Արմինֆո. Հայաստանի առեւտրային հատվածի հասույթը 2020թ.հունվար-հուլիս ամիսներին կրճատվել է 11%-ով (նախորդ տարվա 8,9% աճի դիմաց)՝ կազմելով 1.5 տրլն դրամ (3.1 մլրդ դոլար), որից 255.3 մլրդ դրամն ապահովվել է հուլիսին՝ ամսական աճի հունիսի 14.3% -ից մինչև 11.7% դանդաղմամբ։ Ըստ ՀՀ Վիճակագրական կոմիտեի տվյալների ՝ նման դինամիկան պայմանավորված է մանրածախ և մեծածախ առևտրի դինամիկայի, ինչպես նաև ավտոմեքենաների առուվաճառքի շարունակվող անկմամբ։
Մասնավորապես, մեծածախ առեւտուրը հունվար-հուլիսին 7,2% անկում է արձանագրել (նախորդ տարվա 12% աճի դիմաց) ՝ մինչեւ 778 մլրդ դրամ ($1.6 մլրդ): Ընդ որում, հուլիսին մեծածախ առեւտրի հասույթն աճել է 15,9 տոկոսով ՝ մինչեւ 138 մլրդ դրամ:
Մանրածախ առևտուրը հաշվետու ժամանակահատվածում նույնպես կրճատվել է ՝ 14.8% - ով (նախորդ տարվա 8.6% աճի դիմաց), մինչև 689 մլրդ դրամ ($1.4 մլրդ): Իսկ հուլիսին մանրածախ առևտրի հասույթն աճել է 8,7 տոկոսով ՝ հասնելով 109 մլրդ դրամի։
Մանրածախ առեւտրի կառուցվածքում ամենամեծ շրջանառությունն ապահովում են խանութները (այդ թվում ՝ սուպերմարկետները) ՝ 80,6% կամ 555,1 մլրդ դրամ (13,8% տարեկան անկմամբ), այլ առեւտրային օբյեկտները ՝ 12,7% կամ 87,3 մլրդ դրամ (16,8% տարեկան անկմամբ), որից հետո հաջորդում են սպառողական ապրանքների շուկաները ՝ 3,8% կամ 26,3 մլրդ դրամ (24,9% տարեկան անկմամբ), կրպակները եւ վաճառասեղանները՝ 2,1% կամ 14.2 մլրդ դրամ (տարեկան 17.3% անկումով) և գյուղատնտեսական շուկաները ՝ 0.8% կամ 5.9 մլրդ դրամ (տարեկան 15.4% անկումով) ։
2020թ. հունվար-հուլիս ամիսներին ավտոմեքենաների առուվաճառքի ծավալը դանդաղեցրել է տարեկան անկումը 18,8% - ից մինչև 11,8%՝ կազմելով 50.8 մլրդ դրամ ($105.1 մլն): Միայն հուլիս ամսին ծավալները նվազել են 9.8% - ով ՝ մինչև 8.3 մլրդ դրամ ։
Հայաստանի ընդհանուր առևտրաշրջանառության կառուցվածքում ծավալներով գերիշխում է մեծածախ առևտուրը ՝ 51,3%, որից փոքր առավելությամբ հետևում է մանրածախ առևտուրը ՝ 45,4%, իսկ մնացած 3,3% - ը բաժին է ընկնում ավտոմեքենաների առք ու վաճառքին։
RUB | 4.19 | 0.00 |
USD | 394.07 | -1.03 |
EUR | 420.75 | 0.36 |
GBP | 491.72 | -0.42 |
CAD | 286.47 | 0.33 |
JPY | 25.52 | -0.03 |
CNY | 54.44 | -0.14 |
CHF | 433.66 | 0.15 |