Արմինֆո. Իսպանական Corsan Corviam Construccion S. A. ընկերությունը, որը <Հյուսիս-Հարավ> տրանսպորտային միջանցքի շինարարության առաջին եւ երկրորդ տրանշի իրականացման կապալառու է, պետությունից ամբողջությամբ վճարվել է կատարված աշխատանքի դիմաց, սակայն չի կատարել իր պարտավորությունները 17 ենթակապալառուների նկատմամբ: Այս մասին կառավարության նիստից հետո ասել է ՀՀ տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների փոխնախարար Բագրատ Բադալյանը ։
Նշենք, որ այսօր Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանցքի տարբեր հատվածներ կառուցող 17 ճանապարհաշինական ընկերությունների աշխատակիցները փակել են Աշտարակ քաղաքից դեպի Ուջան գյուղ տանող ճանապարհը (Արագածոտնի մարզ): Նրանք պահանջում են ընկերություններին վճարել 2 մլրդ 49 մլն դրամ (նախորդ տարվա օգոստոսից-նոյեմբեր) կատարած աշխատանքի համար։ Ակցիայի մասնակիցների խոսքով ՝ ընկերությունում ասում են, որ իրենց գումարները պարտք են կառավարությունում, իսկ կառավարությունից ասում են, որ արդեն վճարել են ։
Փոխնախարարի խոսքով ՝ իսպանական ընկերությունը ֆինանսական դժվարություններ ունի եւ գտնվում է սնանկության փուլում ։ Հատկանշական է, որ ընկերության ֆինանսական դժվարությունները առաջացել են ոչ այսօր, ոչ էլ երեկ, արդեն 2 տարի է, ինչ առաջին երկու տրանշերի գլխավոր կապալառուն գտնվում է սնանկության գործընթացում:
Ամբողջ 2018 թվականի ընթացքում ընկերությունը դեռ շարունակել է շինարարական աշխատանքները, իսկ ՀՀ կառավարությունը շարունակել է վճարել գումարը։ Եվ միայն այս տարի է, որ ընկերության հետ անհամաձայնություն է ի հայտ եկել մի շարք կետերի շուրջ ՝ ինչպես աշխատանքի ժամկետների ու ծավալների, այնպես էլ վճարումների չափի հետ կապված ։
<Նոր ինժեներական չափումների արդյունքում պարզվել է, որ մենք չենք կարող նրանց վճարել այն գումարը, որը նրանք ակնկալում են>, - նշել է նա: Հայաստանի կառավարությունը, ինչպես նշել է նա, փորձում է հարցը լուծել բանակցությունների միջոցով։ Այսօր արդեն հայտնի է, որ Տրանշ-2-ի շրջանակներում շինարարության աշխատանքները ժամանակին չեն ավարտվի ՝ մինչև ս. թ. հուլիսի վերջ: Այնուամենայնիվ, ՀՀ տրանսպորտի նախարարությունը չի ցանկանում խզել պայմանագիրը իսպանացիների հետ և պատրաստ է շարունակել համագործակցությունը, եթե բանակցությունները <ընթանան նորմալ, կառուցողական հունով>: <Եթե մենք խզենք պայմանագիրը, ապա մեզ բավական երկար՝ արբիտրաժային ճանապարհ է սպասում, և ստիպված կլինենք մի քանի տարով հետաձգել աշխատանքները>, - պարզաբանել է նա:
Հիշեցնենք, որ դեռևս 2018 թվականի դեկտեմբերին Աշտարակ-Թալին ճանապարհահատվածի շինարարները <Հյուսիս-հարավ ներդրումային միջանցքի> Տրանշ - 2 - ի շրջանակներում արդեն փակել էին Երևան-Թալին ճանապարհը ՝ պահանջելով վճարել աշխատավարձի պարտքը, որը, նրանց խոսքով, իրենց չեն տրամադրել օգոստոս ամսից ։ Ս. թ. մարտին ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարար Հակոբ Արշակյանը հայտարարեց, որ իսպանական Corsan Corviam Construccion S. A. ընկերությունը շուրջ 17 ենթակապալառու ընկերությունների պարտք է ավելի քան 1,5 մլրդ դրամ: