Արմինֆո. Հայաստանի կառավարությունն առաջին հերթին պետք է լուծի տրանսպորտային լոգիստիկ հարցերը, քանի որ դա կհանգեցնի ՀՀ տնտեսության համար գրեթե բոլոր խնդիրների լուծմանը ։ Այս մասին դեկտեմբերի 12-ին, պատասխանելով ԱրմԻնֆո-ի թղթակցի հարցին, ասել է ՀՀ-ում ՌԴ առեւտրային ներկայացուցիչ Անդրեյ Բաբկոն ։
<Հայաստանում գտնվելու պահից ինձ միշտ անհանգստացրել է տրանսպորտային շրջափակման հարցը։ Երբ այդ հարցը լուծվի, մնացածն ինքնիրեն կլինի։ Քանի որ հենց սկսվի տարանցումը, նույն Իրանից ցամաքային ճանապարհով, ռուսական տարածքն ավելի մատչելի կդառնա։ Հիմա, որքան ինձ հայտնի է, բեռնատարները կանգնած են (Վերին Լարսում - խմբ.)։ Իսկ դա նշանակում է ՝ ժամանակ է կորում, արտադրանքն է կորչում։ Լավագույն դեպքում ինքնարժեքը բարձրանում է, իսկ վատագույն դեպքում ՝ ապրանքը փչանում>, - նկատել է նա։
ՌԴ-ի առևտրային ներկայացուցչի կարծիքով ՝ այս հարցում պարզ լուծումներ են պետք։ Մասնավորապես, նա ընդգծել է, որ երկաթգիծը գործարկելու համար Հայաստանը պետք է սեփական լաստանավ ունենա ։ Բաբկոն նշել է, որ լաստանավի գնումը պետության համար կարժենա մոտ 2.5 մլն դոլար, նորի դեպքում ՝ մոտ 10-15 մլն դոլար: <Կարելի է գնել լաստանավ, որը կլուծի բազմաթիվ խնդիրներ, մասնավորապես՝ կնվազի փոխադրման ինքնարժեքը ։ Ահա սա է արմատական որոշումը>, - ասել է նա ։
Դրա հետ մեկտեղ Բաբկոն անդրադարձել է դեպի Իրան երկաթուղու կառուցման խոշոր նախագծին, որի ներդրողները և կապալառուները չինացիներն էին: Այս առումով նա նշել է, որ չինական կողմն այդպես էլ ՀՀ կառավարությունից և ԻԻՀ - ից չի ստացել գլխավորը ՝ բեռնափոխադրումների ծավալների վերաբերյալ հաստատումները ։ <Իսկ ինչպես կարելի էր նման շինարարություն պլանավորել, որտեղ նախագծի հաշվարկը տասնյակ միլիարդավոր դոլարների է հասնում։ Բայց այս նախագիծը, իրոք, իրական է. Հայաստանն այժմ էլ ԵԱՏՄ երկրների շարքում Իրանի հետ ցամաքային սահման ունեցող միակ երկիրն է։ Դա կարող էր մեծ բեկում լինել>, - եզրափակել է նա ։
RUB | 4.22 | 0.00 |
USD | 388.08 | -0.52 |
EUR | 416.29 | -0.44 |
GBP | 485.57 | -0.41 |
CAD | 284.16 | 0.14 |
JPY | 24.75 | -0.24 |
CNY | 53.55 | -0.08 |
CHF | 425.34 | -0.20 |