Արմինֆո. Հայաստանի և Բրազիլիայի միջև ապրանքաշրջանառության և տնտեսական հարաբերությունների ինտենսիվ զարգացման բացակայության հիմնական պատճառը լոգիստիկ շղթաների խնդիրը չէ, այլ գործարար միջավայրի վերաբերյալ տեղեկատվության փոխադարձ պակասը: Ապրիլի 18-ին առաջին հայ-բրազիլական գործարար ֆորումի շրջանակներում նման կարծիք է հայտնել Բրազիլիա - APEX Brasil (A Agencia Brasileira de Promocao դե Exportacoes e Investimentos) Արտահանման
զարգացման գործակալության ռուսական գրասենյակի ղեկավար Ալմիր Ռիբեյրո Ամերիկոն: «Հայաստանում շատ բան է հայտնի Բրազիլիայի մշակույթի, բրազիլական ֆուտբոլի մասին, բայց բիզնեսի մասին ոչինչ չգիտեն: Առայժմ ոչ մի մանրամասն ուսումնասիրություն չկա ոչ հայկական, ոչ էլ բրազիլական գործարար միջավայրերի կողմից: Հետևաբար, նման միջոցառումների պարբերաբար անցկացման հրատապ անհրաժեշտություն կա, որոնց պետք է հրավիրվեն ռազմավարական ընկերությունները, ովքեր կարող են գտնել գործընկերներ», - ասել է նա: Այս առումով APEX- ի ռուսական գրասենյակի ղեկավարը նշել է, որ մինչ օրս ապրանքաշրջանառության ծավալն ավելի համեստ է, հատկապես դեպի Բրազիլիա Հայաստանի արտահանման առումով:
«Բրազիլիան հավի մսի, տավարի մսի, սուրճի, շաքարավազի, նարնջի հյութի, և այլ ապրանքների խոշորագույն մատակարար է: Հայաստանի համար Բրազիլիան մեծ շուկա է ներկայացնում, որտեղ հնարավոր է արտահանել նյութեր, պատրաստի սնունդ, ալկոհոլային խմիչքներ և, իհարկե, լավագույն կոնյակն աշխարհում: Հետևաբար, պետք է աշխատել սերտ գործարար կապեր ստեղծելու ուղղությամբ: Հաշվի առնելով, որ մեր երկրների միջև աշխարհագրական հեռավորությունը հսկայական է, հեշտ չէ համոզել ձեռնարկատերերին կատարել փոխադարձ այցելություններ: Հետևաբար, մենք պետք է լրացուցիչ ջանքեր գործադրենք, մասնավորապես, նմանատիպ բիզնես-ֆորումների անցկացման միջոցով», - ասել է Ա.Ռ.Ամերիկոն:
Իր հերթին,Հայաստանում Բրազիլիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ագեմիր դե Մենդոսուն Սանկթոսն նշել է, որ Հայաստանը լավ հարթակ է բրազիլական ձեռնարկատերերի համար տարածաշրջանում, հաշվի առնելով տնտեսական հարաբերությունների մակարդակը Վրաստանի, Իրանի և այլոց հետ: Բացի այդ, դեսպանը կարևորել Հայաստանի ՏՏ ոլորտի ներգրավումը Բրազիլիա, ընդգծելով, որ այս ոլորտը Հայաստանում դինամիկ զարգանում է: «Հայաստանի ապագան ՏՏ ոլորտում է, կան մեծ մտավոր ներուժ ունեցող երիտասարդներ: Մենք շահագրգռված ենք այս ուղղությամբ շփումներըւ զարգացնելու առումով», - ասել է Ա.դե Մենդոնսու Սանկթոսը:
Նա ասել է, որ ֆորումին մասնակցում են մոտ 7 միջազգային բրազիլական ընկերություններ, որոնք արտադրում են էլեկտրական շարժիչներ, պահեստամասեր, սառնարաններ, ինչպես նաև էկզոտիկ մրգեր, հյութեր, սուրճ արտադրող ընկերություններ: «Բրազիլիայի ավելի շատ ընկերություններ պետք է մասնակցեին ֆորումին, բայց սա այս ձևաչափի առաջին դեպքն է, և կարծում եմ, որ ապագայում բրազիլացիների թիվը կավելանա», - ավելացրել է նա:
Նշենք, որ APEX Brasil - ը Բրազիլիայի արտահանման խթանման պետական գործակալություն է, որն աշխատում է բրազիլական ընկերությունների համար միջազգային շուկաներ գտնելու ուղղությամբ, ինչպես նաև նրանց մատուցում է ֆինանսական ու խորհրդատվական աջակցություն: Գործակալությունն աջակցում է տարբեր երկրներում բրազիլական բիզնեսի միջազգայնացմանը:
Հայաստանի Ազգային վիճակագրական ծառայության տվյալներով, 2017 թվականին Հայաստանի և Բրազիլիայի միջև առևտրի շրջանառությունը կազմել է 73.5 մլն դոլար, տարեկան 38.7% աճով: Այդ թվում, արտահանումը կազմել է 6.3 հազար դոլար, տարեկան անկումը`28.4%, իսկ ներմուծումն աճել է 38,7%, կազմելով 73,4 մլն.դոլար: 2018 թվականի հունվար-փետրվարին Առևտրի շրջանառությունը տարեկան կտրվածքով աճել է 2,3 անգամ, մինչև 8.3 մլն դոլար: Ընդ որում, ամբողջ ծավալը բաժին է ընկել Բրազիլիայի ապրանքների ներմուծմանը: