Արմինֆո.2019 թվականի առաջին կիսամյակում Հայաստանի առեւտրի հատվածը տարեկան աճի տեմպը 9,1 տոկոսից դանդաղեցրել է մինչեւ 8,9 տոկոս ՝ ապահովելով 1.4 տրիլիոն դրամ ($2.9 մլրդ) ծավալ, որից 264.9 մլրդ դրամը ($553.7 մլն) բաժին է ընկել հունիսին՝ ամսական 6.4% աճով: ՀՀ Վիճակագրական կոմիտեի տվյալներով ՝ նման դինամիկան կապված է մեծածախ առևտրի աճի դանդաղման և ավտոմեքենաների առևտրում դրական միտումի բացասականով փոխարինման հետ:
Մասնավորապես, մեծածախ առևտուրն առաջին կիսամյակում արձանագրեց տարեկան աճի դանդաղումը ՝ 17,8% - ից 12,2% ՝ կազմելով 694 մլրդ դրամ ($1.4 մլրդ) ։ Միայն հունիսին մեծածախ առեւտրի հասույթն աճել է 11,1 տոկոսով ՝ մինչեւ 131,2 մլրդ դրամ (274,2 մլն դոլար):
Ընդ որում, մանրածախ առեւտուրը հաշվետու ժամանակաշրջանում ծավալի աճն արագացրել է 0,5 տոկոսից մինչեւ 8,2 տոկոս ՝ կազմելով 674,7 մլրդ դրամ ($1.4 մլրդ): Միայն հունիսին մանրածախ առեւտրի հասույթն աճել է 2 տոկոսով ՝ մինչեւ 124.4 մլրդ դրամ ($260 մլն): Մանրածախ առևտրի կառուցվածքում ամենամեծ շրջանառությունն ապահովում են խանութները (այդ թվում ՝ սուպերմարկետները) ՝ 535.4 մլրդ դրամ (տարեկան 9.2% աճով), այլ առևտրային օբյեկտները ՝ 89.2 մլրդ դրամ կամ 13.2% (տարեկան 12.9% անկումով), որին հաջորդում են սպառողական ապրանքների շուկաները ՝ 29.5 մլրդ դրամ կամ 4.4% (տարեկան 8.7% անկումով), վաճառասեղանները և կրպակները ՝ 14.6 մլրդ դրամ կամ 2,2% (տարեկան 5,1% աճով), և գյուղատնտեսական շուկաները ՝ 6 մլրդ կամ 0,9% (տարեկան 25,5% անկումով) ։
Ավտոմեքենաների առքուվաճառքի ծավալը 2019թ. առաջին կիսամյակում 26.4% աճից 8.2% անկում է ապրել՝ կազմելով 46.4 մլրդ դրամ ($95.7 մլն): Միայն հունիս ավտոմեքենայի առեւտուր 5,5 տոկոսով ավելացրել է ծավալները ՝ մինչև 9.3 մլրդ դրամ (19.4 մլն դոլար) ։
Հայաստանի ընդհանուր առեւտրաշրջանառության կառուցվածքում առյուծի բաժինը (49%) բաժին է ընկնում մեծածախ առեւտրին, 47,7% - ը ՝ մանրածախ առեւտրին, իսկ 3,3% - ը ՝ ավտոմեքենաների առուվաճառքին:
Դրամի միջին հաշվարկային փոխարժեքը 2019 թվականի հունիսին կազմել է 478,47 դրամ/$1, իսկ առաջին կիսամյակում ՝ 484,16 դրամ$1՝ 2018 թվականի հունիսի 482,62 դրամ$1-ի և 2018 թվականի առաջին կիսամյակի 482,04 դրամ$1-ի փոխարեն: