Արմինֆո. Երկաթուղու կառուցումը, որը Ռուսաստանը եւ Հայաստանը կկապի Ադրբեջանի միջոցով, Հայաստանի համար հսկայական քայլ կլինի եւ, ըստ էության, նա դուրս կգա բեռնատար շրջափակումից, «ՌԻԱ Նովոստիին» հայտարարել է տրանսպորտային փորձագետ, "Ինֆրա Պրոյեկտ" ՍՊԸ-ի կառավարիչ գործընկեր Ալեքսեյ Բեզբորոդովը:
Ավելի վաղ երեքշաբթի ՌԲԿ-ն, հղում անելով Ռուսաստանի եւ Հայաստանի կառավարությունների աղբյուրներին, գրել էր, որ այդ երկրների եւ Ադրբեջանի փոխվարչապետները ծրագրում են հունվարի 27-ին Մոսկվայում քննարկել Հարավային Կովկասում տրանսպորտային կապերի կառուցումը: Պարբերականի տվյալներով ՝ խոսքը մի քանի հնարավոր նախագծերի մասին է, մասնավորապես ՝ Հայաստանի տարածքով երկաթուղու շինարարության, որը կկապի Ադրբեջանը և Նախիջևանը, ինչպես նաև Հայաստանն ու Ռուսաստանը ։ Ռուսաստանն ու Հայաստանն այժմ չունեն ուղիղ երկաթուղային հաղորդակցություն ։ Այն ավելի վաղ իրականացվել է Վրաստանի տարածքով, սակայն դադարեցվել Է Աբխազիայի հետ կապված իրավիճակի պատճառով։ "Հայաստանի տեսանկյունից դա (Ռուսաստանի, Ադրբեջանի եւ Հայաստանի միջեւ երկաթուղու կառուցումը - խմբ.), իհարկե, հսկայական քայլ է, ելք, ըստ էության, բեռնատար շրջափակումից", - կարծում է նա:
Ռուսական երկաթուղին իր դուստր ընկերության՝ "Հարավկովկասյան երկաթուղու" միջոցով կառավարում է Հայաստանի երկաթուղային ենթակառուցվածքները ՝ չունենալով ուղիղ հաղորդակցություն այդ երկրի հետ: Բեզբորոդովը գնահատել է, թե ինչ կտա "Ռուսական երկաթուղիներ" - ին նոր ճանապարհի կառուցումը ։ "Ռուսական երկաթուղիների համար կա պլյուս. կմիացվի իր կոնցեսիոն ձեռնարկության հետ", - կարծում է փորձագետը։
Նրա կարծիքով, տեսականորեն ճանապարհի կառուցումը կհանգեցնի նաեւ Ռուսաստանի եւ Թուրքիայի միջեւ առեւտրի զարգացմանը: "Սակայն, այնուամենայնիվ, Նովոռոսիյսկով կոնտեյներային երթուղին մի քանի անգամ ավելի արագ, հանգիստ եւ ավելի էժան է", - նշել է նա:
ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինի, Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիեւի եւ Հայաստանի վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի եռակողմ բանակցություններից հետո ղեկավարները տարածաշրջանի զարգացման մասին համատեղ հայտարարություն են ստորագրել: Այն նախատեսում է ստեղծել հատուկ աշխատանքային խումբ, որը կգլխավորեն երեք երկրների կառավարությունների փոխվարչապետները ։ Մասնավորապես, Լեռնային Ղարաբաղի զարգացման գծով Ռուսաստանի, Հայաստանի եւ Ադրբեջանի աշխատանքային խումբը մինչեւ ընթացիկ տարվա մարտի 1-ը պետք է ներկայացնի միջազգային փոխադրումների համար տրանսպորտային ենթակառուցվածքի նոր օբյեկտների վերականգնման եւ կառուցման ժամանակացույցը: