Արմինֆո.Հայաստան ավտոմեքենաներ ներկրելիս կիրառվում են 2020 թվականի մաքսային դրույքաչափերը։ Այդ մասին ասվում է ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեից ԱրմԻնֆո-ին տրամադրված հայտարարության մեջ:
Ինչպես նշվում է փաստաթղթում, վերջին օրերին տեղեկատվություն է ստացվել այն մասին, որ որոշ քաղաքացիներ մաքսային վճարումներ չեն կատարում ներմուծվող ավտոմեքենաների համար մաքսային ընթացակարգերի ավարտից հետո: Ավելին, նրանք մաքսային գոտուց հեռանում են առանց համապատասխան մաքսատուրքերի վճարման, հավանաբար, ենթադրելով, որ մեկ հայտարարագիրը բավական է տվյալ տրանսպորտային միջոցի համար՝ 2019 թվականի դրույքաչափերը հետագայում կիրառելու հնարավորությամբ։ Այդ կապակցությամբ ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեն տեղեկացնում է, որ նշված դեպքերում, եթե հայտատուն հայտարարագիր է ներկայացնում, ապա մաքսային վճարումները կհաշվարկվեն 2020 թվականի հունվարի 1-ից գործող դրույքաչափերով: Կոմիտեն կոչ է անում բոլոր այն քաղաքացիներին, ովքեր արդեն ներկայացրել են ներկրվող ավտոմեքենաների հայտարարագրերը, կատարել մաքսային վճարումներ և տրանսպորտային միջոցները հանել մաքսային զննման գոտուց:
Ավելի վաղ Արմինֆոն հաղորդել էր, որ 2020 թվականի հունվարի 1-ից Հայաստանում ուժի մեջ են մտնում ոչ ԵԱՏՄ երկրներից ավտոմեքենաների ձևակերպման նոր մաքսային կանոնները: Դեռ 2015 թվականին Հայաստանը դարձավ ԵԱՏՄ լիիրավ անդամ։ Բայց Հանրապետության պարտավորությունները որոշեցին մի փոքր հետաձգել։ Հայաստանին որպես ինտեգրացիոն միավորման նորեկի, տրամադրվել էր 5-ամյա անցումային շրջան։ Այս ընթացքում Հայաստանը կարող էր ներմուծել մեծ քանակությամբ ապրանքներ ՝ ազգային օրենսդրության պահանջներին համապատասխան։ Այդ թվում ՝ ողջ արտոնյալ ժամանակահատվածում պահպանվել են հին սակագներով երրորդ երկրներից ավտոմեքենաների ներմուծման մաքսատուրքերը ՝ 10%, մինչդեռ ԵԱՏՄ երկրներում դրույքաչափերը տատանվում են 30-ից 50% - ի սահմաններում։ Հունվարի 1-ից 3-րդ երկրներից ավտոմեքենաների ներկրումն իրականացվում է նոր մաքսային դրույքաչափերով։ Այն ավտոմեքենաների նկատմամբ, որոնց թողարկման պահից անցել է 3 տարուց ոչ ավելի, եւ որոնց արժեքը չի գերազանցում 8 500 եվրոյին համարժեք գումարը, մաքսազերծումն իրականացվելու է ապրանքի արժեքի 54% - ի միասնական դրույքաչափով ՝ ներկայիս 32% - ի փոխարեն, բայց ոչ պակաս, քան 2,5 եվրո 1 խոր.սմ շարժիչի աշխատանքային ծավալի համար:
Այն ավտոմոբիլների նկատմամբ, որոնց արժեքը գերազանցում է 8 500 եվրոյին համարժեք գումարը, սակայն չի գերազանցում 16 700 եվրոյին համարժեք գումարը, վճարման ենթակա մաքսատուրքերը հաշվարկվում են մեկ դրույքաչափով ՝ շարժիչի աշխատանքային ծավալի 48% - ը, բայց ոչ պակաս, քան 3,5 եվրո ՝ 1 խոր.սմ-ի համար: Իսկ այն ավտոմոբիլների համար, որոնց արժեքը գերազանցում է 42 300 եվրոն, բայց չի գերազանցում 84 500 եվրոյին համարժեք գումարը, մաքսազերծումը կատարվում է մեկ դրույքաչափով ՝ շարժիչի աշխատանքային ծավալի 48% - ը, բայց ոչ պակաս 5,5 եվրոյից 1 խոր. սմ-ի համար:
Մաքսային վճարումները կաճեն հատկապես ավելի հզոր շարժիչ եւ ավելի քան 5 տարեկան մարդատար մեքենաների համար։ Այսպիսով, եթե այսօր հարկայինները ավտոմեքենաների մաքսազերծման արժեքը հաշվարկում են, հիմնականում, ինվոյսով, ապա հաջորդ տարվանից տվյալ փաստաթուղթը դե ֆակտո կտեղափոխվի երկրորդ պլան, եւ մաքսավորները կողմնորոշվելու են տրանսպորտային միջոցի շարժիչի տարիքով եւ հզորությամբ: