկավարը հաստատել է. ՀՀ և ՌԴ կառավարությունները քննարկել են Հայաստանում նոր ազգային ավիափոխադրող ստեղծելու հարցը

Արմինֆո. Հայաստանի կառավարությանն առընթեր քաղավիացիայի գլխավոր վարչության պետ Սերգեյ Ավետիսյանը դեկտեմբերի 21-ին «Ազատություն» ռադիոկայանի հետ զրույցում հաստատել է, որ Հայաստանի և Ռուսաստանի կառավարությունները քննարկել են Հայաստանում նոր ազգային ավիափոխադրող ստեղծելու հարցը։ «Եղել է նախնական քննարկում, որից հետո որևէ առարկայական քայլ չի արվել», - «Ազատության» հետ զրույցում ասել է Հայաստանի կառավարությանն առընթեր քաղավիացիայի գլխավոր վարչության պետ Սերգեյ Ավետիսյանը։

 

Նրա խոսքով, քննարկվել է ռուսական ինքնաթիռների հարցը, բայց ամեն ինչ նախնական է։ «Որևէ քայլ դեռ արված չէ, մենք աշխատանքային շատ նախնական քննարկումների փուլ ենք մի թեթև ունեցել և վերջ», - ասաց Ավետիսյանը։ Ավելի վաղ ԱրմԻնֆո գործակալությունը հայտնել էր, որ ՀՀ տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարար Վահան Մարտիրոսյանը հունվարի 24-ին Մոսկվայում և ՌԴ արդյունաբերության և առևտրի նախարար Դենիս Մանտուրովը քննարկել Հայաստանին SSJ-100 օդանավների մատակարարման հարցը, երկրում ազգային ավիափոխադրող ստեղծելու նպատակով:

 

Ըստ աղբյուրի, Վահան Մարտիրոսյանն իր ռուս գործընկերոջը ներկայացրել էր ազգային փոխադրողի հեռանկարները: Հանդիպման ընթացքում կողմերը քննարկել են «Սուխոյի քաղաքացիական օդանավեր» և «Սոգրասիե» ընկերությունների համատեղ նախագիծը, որի համաձայն, հայկական ազգային փոխադրողները կարող են օգտվել SSJ-100 օդանավերի պարկից: Նշվել է, որ այս ուղղությամբ որոշ աշխատանքներ արդեն կատարվել են:

 

Մասնավորապես, ստեղծվել է համատեղ աշխատանքային խումբ, կողմերի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ, ծրագրի ճանապարհային քարտեզը մշակելու համար: Հայաստանում ազգային ավիափոխադրողի ստեղծման մասին առաջին անգամ հայտարարել էր ՌԴ նախարար Դենիս Մանտուրովը, 2016 թվականի նոյեմբերին,  Համառուսական թեթև արդյունաբերությունում III համաժողովի շրջանակներում: Նախարարը նշել էր, որ շահագրգռվածությունը միայն մեկն է`նպաստել ռուսական արտադրողին: Հիշեցնենք, որ 2013 թ. Հայաստանը մնաց առանց ազգային ավիափոխադրողի, «Արմավիա» ընկերության սնանկության պատճառով, որը 2011 թվականին ստացավ «Sukhoi Superjet-100» առաջին ինքնաթիռը: Արմավիայից հետո երկրի ազգային օդային շուկան լքեց նաև Air Armenia ավիաընկերությունը, չկարողանալով դիմակայել ռուսական տրանսպորտային միջոցների հետ մրցակցությանը:

ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ներմուծեք թվանշաններն     


Նորություններ


Արտ. փոխարժեքները
01.04.2020
RUB6.40-0.06
USD504.960.49
EUR552.07-1.38
GBP624.081.72
CAD354.31-0.15
JPY46.920.41
CNY71.350.15
CHF522.19-0.85



Փնտրել ըստ օրերի

Պետական պարտատոմսեր

Issue volume

10 billion

Volume of T-bills for placement

200 million

Volume of submitted competitive applications

200 million

Volume of satisfied bids

200 million

Yield at cut-off price

 5.8314%

Maximum yield

 5.8314%

Мinimum yield

 5.8314%

Weighted average yield

 5.8314%

Number of participants

2

The maturity date of T-bills

03.02.2020

ArmEx

 

СПРОС (Покупка)

USD

Средневзв. Цена

482,00

ПРЕДЛОЖЕНИЕ (Продажа)

  USD

Средневзв. Цена

-

СДЕЛКИ

USD

Цена откр.

482,00

Цена закр.

482,00

Мин. Цена

482,00

Макс. Цена

482,00

Ср/взв. Цена

482,00

-0,16

Кол-во сделок

1

Объем (инвал.)

200 000

0бъем (драм)

96 400 000