Արմինֆո.Արտաշատի պահածոների գործարանը (Artfood ապրանքանիշ) այսօր ռուս հայտնի երգիչ Գրիգորի Լեպսի հետ համաձայնագիր է ստորագրել ձեռնարկությունում <Գրիգորի Լեպսի հյուրընկալ բակ> ապրանքանիշի ներքո արտադրանքի արտադրության մասին: Այս մասին տեղեկատվությունը տեղադրված է Facebook-ի կորպորատիվ պաշտոնական էջում:
Հաղորդվում է, որ կրաֆտային մթերքների և խմիչքների նոր շարքը, որը նախատեսված է տոնական ճաշկերույթի համար, գործարանը կարտադրի բացառապես բրենդի համար մշակած հատուկ բաղադրատոմսով։ Նշվում է, որ ապրանքաշարը մշակվել է Գրիգորի Լեպսի ճաշակի և նախասիրությունների համաձայն։
Նշենք, որ այս մարքեթինգային քայլի և բուն գործարքի մասին ավելին իմանալ
ԱրմԻնֆո- ի թղթակցին չի հաջողվել. գործարանում ոչ մի հեռախոս չի պատասխանել, ինչպես և ընկերության երևանյան ներկայացուցչությունում:
Մինչդեռ, M-Info ընկերության մարկետոլոգների կարծիքով, որոնց մեկնաբանության խնդրանքով դիմել է ԱրմԻնֆո-ն, այն անվանել են բավականին հետաքրքիր և արտասովոր հայկական շուկայի համար: Հայաստանում շատ են կրաֆտային (օրգանական կամ ֆերմերային) արտադրանք արտադրողները, սակայն այն արտասահմանյան շուկաներ արտահանելը դժվար է, նախ ՝ սահմանափակ ծավալների պատճառով, ինչն անընդունելի է արտասահմանյան խոշոր ցանցերի համար, եւ երկրորդ ՝ համեմատաբար բարձր գնի պատճառով, որում պետք է ներառվեն տրանսպորտային-լոգիստիկ բարձր ծախքերը։ Այդ իսկ պատճառով հայ արտադրողները հաճախ գտնվում են էքսկլյուզիվ սեգմենտների որոնման մեջ, որոնք թույլ են տալիս ճանապարհ գտնել դեպի սպառողներ: Դրանցից մեկը կարող է լինել, այսպես կոչված, ինֆլյուենսերային վաճառքը՝ հայտնի անձանց շուրթերով թիրախային լսարանին դիմելու մարքեթինգային քայլը: